KYOCERA Bilgitaş Müşteri ilişkileri Yönetiminde Salesforce’u Tercih Etti

01 Nisan 2019 Pazartesi

Türkiye A3 fotokopi pazar lideri KYOCERA Bilgitaş Turkey Doküman Çözümleri A.Ş. (KYOCERA Bilgitaş); 2019 Mart ayı itibariyle 150 binden fazla kullanıcısıyla dünyanın 1 numaralı Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) platformu Salesforce’u ve Salesforce’un pazarlama otomasyonu aracı Pardot’u kullanmaya başladı.

Şirket; Salesforce ile satış ekiplerinin ihtiyaçları olan bilgilere her an, her yerden kolayca ulaşabilecekleri merkezi ve sistematik bir yapıyı oluşturmayı hedefliyor. KYOCERA Bilgitaş İş Geliştirme ve Pazarlama ekibi pazarlama otomasyonu aracı Pardot’u mevcut ve potansiyel çevrimiçi müşteri deneyimini planlamak, takip etmek ve en iyi hale getirmek ve müşterilerle pazarlama iletişimi kampanyaları aracılığıyla paylaşmak için kullanmaya hazırlanıyor.

KYOCERA Bilgitaş Genel Müdürü Murat Ada Salesforce ve Pardot’a geçiş hakkındaki görüşlerini şu şekilde dile getiriyor;

“Türkiye A3 fotokopi pazar lideri KYOCERA Bilgitaş olarak, günümüzün en güçlü CRM aracı olan Salesforce'un işimize değer katacak bulut tabanlı çözümlerini kullanmaya başlamaktan dolayı heyecan ve mutluluk duyuyoruz.

İşletmelerin günümüzün hızla değişen piyasasında ve dijital dönüşüm ortamında başarılarını sürdürmeleri için zamanı yakalamaları, satış süreçlerine hakim olmaları ve hedeflerine ulaşmak için pazarlama faaliyetlerini nasıl yönetmeleri gerektiğini çok iyi anlamaları gerekiyor. Biz de Salesforce ile yakın vadede etkin satış ve pazarlama planlarımızı gerçekleştirmemize olanak tanıyacak 360 derecelik kapsamlı bir mevcut ve potansiyel müşteri durumu bilgisine sahip olmayı hedefliyoruz.”



Scroll to top