Lütfen kullanıcı adınızı veya e-postanızı girin. Size şifrenizi nasıl sıfırlayacağınızla ilgili talimatları içeren bir e-posta göndereceğiz. Kullanıcı adınızı unuttuysanız, şifrenizi sıfırlamak için e-posta almadıysanız veya yardıma ihtiyacınız varsa destek ekibimize başvurun.
Veritabanımızdan doğru bir e-posta girdiyseniz, yanıt vereceğiz…
Bilgilerinizi yerel satış merkezinize göndererek yeni bir hesap isteyebilirsiniz. Onaylandıktan sonra size geçici bir şifre göndereceğiz.
Şu anda, kayıtlı kullanıcılar Kyocera Document Solutions Ortakları ve Çalışanları ile sınırlıdır. Yerel eski Extranet'inizin hala aşağıdaki düğme aracılığıyla aktif ve erişilebilir olduğunu lütfen unutmayın.
İşyerinizi daha akıllı hale getirerek, bilgi birikiminizi rekabet avantajı için çalıştırarak hayatınızı kolaylaştırıyoruz. 60 yıldır yenilikçi lider bir şirket olarak, işleri daha çevik, daha verimli ve daha müşteri odaklı hale getirmek için doküman denetimi ve bilgi yönetiminin dönüşümüne öncülük ediyoruz.
KYOCERA Document Solutions küresel ve ileri görüşlü olabilir, ancak sizinle birlikte çalışma şeklimiz insan insana, kişisel ve el ele. Felsefemiz ve değerlerimiz doğru şekilde yaşamaya ve sorumlu bir şekilde hareket etmeye, daha iyi ve saygılı insanlar ve değerli çevremiz için bir şeyleri değiştirmemize yardımcı olur. Ancak o zaman donanım ve yazılım ihtiyaçlarınızı karşılayabilir, güvenilir, değerli iş ortağınız olduğumuzu kanıtlayabilir ve birlikte fark yaratabiliriz.
“Rekabeti geride bırakmak için bilgiyi bilgi birikimine dönüştürüyoruz.”
Çözümlerimiz, daha yüksek değerli iş akışı otomasyonu, iş optimizasyonu ve sağlam şekilde güvenli dokümanlar ve veriler elde etmek için yol
Kurucumuz Dr. Kazuo Inamori'nin felsefesi KYOCERA'nın misyonunun, tüm karar verme süreçlerimize dahil ettiğimiz bir kavram olan “bir insan olarak doğru olanı yapmak” olduğunu söyledi. Adalet ve gayretli çalışmanın önemini göstererek davranışlarımız için bir paradigma görevi görüyor.
Şirketimizin ilk siparişlerinden biri IBM'dendi. İnsanlar ürünün yapılamayacağını söyledi. Ekipmanımız veya teknik bilgimiz yoktu, ancak bir prototip oluşturmak için gece gündüz çalıştık. Ve işe yaradı. Önce müşteri yaklaşımımızla kastettiğimiz budur. Dinlemek, daha sonra zor olmakla birlikte müşteri sorunlarını çözmek için becerilerimizi ve yeniliklerimizi kullanmak.