11. KYOCERA Servis Ödülleri’nin Türkiye Ayağı Tamamlandı

01 Ekim 2018 Pazartesi

KYOCERA Document Solutions’ın yetkili iş ortaklarına bağlı çalışan teknisyenlerin ödüllendirildiği 2018 KYOCERA Servis Ödülleri’nin Türkiye etabı KYOCERA Bilgitaş’ın İstanbul genel merkezinde gerçekleşti.

Dünyanın önde gelen baskı donanım ve çözümleri sağlayıcılarından KYOCERA Document Solutions’ın (Kyocera) Avrupa bölgesindeki yetkili iş ortaklarına bağlı çalışan teknisyenler arasında düzenlenen ve teknisyenlerin Kyocera ürünlerinin bakımı konusundaki üstün bilgi, beceri, hız ve servis kalitelerini ödüllendirmeyi amaçlayan KYOCERA Servis Ödülleri’nin 2018 yılı Türkiye ayağı, şirketin Türkiye temsilcisi KYOCERA Bilgitaş Turkey Doküman Çözümleri A.Ş.’nin İstanbul Altunizade’de bulunan yeni genel merkezinde gerçekleşti.

Çevrimiçi test, ulusal finaller ve Avrupa finali olmak üzere 3 etapta gerçekleşen Servis Ödülleri’nin 30 Mayıs 2018’de tamamlanan ilk etabına KYOCERA Bilgitaş’ın 12 yetkili bayisinden toplam 38 teknisyen katılım gösterdi. Testi başarıyla tamamlayan 10 teknisyen ise Türkiye finali için 20 Temmuz 2018 tarihinde KYOCERA Bilgitaş genel merkezinde bir araya geldi.

KYOCERA Servis Ödülleri 2018 Türkiye Ulusal Finali,  “Bilgi Ölçüm Testi” ve “Donanım ve Yazılım Servis Uygulamaları” olmak üzere teknisyenlerin hem teorik, hem de pratik bilgilerinin sınandığı iki aşamada gerçekleşti. Gerçekleştirilen ayrıntılı sınavlar sonucunda Türkiye 1.si Çetin Gürsoy (Kopitaş), Türkiye 2.si Ömer Faruk Saldır (Elektroline) ve Türkiye 3.sü Sedat Can (Kopitaş) olarak belirlendi.

Türkiye 1.si Çetin Gürsoy’a Almanya Meerbush’ta gerçekleşecek olan ve ödülleri arasında etkileyici bir Japonya gezisi de bulunan Avrupa finallerinde başarılar dileriz.

 

 

 

 

 

 

 



Scroll to top