İş süreçlerinizi optimize edin

Dokümanlarınızı yakalayın ve kontrol edin

  • Akıllı doküman çözümleri; iş akışlarınızı otomatikleştirmenizi ve dokümanlarınızı daha etkin bir şekilde yakalamanızı olanaklı kılar.
  • Dokümanlarınızı standart dosya formatlarına dönüştürmede kolaylık sağlar.
  • Dokümanlarınızı süreç uyumlu tarama ile dijitalleştirmenize ve saklamanıza yardımcı olarak zaman tasarrufu sağlar. zaman kullanımınız daha etkin olur.

Daha fazla bilgi

Dokümanları oluşturun ve dağıtın

  • İşletme çapında kullanılabilecek esnek ve etkin doküman şablonları oluşturun ve yönetin.
  • Basılan dokümanlarda rahatsız edici küçük hataların önüne geçin.
  • Baskı kuralları belirleyerek tüm çıktı süreci boyunca zamanınızı daha etkin bir şekilde kullanın. 

Daha fazla bilgi

Dokümanlarınızı yönetin ve arşivleyin

  • Dokümanlarınıza kolay erişim sağlayarak işleri hızlandırın .
  • Bilgileri ve dokümanları yakalamayı ve arşivlemeyi kolaylaştırın.
  • Dokümanlarınızı yakalamak, kontrol etmek ve arşivlemek için etkin arabirimler oluşturun. 

Daha fazla bilgi

 

Scroll to top