Bizi Facebook'tan Takip Edin Bizi Twitter'dan Takip Edin Bizi YouTube'dan Takip Edin Bizi LinkedIN'den Takip Edin

KYOCERA ile Akıllı Ofisler Nasıl Yaratılır

17.03.2017

Günümüzde küresel rekabet şirketleri verimli, yenilikçi ve yaratıcı olmaya zorlamaktadır. Bu durumda başarılı olmanın yolu da çalışanların motivasyonunu, çevikliğini ve iletişimini en üst düzeye çıkartıp, devamlı kılacak Akıllı Ofis’lerden geçmektedir. Akıllı Ofis konseptinin 3 temel bileşeni mekan, teknoloji ve şirket kültürü olarak sayılabilir. Akıllı Ofis için gerekli olan değişim süreci şirket kültürü içerisinde her kademede benimsenmelidir. Sadece kurum yöneticilerinin dijital bir kültüre sahip olmaları değişime yeterli olmayacaktır. Her kademede şirket yönetici ve çalışanlarının bu değişim sürecini anlaması ve benimsemesi çok önemlidir.

Günümüz beyaz yakalı çalışanlarının ortak problemi, özellikle de monoton bir iş tanımları varsa, kaotik ofis ortamlarında ofise gitmeyi kendileri için keyifli kılacak bir neden bulamamalarıdır. Spordan, sanattan ve dışarıdaki gerçek dünyadan bağlantısız yaşamak, özellikle kalabalık ofislerde sosyalleşememek, farklı bölümlerdeki çalışanların birbirleriyle asgari düzeyde iletişim kurmaları, işin mekana bağımlı olarak yapıldığı durumlarda birçok ofis hastalığına kolaylıkla yakalanabilme ihtimalleri, bir ofis ortamında çözülmüş olması gereken sorunlardır. Mekanların optimizasyonu, doğru iletişim ve erişim kurgusu, eş kullanımlı alanlar ve esneklik bir mekanı akıllı yapar. Akıllı bir ofis, konvansiyonel bir ofiste harcanan kullanım alanına % 20'lere varan bir oranda daha az ihtiyaç duyulmasını sağlayabilir. Çalışanlara verdiği hareket imkanı ile birçok ofis hastalığı daha seyrek görülmeye başlar. Kişilerin farklı mekanlarda esnek çalışma alışkanlığı kazanmasına, sosyalleşmesine, şirket içi tüm birimler arasındaki iletişimin güçlenmesine, kolay ve doğru karar alabilme yeteneklerinin iyileşmesine olanak tanır. Ayrıca Akıllı ofislerde kullanılan otomasyon sistemleri sayesinde, mekanik koşullar ve aydınlatma, kişi sayısı ve kullanım senaryosuna göre çalışır ve gereksiz enerji tüketiminin önüne geçilir.

Şirketler, günümüz dünyasında sürdürülebilir bir başarı için değişen tüketici ve müşteri davranışları, hızla ilerleyen teknoloji ile birlikte iş modellerini, ürün ve hizmetlerini, müşterilerine yaşattıkları deneyimi ve iş yapış şekillerini sorgulamak, gerekli değişimleri yapmak zorundadır. Dijital teknoloji bilgiye, ürünlere ve hizmetlere pek çok kanal aracılığıyla daha önce hayal edemediğimiz ölçüde ve hızda erişebilmektedir. Bu teknolojilere yatırım yaparak dijital dönüşümün gerçekleştirildiği dijital ofislere sahip şirketler daha önceleri toplanması ve işlenmesi mümkün olmayan pek çok veriyi, artık analitik araçlar ile işleyip, iş yapış şekillerine ve müşterilere dair toplanan büyük veriyi anlamlandırarak hem kendi operasyonlarını hem de pazarı daha iyi anlayıp, gerekli değişiklikleri zamanında yaparak rakiplerine karşı avantaj sağlamaktadır.

KYOCERA Bilgitaş olarak çok fonksiyonlu fotokopi makineleri ve lazer yazıcıların yanı sıra, müşterilerimize verimlilik ve maliyet avantajı sağlayacak uygun çözümler de sunarak akıllı ofis kavramını desteklemeye çalışmaktayız;

Mobilite: KYOCERA Mobile Print ile müşterilerimizin akıllı telefonları veya tabletleri aracılığıyla kolayca baskı almalarını sağlayabiliriz. KYOCERA MyPanel ile ise müşterilerimizin mobil cihazlarıyla Wi-Fi ağına bağlanarak Kyocera cihazlara uzaktan erişim sağlamalarına ve mobil cihazlarını bir kontrol paneline dönüştürmelerine imkan verebiliriz.

Maliyet Kontrolü ve Güvenlik:Sunduğumuz Equitrac Office çözümüyle müşterilerimizin ofis içerisindeki herhangi bir cihazdan baskı almalarını, yazdırma, fotokopi ve tarama faaliyetlerini kişi bazında takip etmelerini, şifre girerek güvenli baskı almalarını sağlayabiliriz. Bunun yanı sıra, MyQ çözümüyle müşterilerimizin makineye şifre girerek ya da kart okutarak güvenli bir şekilde giriş yapmalarına, kullanıcı ya da departman bazında rapor almalarına, sık kullandıkları makine ayarlarını kaydetmelerine, istedikleri dosyaya tarama yapmalarına ve mobil cihazlarından kolayca baskı almalarına olanak veririz.

Yönetilen Doküman Hizmetleri:KYOCERA Yönetilen Doküman Hizmetleri (MDS) ile değerlendirme, dizayn, vb. adımlarla müşterilerimizin maliyetlerini azaltabilir ve doküman ortamlarını iyileştirebiliriz.

Doküman Yönetimi:Sunduğumuz Docuware çözümü ile dokümanların elektronik ortama kolayca aktarılıp arşivlenmesini sağlayarak müşterilerimizi kâğıt yığınından kurtarabiliriz. 

Scroll to top