Lütfen kullanıcı adınızı veya e-postanızı girin. Size şifrenizi nasıl sıfırlayacağınızla ilgili talimatları içeren bir e-posta göndereceğiz. Kullanıcı adınızı unuttuysanız, şifrenizi sıfırlamak için e-posta almadıysanız veya yardıma ihtiyacınız varsa destek ekibimize başvurun.
Veritabanımızdan doğru bir e-posta girdiyseniz, yanıt vereceğiz…
Bilgilerinizi yerel satış merkezinize göndererek yeni bir hesap isteyebilirsiniz. Onaylandıktan sonra size geçici bir şifre göndereceğiz.
Şu anda, kayıtlı kullanıcılar Kyocera Document Solutions Ortakları ve Çalışanları ile sınırlıdır. Yerel eski Extranet'inizin hala aşağıdaki düğme aracılığıyla aktif ve erişilebilir olduğunu lütfen unutmayın.
Toplam doküman yazdırma maliyetinizi % 30'a kadar azaltın. Kulağa inanılmaz geliyor, ama bu doğru. Sadece sarf malzemeleri, enerji ve destek gibi operasyonel ihtiyaçların maliyetini azaltmanıza yardımcı olmakla kalmayacak, aynı zamanda yetkisiz baskı gibi israfı nasıl ortadan kaldırabileceğinizi göstereceğiz. Kümülatif tasarruflar çok yüksek olabilir ve genellikle yüksektir.
Otomatik süreçlerle doküman yönetimini kolaylaştıran son teknoloji çözümlerin yanı sıra personel zamanından tasarruf sağlayan gelişmiş cihaz yönetimi ile üretkenlikte büyük bir sıçrama göreceksiniz. Optimize edilmiş iş akışları ve daha az çalışma süresi ile Bilgi teknolojileri destek ekibiniz de daha az stresli olacak!
Birden fazla tedarikçiyle uğraşmanın maliyeti ve zorluğu yüksek olabilir. Ancak Kyocera Yönetilen Doküman Hizmetleri (MDS) ile ortak olduğunuzda değil. Bunun nedeni, cihazlarınızın sorunsuz çalışmasını sağlamak için ihtiyacınız olan her şeyi (markadan bağımsız olarak) tedarik etmemizin yanı sıra tüm bakım ve onarım ihtiyaçlarınız için sorumluluk almamızdır.
Yönetilen doküman hizmetleri ile baskı maliyetlerini % 20 oranında düşürdük.
Kyocera MDS ile çalışmak şirketinize üstün faydalar sağlayacaktır. Bu bariz bir soru soruyor: bu faydaları nasıl sağlıyoruz? Cevap basit. Her biri işinizin benzersiz gereksinimlerine tamamen uyarlanmış, özenle tasarlanmış beş aşama ile tüm doküman ortamınızı optimize ederek.Bu aşamalar şunlardır: Değerlendirme, Tasarım, Uygulama, Yönetim ve Optimizasyon.
Bu aşama, atık azaltma, iş akışını iyileştirme ve çevresel etkileri azaltma alanlarını tanımlamak için tasarlanmıştır. Derinlemesine veri analizini kullanarak, görüşmeler ve anketlerle birlikte, aşağıdakilere odaklanarak operasyonel süreçlerinizi tam olarak anlıyoruz:
Sisteminizi optimize etmek için ideal donanım, yazılım ve süreç geliştirme kombinasyonu nedir? Aşama 1'in sonuçlarına dayanarak, aşağıdakilere odaklanarak yatırım getirinizi en üst düzeye çıkaracağız:
Sisteminizi değerlendirip sizinle bir çözüm üzerinde anlaştığımızda, bu çözümü uygularız. Bu süreç, değişim yönetimi uzmanlarından oluşan uzman ekibimiz tarafından gerçekleştirilir ve kurulumdan eğitime kadar işletmenizde minimum aksama olmasını sağlamak üzere tasarlanmıştır.
Yönetim hizmetimiz, optimize edilmiş performans, güvenilirlik ve maliyet verimliliği sağlamaya kendini adamıştır. Bir dizi yerinde ve uzaktan destek özelliğiyle, iş akışlarınızı en üst düzeylerde tutarak ve zaman alan günlük yönetimi takip ederek tüm doküman altyapınızla ilgileniriz.
Baskı ortamınızı optimize ettikten sonra, maliyet azaltma ve performansı artırmanın yeni yolları için cihaz filonuzu ve iş akışlarınızı sürekli olarak değerlendireceğiz. Şunları sağlayacağız: