• Dili değiştir
    Ülke değiştir

    Yeni bir çağa geçiş yapmak için marka kimliğimizi geliştirdik!

    Kyocera Document Solutions olarak yeni marka kimliğimizi ortaya çıkarmaktan gurur duyuyoruz.
    Hand gesture saying hello

    Yeni marka kimliğimize hoş geldiniz

    Önümüzdeki yıllarda gelişmekte olan pazarlara girme kararımız göz önüne alındığında, müşterilerimizin dijital ekonomide rekabet etmelerine yardımcı olma hedefimize ulaşmak için marka dönüşümümüz çok önemlidir. Daha bilinçli, daha vizyoner ve müşteri odaklı bir organizasyona bilinçli olarak evrimleşmemize yardımcı olacak açık, uzun vadeli bir plan uygulamak için şimdiden daha iyi bir zaman yoktur.

    Yeni marka platformu, Kyocera Document Solutions'ın sürekli olarak daha birleşik ve müşteri odaklı bir organizasyona dönüşme taahhüdünü yansıtıyor. Müşterilerimizin dijital ekonomide rekabet etmelerine yardımcı olmada hayati bir rol oynama hedefimizi yansıtmaktadır.

    Ve kuruluşun, müşterilerimizin operasyonlarını optimize etmek için muazzam miktarda belge bilgilerini yönetmelerine, içgörü bulma ve çeviklik kazanmalarına yardımcı olma konusundaki artan bağlılığını ifade eder.

     

    Bilgiyi işe aktar

    Kyocera Document Solutions’ın yeni marka kimliğinin arkasındaki ana fikir “Bilgiyi işe aktar” dır. Yeni marka konsepti, müşterilerimizin iş potansiyellerini en üst düzeye çıkarmasına yardımcı olmak için donanım, yazılım ve hizmet çözümlerini entegre etmek üzere yetenek ve teknolojideki küresel kaynaklarımızı birleştirme önceliğimizi ifade ediyor.

    Kurulduğu günden bu yana olduğu gibi, Kyocera insanları değerlerinin ve hedeflerinin kalbine yerleştirir. Toplam belge çözümlerinin tasarımında mükemmelliği sağlamak için bir araya gelen hem insan hem de teknolojik kaynakları yakalamak için, cesur yeni bir renk paleti, benzersiz grafik simgeler ve el yazısı tarzında görsel hareketler içeren kapsamlı bir iletişim araçları seti oluşturuldu.

    Kyocera'nın marka yolculuğu

    Kyocera Document Solutions global marka kimliğini yeniliyor

    • Kyocera's brand platform

      Marka Platformu

      Yeni marka platformu, Kyocera’nın müşterilerin dünyadaki dijital ekonominin fırsatlarını yakalamasına yardımcı olmadaki rolünü yansıtır.

    • Kyocera's brand idea

      Marka Temel Fikri

      Kyocera Document Solutions’ın yeni marka kimliğinin arkasındaki ana fikir, değişimi yönlendirmek için bilgiyi işe aktarmaktır.

    • Kyocera's visual identity

      Yeni Görsel Kimlik

      Yeni bir renk paleti, benzersiz grafik simgeler ve görsel hareketler de dahil olmak üzere kapsamlı bir iletişim araçları seti oluşturuldu.

    Yeni görsel kimliğimizi anlama

    Yeni görsel dilimiz, Kyocera Document Solutions için yeni ve ileriye dönük bir kimlik oluşturmak üzere bir araya gelen bir dizi benzersiz varlığa dayanmaktadır.

    Yeni görsel kimliğin her varlığı marka için önemli bir rol oynamaktadır ve bunları doğru şekilde kullanmak, küresel ölçekte gelişmiş bir kullanıcı deneyimi için tutarlılığı ve birliği garanti eder.

     

    Temel Desen

    Temel desen ızgarası, tüm baskı ve dijital ortamlarda görünen Kyocera Document Solutions kimliğinin önemli bir bileşenidir. Bu görsel varlık, Kyocera Document Solutions tarafından yakalanan ve yönetilen bilgilerin her yerde bulunmasını temsil eder. Diğer tüm varlıklar temel model ile mükemmel bir şekilde bütünleşecek şekilde tasarlanmıştır.

    Kyocera Pattern
    Kyocera grid

    Renk paleti

    Yenilenmiş renk paletimiz, klasik Kyocera Kırmızısı'nı tamamlamak için birincil bir palet ve renkli bir ikincil paletten oluşur. Destekleyici palet, görsel ifademize derinlik katmak ve sorgulama aracı işlevi görmek için oluşturulmuştur.

    Koyu Gri
    Koyu Gri

    Siyah 95%

    Açık Gri
    Açık Gri

    Cool Grey 1C

    Mor
    Mor

    Pantone 2082C

    Turuncu
    Turuncu

    Pantone 1585C

    Mavi
    Mavi

    Pantone 7689C

    Sarı
    Sarı

    Pantone 124C

    Yeşil
    Yeşil

    Pantone 2416C

    Tipografimiz

    Kyocera Document Solutions tipografi iki yazı tipi içerir: Latin alfabeleri için GT Eesti Pro ve Latin alfabesi olmayan alfabe için Noto Sans. Bu yazı tiplerini modern hisleri ve tipografik benzerlikleri için seçtik. Sonuçta, iletişimimizin her dilde tutarlı olmasını ve dünyadaki tüm pazarlarımızda güçlü ve birleşik bir ses yaratmasını istiyoruz.

    Kyocera Typography

    Elle çizilmiş hareketler

    Hareketler, Kyocera Document Solutions markasının en yenilikçi eklemelerinden biridir. Diğerleri ile birlikte kullanılmak üzere tasarlanmış güçlü bir elementtir. Bu hareketler iletişimimize son bir insan dokunuşu vermek ve Kyocera’nın insanların yaşamlarına olumlu bir katkıda bulunma konusundaki samimi arzusunu yansıtmak için elle çizilmiş.

    Semboller
    Semboller

    Sembol hareketleri, mevcut sembolojiyi kullanan mecazi bir stildir.

    Rehberlik
    Rehberlik

    Görüntüleyenleri bir iletiye veya içeriğe yönlendirmek veya yöneltmek.

    Vurgu
    Vurgu

    Belirli bir içerik parçasını vurgulamak veya tanımlamak için.

    Betimleyici
    Betimleyici

    Daha duygusal mesajlar iletmek için kullanılabilecek resimsel bir stil

    alt

    İkon Setleri

    Şirkete özgü simgelerden oluşan bir kütüphane geliştirdik. Her biri Kyocera markasının özelliklerinden ilham alıyor. Bunlar, bulut çözümleri gibi belirli teknolojiler için kestirme yol olarak veya bilgi tasarımındaki öğeler olarak kullanılmak üzere tasarlanmıştır.

    Yeniden markalama hakkında daha fazla bilgi edinin

    Donanım pazarı onlarca yıldır evimiz oldu, ancak önümüzdeki yıllarda yeni pazarlara girmek ve büyümemizi sürdürmek için ufuklarımızı genişletme ihtiyacını anlıyoruz.

    • Kyocera değişim ihtiyacını nasıl belirled

      Modern iş ortamında hiçbir kuruluş hareketsiz kalamaz. Sektörümüzde değişim dalgasına liderlik etmeye karar verdik.

    • Marka Kişiliği: en büyük faktör

      Şirketler potansiyel müşterilerle etkileşime geçmeye çalıştıklarında, her zaman devreye giren bir faktör vardır: marka kişiliği.

    • Bir markanın görsel kimliği neden önemlidir?

      Webde gezinirken, kullanıcılar dikkatini çekmek isteyen markalardan reklamlar, resimler, sosyal paylaşımlar ile bombardımana tutulur.

    .Press Release

    Basın Bülteni - Kyocera Document Solutions global marka kimliğini yeniliyor

    Yeni marka kimliği, Kyocera Document Solutions'ın müşterilerin dünyanın dijital ekonomisinin fırsatlarını yakalamalarına yardımcı olmadaki artan rolünü yansıtmaktadır. Şirketin, işlemlerini optimize etmek için müşterilerin çok büyük miktarda belge bilgilerini yönetmesine, içgörü bulmasına ve çeviklik kazanmasına yardımcı olma konusundaki artan bağlılığını yansıtır.

    Kyocera Visual Identity Gallery

    Bizimle iletişime geçin

    Destek ekibimiz Kyocera ürün ve hizmetleriyle ilgili sorularınızı yanıtlamak üzere her zaman yanınızda.

    Çerezler ve gizliliğiniz

    Web sitemizin nasıl kullanıldığını daha iyi anlayabilmemiz için web sitemizle etkileşimleri kolay ve etkili, istatistiksel yapmak ve reklamları sizin için uyarlamak amacıyla temel çerezleri kullanıyoruz. Aşağıdaki 'Tercihler' düğmesini kullanarak çerez tercihlerinizi seçebilir veya tüm çerezlere devam etmek için 'Kabul ediyorum' seçeneğini belirleyebilirsiniz.

    Çerez tercihleri

    Zorunlu alan

    Web sitemizin düzgün çalıştığından emin olmak için veya ara sıra, isteğiniz üzerine bir hizmet sunmak (çerez tercihlerinizi yönetmek gibi) için çerezleri kullanıyoruz. Bu çerezler, tarayıcınızı engelleyecek şekilde ayarlamadığınız sürece her zaman etkindir; bu, web sitesinin bazı bölümlerinin beklendiği gibi çalışmasını engelleyebilir.

    Zorunlu alan

    Bu çerezler, web sitemizin performansını ölçmemize ve geliştirmemize olanak tanır.

    Zorunlu alan

    Bu çerezler yalnızca onayınızı vermeniz durumunda yerleştirilir. İlgi alanlarınıza göre içerik göstermek ve size kişiselleştirilmiş reklam göstermek için Web sitemizi nasıl tıklayıp ziyaret ettiğinizi takip etmek için Pazarlama çerezleri kullanıyoruz. Şu anda bu çerezleri kabul etmiyorsunuz. İsterseniz lütfen bu kutuyu işaretleyin.