Lojistik en genel anlamıyla, istenen ürün/hizmeti, çıkış noktasından başlamak üzere istenen yere, istenen miktarda, uygun koşullarda, istenen zamanda teslim edilmesine yönelik planlama, yürütme ve kontrol süreci olarak tanımlanmaktadır. Lojistik, müşteri hizmetleri, taşıma, stok yönetimi, depo yönetimi, elleçleme, koruyucu ambalajlama, bilgi yönetimi ve sipariş işleme, talep yönetimi, sigortalama ve gümrükleme gibi faaliyetlerden oluşmaktadır.
Rekabetin arttığı günümüzde bu sürecin hızlı ve eksiksiz tamamlanması bir gerekliliktir.
Sevkiyat belgeleri, gümrük evrakları, satın alma faturaları gibi dokümanların, taranması, doğrulanması, yazdırılması işlemlerinin; hızlı, kesintisiz, güvenli bir şekilde yapılması ve dijital ortamda diğer departmanlarla bilgi alışverişinin hızlıca sağlanması lojistik süreçlerinizi kesintisiz şekilde yürütmenizi sağlar.
Lojistikte sunduğumuz Kyocera çözümleri sayesinde; müşterinizin siparişi geçmesinden yükün teslimine kadar olan süreçte ihtiyacınız olan dokümanların yönetimini sağlar; lojistik süreçlerinizi en ideal şekilde tamamlamanıza yardımcı oluruz.
Lojistik İş süreçleri
Planlama departmanının yaptığı sevkiyat planlarının, eksik evraktan dolayı aksamaması için gerekli evrakların tek bir yerden kontrol edilebildiği dijital süreç yönetiminden faydalanarak, zamanında sevkiyatı sağlayın.
Müşteri hizmetlerinden gelen gümrük evraklarını İş Süreçleri yönetimi ile takip ederek, yüklerin gümrüklerinin zamanında yapılmasını sağlayın.