Lütfen kullanıcı adınızı veya e-postanızı girin. Size şifrenizi nasıl sıfırlayacağınızla ilgili talimatları içeren bir e-posta göndereceğiz. Kullanıcı adınızı unuttuysanız, şifrenizi sıfırlamak için e-posta almadıysanız veya yardıma ihtiyacınız varsa destek ekibimize başvurun.
Veritabanımızdan doğru bir e-posta girdiyseniz, yanıt vereceğiz…
Bilgilerinizi yerel satış merkezinize göndererek yeni bir hesap isteyebilirsiniz. Onaylandıktan sonra size geçici bir şifre göndereceğiz.
Şu anda, kayıtlı kullanıcılar Kyocera Document Solutions Ortakları ve Çalışanları ile sınırlıdır. Yerel eski Extranet'inizin hala aşağıdaki düğme aracılığıyla aktif ve erişilebilir olduğunu lütfen unutmayın.
Garanti talebi için lütfen önce yerel KYOCERA Destek departmanınızla iletişime geçin. Çalışma arkadaşlarımız, Yerinde Servis veya Değişim Programları gibi ülkeye özgü olası garanti koşulları hakkında sizi bilgilendirmekten memnuniyet duyacaktır.
KYOCERA veya temsilcisi temel olarak en az bir yıllık standart garanti vermektedir. Bu durumda ürünü belirli bir adrese veya alışveriş kaynağına iade etmeniz gerekir. Yardım hattı uzmanlarımız, ürünün nakliyesi için gerekli ayrıntıları veya iade gönderiniz için zorunlu kimlik numarasını sağlayacaktır. Arıza teşhisini takiben, ürün yetkili bir KYOCERA servis ortağı veya ülkenizdeki bir KYOCERA Onarım Merkezinde mümkün olduğunca hızlı ve güvenilir bir şekilde bakıma alınacaktır.
Çoğu KYOCERA ürününde, çevreyi koruyan ve baskı maliyetlerini azaltan görsel dramı gibi özellikle uzun ömürlü bileşenler bulunur. KYOCERA genellikle bu bileşenler için standart olarak uzatılmış garanti sunar.
Garantinizin hala geçerli olup olmadığını kontrol etmek mi istiyorsunuz?