Lütfen kullanıcı adınızı veya e-postanızı girin. Size şifrenizi nasıl sıfırlayacağınızla ilgili talimatları içeren bir e-posta göndereceğiz. Kullanıcı adınızı unuttuysanız, şifrenizi sıfırlamak için e-posta almadıysanız veya yardıma ihtiyacınız varsa destek ekibimize başvurun.
Veritabanımızdan doğru bir e-posta girdiyseniz, yanıt vereceğiz…
Bilgilerinizi yerel satış merkezinize göndererek yeni bir hesap isteyebilirsiniz. Onaylandıktan sonra size geçici bir şifre göndereceğiz.
Şu anda, kayıtlı kullanıcılar Kyocera Document Solutions Ortakları ve Çalışanları ile sınırlıdır. Yerel eski Extranet'inizin hala aşağıdaki düğme aracılığıyla aktif ve erişilebilir olduğunu lütfen unutmayın.
Bazı Kyocera yazılımları, HyPAS ve donanım seçenekleri, lisans etkinleştirme ve tam işlevsellik için çevrimiçi kayıt gerektirir. İsteğe bağlı işlevlerin makinelere önceden kurulduğunu ve bir lisans anahtarıyla etkinleştirilmesi gerektiğini lütfen unutmayın.
Daha fazla ayrıntı için, lütfen makinenin kullanım kılavuzundaki ilgili bölüme bakın veya bizimle iletişime geçin.
Yetkilendirilmiş personeller için Lisans kaydı: