Bizi Facebook'tan Takip Edin Bizi Twitter'dan Takip Edin Bizi YouTube'dan Takip Edin Bizi LinkedIN'den Takip Edin

KYOCERA Hizmet Ödülleri 10. Yılında

2008 yılından bu yana Kyocera kalitesinin ayrılmaz birer parçası olan yetkili iş ortağı teknisyenlerimizin ödüllendirilmesi amacıyla verilen KYOCERA Document Solutions Europe B.V. (Kyocera) Hizmet Ödülleri bu yıl 10. kez düzenleniyor.

Kyocera’nın Avrupa bölgesindeki yetkili iş ortakları bünyesinde çalışan teknisyenler arasında düzenlenen hizmet ödülleri 2017 yılında onuncu kez dağıtılıyor. Ödül programının başlıca amaçları arasında teknisyenlerimizin ürünlerimizin bakım ve onarımı konusundaki üstün çaba ve yeteneklerini takdir etmenin yanı sıra Avrupa bölgesindeki çalışanları bir araya getirerek KYOCERA kültürünü beslemek bulunuyor.

KYOCERA Document Solutions bünyesinde çalıştığı yıllar boyunca hizmet ödüllerine büyük önem veren ve organizasyonun her yıl daha da gelişmesine büyük katkıları olan KYOCERA Europe B.V. Hizmetler Kıdemli Genel Müdürü Norbert Wolter’a göre Kyocera teknisyenleri yalnızca problem çözmekle kalmıyor, aynı zamanda müşterilerimize KYOCERA ile çalışmanın doğru bir tercih olduğunu durmaksızın hatırlatıyor ve hizmetlerimize değer katıyorlar. Bu yaklaşım çerçevesinde ilk kez 10 yıl önce KYOCERA Almanya çapında düzenlenen hizmet ödüllerimiz bugün Avrupa bölgesindeki tüm satış ofislerimizi kapsıyor.

 

KYOCERA Hizmet Ödülleri kapsamında yarışan teknisyenlerin bilgi ve becerileri üç aşamalı ciddi bir test süreci sonunda değerlendiriliyor. Online olarak gerçekleştirilen ilk aşamada başarı gösteren yarışmacılar ulusal finallere katılmaya hak kazanıyor, ulusal karşılaşmaların kazananları ise yılın KYOCERA Teknik Mühendisi’nin belirleneceği büyük final için KYOCERA Document Solutions Almanya Genel Merkezi’nde bir araya geliyorlar. Büyük finalde son üçe girmeyi başaran teknisyenler mesleki uzmanlıklarını belgelendirmenin yanı sıra Osaka’daki KYOCERA Document Solutions Genel Merkezi’ni de kapsayan bir Japonya gezisi ve sürpriz ödüller kazanıyorlar.

KYOCERA Hizmet Ödülleri, üzerine kurulduğu değerlere hala sahip çıkmanın ve onları yüceltmenin yanı sıra günümüzde sektörümüz açısından son derece önemli yeni noktalara da temas ediyor. Günümüzde etkin bir işletme olabilmek ve rekabet şartlarında ayakta kalabilmek için zorunlu hale gelen dijital dönüşüm kavramı var olan tüm sektörleri ve dolayısıyla teknik servis hizmetlerinin yapısını da kökünden değiştiriyor. Doküman çözümleri başta olmak üzere pek çok alanda yazılım ürünlerinin en az donanım ürünleri kadar önemli ve yaygın hale gelmesi teknik elemanların yeni yetenekler edinmelerini ve uzmanlıklarını oldukça çeşitli kollarda geliştirmelerini gerekli kılıyor. Bu durum KYOCERA iş ortağı teknisyenleri için de daha zorlayıcı, fakat aynı zamanda daha tatmin edici ve heyecan verici bir gelecek anlamına geliyor.

2017 KYOCERA Hizmet Ödülleri bizim için Türkiye’deki iş ortaklarımıza bağlı teknikerlerin yarışmaya ilk kez katılması açısından da büyük önem taşıyor. Bu bağlamda Türkiye birincisi Muhammet GÖRKEN (İz Elektronik), Türkiye ikincisi Cemal Cam ÇALIK (Bimatek) ve Türkiye üçüncüsü Sedat CAN’ı (Kopitaş) tebrik eder, Muhammet GÖRKEN’e Almanya’da gerçekleşecek büyük finalde başarılar dileriz.

Scroll to top