KYOCERA Fleet Services (KFS)

Tüm Filonuzu Buluttan Yönetin

Kyocera Fleet Services, filonuzun bakımının uzaktan gerçekleştirilmesi için güçlü, web tabanlı bir çözüm sağlar.
Bulutta barındırılan Kyocera Fleet Services, şirketlerin ve bakım personelinin istedikleri yerden filo içerisinde yer alan tüm cihazların durumunu görüntülemesini, sorunları hızlı ve çabuk bir şekilde tespit ederek çözmesini ve önemli bakım görevlerini yürütmesini sağlar.

Alışık olduğumuz filo yönetimi ile karşılaştırıldığında KFS normal cihaz takibinden fazlasını yapar ve tüm Kyocera cihazlar için en uygunu haline gelir. Uzaktan bakımın gücü uygulanabilir ve her hizmet departmanının daha da efektifleşmesi için çalışır. 
Müşteri ziyareti olmadan maliyet azaltmak, daha hızlı reaksiyon ve çözüm süreleri ile müşteri memnuniyetini iyieştirmek, bunlar KFS ile çözülebilecek sorunlardan sadece birkaçı. 

Şirketlerin Yaşadığı Zorluklar

  • Sorunları tespit edip çözme konusunda sınırlı bir kapasitemiz var ve artan çalışmama süresi üretkenliği etkiliyor – sorunları daha hızlı belirleyebilir miyiz?
     
  • Cihaz bakımı ihtiyaçları bizi hazırlıksız yakalayabiliyor ve reaktif yerinde ziyaretler, bakım maliyetlerimizin artmasına yol açıyor        –bunları azaltabilir miyiz? 
     
  • Filom, Kyocera cihazlarından ve diğer üreticilerin cihazlarından
    oluşuyor – filoma yönelik tek bir yönetim çözümü var mıdır?

*Ek bakım özellikleri sadece Kyocera cihazları için mevcuttur.

Kyocera Fleet Services Avantajları

  • Daha hızlı müdahele edin: filonuzdaki tüm cihazların durumu hakkında bilgi sahibi olun ve daha hızlı tespit ve müdahele için bulut aracılığyla sorunlara ilişkin bildirimleri doğrudan alın. 
     
  • Maliyetleri azaltın: uzaktan bakım sayesinde yerinde bakım ziyaretleri azaltabilir ve ayrıntılı cihaz geçmişi, her bir cihazın bakım ihtiyaçlarının önceden belirlenmesini ve planlanmasını sağlar.
     
  • Tüm cihazlarınızı yönetin: size, birden fazla üreticiye ait cihazların temel takip özelliklerini sağlarken, resmin tamamını basit ve yönetilebilir tek bir çözümde sunan özellikler mevcuttur.

Uzaktan yönetim için bütün bir çözüm

Sistemin temel özellikleri filonuzdaki tüm cihazların web tabanlı takibini sağlarken,
gelişmiş özellikler ise Kyocera cihazlarının uzaktan sorunlarının giderilmesini ve bakımını yapma özgürlüğünü size sağlar.

  • Cihaz bildirimleri - e-mail ve sistem gösterge paneli aracılığıyla cihaz durumu bilgilerini alın.
  • Panel ekran görüntüsü - sorun giderme ve bakım aramaları desteği için cihazlarınızın gerçek zamanlı panel ekranlarını görüntülemek üzere bilgisayarınızı kullanın.
  • Gösterge paneli - tüm filonuzun durumuna ilişkin genel bilgileri tek bir basit ekranda görün. Acil ilgi gerektiren cihazları hızlıca tespit edin ve ortaya çıkan sorunlara daha hızlı müdahalede bulunun.
  • Raporlama - cihazlarınızın durumunu ve performansını takip etmek için ayrıntılı raporlar alın. 
  • Donanım yazılımı yükseltmeleri - bulut aracılığıyla donanım yazılımı paketlerinizi yükseltin ve yeni donanım yazılımı yükseltmelerini rahatlıkla alın.
  • Bakım modu ayarı – cihazlarınızın bakım modu ayarını uzaktan yapılandırın.
  • Panel notu – kullanıcıların bilgilendirilmesine yardımcı olmak üzere doğrudan cihazlarınızın panel ekranlarında devam eden bakım bilgileriyle ilgili metin bildirimleri alın.
  • HyPAS uygulaması kurulumu –  yerinde ziyaret maliyetini ortadan kaldırarak, satın almış olduğunuz HyPAS uygulamalarını uzaktan kurun ve etkinleştirin.

İNDİRİLENLER

Scroll to top