Lütfen kullanıcı adınızı veya e-postanızı girin. Size şifrenizi nasıl sıfırlayacağınızla ilgili talimatları içeren bir e-posta göndereceğiz. Kullanıcı adınızı unuttuysanız, şifrenizi sıfırlamak için e-posta almadıysanız veya yardıma ihtiyacınız varsa destek ekibimize başvurun.
Veritabanımızdan doğru bir e-posta girdiyseniz, yanıt vereceğiz…
Bilgilerinizi yerel satış merkezinize göndererek yeni bir hesap isteyebilirsiniz. Onaylandıktan sonra size geçici bir şifre göndereceğiz.
Şu anda, kayıtlı kullanıcılar Kyocera Document Solutions Ortakları ve Çalışanları ile sınırlıdır. Yerel eski Extranet'inizin hala aşağıdaki düğme aracılığıyla aktif ve erişilebilir olduğunu lütfen unutmayın.
Kyocera olarak müşterilerimizin karşılaştığı zorlukların çeşitli ve benzersiz olduğunu biliyoruz. Çözümlerimiz, bütçeniz dahilinde ve özel olarak kuruluşunuz için oluşturulmuş kalite ve hizmeti sağlamalıdır.
Müşterilerimizin maksimum potansiyeline ulaşmasına yardımcı olmaya çalışıyoruz. Bu yüzden en küçük ayrıntılara kadar iniyoruz. Buna iyi bir örnek, aşağıdaki konularda ihtiyaçlarınıza özel ürün ve hizmetler sunulmasıdır:
Kyocera’da hedefimiz, karşılaştığınız zorluklar ne olursa olsun başarıyı bulmanıza yardım etmektir. Bu nedenle 60 yıllık deneyimimizi, işletmelerin taleplerini bugünden karşılamak üzere sıfırdan tasarlanmış, geleceğe yönelik çözümler üretmeye odakladık.
Spesifik operasyonel gereksinimleriniz için göz önünde bulundurulması gereken en iyi unsurlar hakkında rehberlik istiyorsanız, uzmanlarımızdan biriyle iletişime geçin.