Lütfen kullanıcı adınızı veya e-postanızı girin. Size şifrenizi nasıl sıfırlayacağınızla ilgili talimatları içeren bir e-posta göndereceğiz. Kullanıcı adınızı unuttuysanız, şifrenizi sıfırlamak için e-posta almadıysanız veya yardıma ihtiyacınız varsa destek ekibimize başvurun.
Veritabanımızdan doğru bir e-posta girdiyseniz, yanıt vereceğiz…
Bilgilerinizi yerel satış merkezinize göndererek yeni bir hesap isteyebilirsiniz. Onaylandıktan sonra size geçici bir şifre göndereceğiz.
Şu anda, kayıtlı kullanıcılar Kyocera Document Solutions Ortakları ve Çalışanları ile sınırlıdır. Yerel eski Extranet'inizin hala aşağıdaki düğme aracılığıyla aktif ve erişilebilir olduğunu lütfen unutmayın.
Sayın müşterilerimiz,
Sizleri olası bir dolandırıcılık için uyarmak isteriz. Kyocera yakın zamanda hem Kyocera satış temsilcisi hem de Direktör kılığına giren dolandırıcılar tarafından gönderilen sahte faturaları öğrendi.
Dolandırıcılar, meşru Kyocera e-posta adreslerine çok benzeyen sahte e-posta alan adlarını kullandı. Ayrıca benzer dolandırıcılar, müşterilerden Kyocera ile yapılan işlemlerin ayrıntılı bilgilerini istemeye ve onları sahte bir hesaba ödeme yapmaya ikna etmeye çalıştı.
"Kyocera'dan" olduğu iddia edilen, özellikle de tanımadığınız bir e-posta adresinden veya alan adından gelen; "Kyocera"nın farklı yazılışını kullanan veya Kyocera adını başka bir terminolojiyle birleştiren ekler içeren şüpheli faturalar alırsanız, lütfen bunları dikkate almayın ve doğrulanmış bir iletişim kanalı kullanarak bizi derhal bilgilendirin.
Sahte faturaların belirlenmesine yardımcı olmak amacıyla, adresin kayıtlı adla eşleştiğinden emin olmak amacıyla imleci gönderenin adının üzerine getirmeniz önerilir.