Şirketlerin görsel kimliklerini güçlendirmeleri gerekiyor
Kalabalığın arasından sıyrılmak markanızın ilgi düzeyi ve anlamı üzerinde büyük bir etki yaratabilir

Bir markanın görsel kimliğinin dijital dünyada önemli olmasının üç nedeni
Webde gezinirken, kullanıcılar dikkatlerini çekmek isteyen markalardan reklamlar, resimler, sosyal medya gönderileri ve daha fazlası tarafından sürekli olarak bombalanıyor. Kalabalıktan sıyrılan bir marka olmak, markanızın alaka düzeyi ve anlamı üzerinde büyük bir etki yaratabilir.
Aynı şekilde, çevrimdışı dünyada da görünüşler önemlidir. Dijital olarak, bir marka ile başarıya ulaşmak için göz alıcı ve tanınabilir bir kimliğe sahip olmak çok önemlidir. Sektörler değiştikçe markalar da değişmeli ve güçlü bir görsel kimlik hazırlamak önemli bir adımdır.
Kyocera Document Solutions'ta bir marka modernizasyon projesine giriştiğimizden, güçlü bir görsel kimliğin kuruluşumuz için ne anlama gelebileceğini belirledik. Bunu inşa etmek için, şirketin temel değerlerimizi tanımlayan felsefesinin temel direklerine odaklanmak zorunluydu.