MyQ

Hassas dokümanlarınızı takip edin ve baskı maliyetlerini düşürün

MyQ; dokümanlarınızın düzenli yönetimini ve güvenliğini sağlayan sunucu bazlı bir uygulamadır. KYOCERA MyQ'ya gömülü bulunan Print&Follow uygulaması, kullanıcıların tek bir cihaza bağlı kalmak yerine ofisteki MyQ sunucusuna bağlı tüm cihazlara erişebilmelerine olanak tanıyarak yazıcı etkinliğini artırır ve baskı sürecini hızlandırır. Dokümanlar o anda müsait olan ve/veya gerekli baskı fonksiyonlarını sağlayan (renkli baskı, duplex baskı vb.) herhangi bir cihazdan basılabilir. Bu işlev sayesinde baskı sıraları azalır. MyQ'ya sahip cihazların dokümanları ilgili kullanıcı cihazda oturum açmadan serbest bırakmaması, baskı güvenliğini garanti altına alır.

İş fotokopi, tarama ve faksa geldiğinde, MyQ size iyi yapılandırılmış ve kullanıcı dostu bir arayüzün yanı sıra en yaygın kullandığınız cihaz ayarları için kişiselleştirilmiş kısayollar oluşturma imkanı sunar. Kullanıcılar kişisel baskı kayıtlarına internet tarayıcıları üzerinden erişebilir ve ihtiyaç duyduklarında işlerinin genel bir taslağını görüntüleyebilirler.  

MyQ'nun en büyük avantajlarından biri de çıktı maliyetleri konusunda proje, kullanıcı ve/veya departman bazlı detaylı istatistikler elde etmeyi mümkün kılmasıdır. Bu sayede örneğin tam renkli baskı gibi maliyetli fonksiyonların kullanımına kısıtlama getirilerek baskı maliyetlerini kontrol altına alınabilir.  

PinPoint Scan Process

İş Zorlukları

  • Gizli bilgilerin çalınması ihtimali işletmemiz için risk oluşturuyor– Yetkisi olmayan kişilerin bilgilerimize ulaşmadığından nasıl emin olabiliriz? 
  • Tarama ve faks için doğru cihaz ayarlarını bulmak karmaşık ve zaman kaybettirici olabiliyor– Bu süreçleri kolaylaştırmanın bir yolu var mı? 
  • Baskı maliyetlerini takip etmekte zorluk yaşıyoruz – Bu maliyetleri en etkin biçimde nasıl izleyebiliriz? 

MyQ Avantajları

  • Kimlik doğrulama: Yalnızca cihaza belirlenen kimlik doğrulama yöntemiyle giriş yapan yetkili kullanıcılar fotokopi, tarama ve baskı işlevlerine erişebilir.   
  • Güvenli & kolay tarama: Tarama işlerinizi tek tuşla yerine getirebilir, sonradan kullanmak üzere kolayca kaydedebilirsiniz. 
  • Maliyet kontrolü: Yöneticiler proje, departman ve/veya kullanıcı bazlı baskı istatistiklerine kolayca erişerek baskı maliyetlerini azaltacak önlemler alabilirler. Yalnızca bu takip mekanizması bile kullanıcıları çıktı alırken daha duyarlı davranmaya teşvik eder.

Özellikler & Ayrıntılar

İyi yapılandırılmış sezgisel arayüzüyle MyQ, MFP'niz üzerinden yürütmeniz gereken tüm süreçleri basitleştirir. Kullanıcılar cihaza kendi kimlikleriyle oturum açtıklarından MyQ her kullanıcıya en sık kullandığı tarama, faks ve baskı ayarlarının tek tuşla seçilebilecek kısayollarını sunar. Bu durum dokümanların işlenmesine harcanan zamanı azaltır ve ofis ortamında yerleşik hale gelmiş yüksek maliyetli baskı alışkanlıklarının saptanmasına yardımcı olur. Eğer ofisinizde önceden kurulmuş ve henüz kullanım ömrünü doldurmamış farklı cihazlar mevcutsa harici terminaller yoluyla bu cihazları da MyQ'ya bağlayabilirsiniz.

  • Kimlik Doğrulama – Kullanıcılar cihazlara bir PIN kodu, ID kart veya Windows hesabı kullanarak tek adımda ya da ID-Card ve PIN kodunun bir arada kullanılması gibi iki aşamalı yollarla giriş yapabilirler.
  • Güvenlik – Güvenli baskı ve veri şifreleme özellikleri ile Print&FollowTM fonksiyonu sayesinde dokümanlara yalnızca yetkili kişiler erişip baskı alabilir. 
  • Raporlama – MyQ uygulaması ile baskı maliyetlerinizin durumunu proje, kullanıcı ve/veya departman bazında detaylı olarak inceleyebilirsiniz.
  • Kişiselleştirilmiş Özellikler – MyQ; en sık kullandığınız ayarları hatırlar ve onları her oturum açtığınızda kolayca ulaşabilmeniz için kaydeder.
    - KYOCERA gömülü terminalinin kullanıcı dostu arayüzü sayesinde en önemli günlük görevler kaydedilerek tek tuşla erişilebilir hale getirilebilir.
  • İşleve Tara Fonksiyonu – Tek bir tıklamayla taranmış dokümanlarınızın konumunu ve metaverisini değiştirebilir, onları KYOCERA MyQ üzerinde tutabilir veya ana klasör, faks sunucusu, e-posta adresi gibi farklı hedeflere yönlendirebilirsiniz. 
    - KYOCERA MyQ'nun sunduğu  profil oluşturma özelliği sayesinde kişisel tercihlere ve belli başlı işlerin gerektirdiği özelliklere uygun baskı profilleri ayarlayarak bunları kullanıcı arayüzüne kaydedebilirsiniz.  
  • Mobil baskı –  Dokümanlarınızı mobil cihazınız üzerinden yazdırmak için MyQ sunucusuna bir e-posta göndermeniz yeterlidir. Mobil cihazlardan yönlendirilen dokümanlara yine MFP'ye uygun kimlik tanımlama yöntemiyle giriş yapılarak yazdırılabilir.

MyQ Web Arayüzü

MyQ Web Arayüzü, her seviyedeki doküman çıktı trafiğini yönetmek için idealdir: 

  •  Hem web tarayıcısı, hem de uygulamanın kendisi üzerinden giriş yapılabilir.
  •  Ekstra yazılım kurulmasını veya ek araçların kullanımını gerektirmez.
  •  Kullanıcılar kendi baskı işlerini kolayca yönetebilirler.

 

MyQ Mobil Terminal

Yeni MyQ mobil terminal uygulamasının işletmenize sağlayacağı avantajlar:

  • Gönderilen işi niteliğine göre en uygun ve düşük maliyetli biçimde yazdıracak cihazı bulur ve işi bu cihaza yönlendirir.
  • Kopyalama veya tarama işleri için cihaz paneline kolay erişimi sağlar.
  • MyQ sunucusuna bağlı tüm cihazlara kolayca göz atılabilmesini sağlayan özet bilgiler içerir. 
  • Sık kullanılan ve/veya daha önce basılmış işleri sonraki kullanımlar için kaydeder.
  • MyQ sunucusuna bağlı cihazlardan en sık kullandığınızı belirlemenize olanak tanır. Böylece önerilen cihazlar öncelik sırasına göre listelenir.
  • Kişisel PIN kodunuzu sizin için hatırlar ve her seferinde şifre girerek zaman kaybetmenize engel olur.


MyQ Mobile Printing uygulamasını mobil cihazınıza Apple App Store veya Google Play Store'dan ücretsiz olarak indirebilirsiniz. 

 

 

 

 

Yasal Durum:

* MyQ uygulaması logolar da dahil olmak üzere MyQ markasının tescilli ticari malıdır. 

BLI Report 2013

★★★★★ Değer

★★★★★ Güvenlik

★★★★★ Kullanım Kolaylığı

★★★★★ Yönetim

 

Sistem Gereklilikleri


Server HW: 2GHz, 2GB RAM


Server OS: Windows Server 2008 / 2008R2 / 2012 / 2012R2 supported by 32bit and 64bit OS


User OS: Windows 7, 8 / Linux / MAC OS / ERP / SAP / LPR

Scroll to top