Lütfen kullanıcı adınızı veya e-postanızı girin. Size şifrenizi nasıl sıfırlayacağınızla ilgili talimatları içeren bir e-posta göndereceğiz. Kullanıcı adınızı unuttuysanız, şifrenizi sıfırlamak için e-posta almadıysanız veya yardıma ihtiyacınız varsa destek ekibimize başvurun.
Veritabanımızdan doğru bir e-posta girdiyseniz, yanıt vereceğiz…
Bilgilerinizi yerel satış merkezinize göndererek yeni bir hesap isteyebilirsiniz. Onaylandıktan sonra size geçici bir şifre göndereceğiz.
Şu anda, kayıtlı kullanıcılar Kyocera Document Solutions Ortakları ve Çalışanları ile sınırlıdır. Yerel eski Extranet'inizin hala aşağıdaki düğme aracılığıyla aktif ve erişilebilir olduğunu lütfen unutmayın.
Üst sınıf bir ürün veya hizmet sunacak kadar şanslı olsa bile, satış basit değil. Potansiyel bir müşteriyi paralarını yatırmaları gerektiğine ikna etmek zor olabilir, ancak bu işletme otomasyonu çözümleriyle daha kolay hale geliyor.
Bu çözümler, şirketleri 21. yüzyıla taşımak ve satış profesyonellerinin, birleşik bir online platformun daha verimli hale gelmesini sağlamak için tasarlanmış yeni araçlarla süreçlerini optimize etmelerini sağlamak için esastır.
Buradaki kilit nokta, bu potansiyel müşterilerin ihtiyaçlarının karşılanması için otomasyon çözümleriyle daha kolay hale getirilmiş, uygun ve ilginç bilgiler verilmesini içerir, yani bir satış konuşması asla beklentinin kısa sürede değişmesi umuduyla ile bitmez.
İkna edildikten sonra, profesyonellerin her şeyi aynı anda görmesini sağlayan bu tür araçlar ve çözümler, satış döngüsünü kısaltmaya ve müşterilere sunulan hizmeti optimize etmeye yardımcı olan tüm verilerini, dokümanlarını ve sözleşmelerini, güvenli bir sistemde tek bir yerde tutmak için kullanılabilir.
Önemsiz idari görevlere harcanan zamanı azaltmak ve maliyetleri düşürmek satışlardaki verimliliğin anahtarı ve bu teknoloji her ikisini de başarmak için önemli ve satış profesyonellerinin kendilerini en iyi yaptıkları işe adamalarını sağlıyor: Satış.
Çok az departman bir satış departmanı kadar rekabetçi ve pazar değiştikçe her işletmenin onları kalabalıktan ayıran farkı yaratmalarına yardımcı olmak için en son teknolojide ön saflarda yer alması önemli. Dijital dönüşüm bu sürecin ayrılmaz bir parçasıdır ve tüm iş bilgilerini korumak ve rolleri dahilindeki idari işleri azaltmak için verimli bir platform sunarak satış profesyonellerinin rakiplerinden bir adım önde başlamalarını sağlıyor.
Bu, satış profesyonellerinin başka roller de üstlendiği için diğer görevlere zaman ayıracak şekilde süreçlerini optimize etmeleri gereken küçük şirketlerden, yüzlerce özel satış uzmanına sahip çok uluslu şirketlere kadar tüm endüstri için bir geçiş dönemi. Zaman değişiyor ve yeni sistemler her büyüklükteki şirketin kendi benzersiz avantajlarını yaratmasını ve kazanmasını sağlıyor.
Farklı şirketlere sunulan farklı çözümlerle, her işletmenin bütçesine ve ihtiyaçlarına ayrı ayrı uygun olmasını sağlamak için bir dijital dönüşüm planında yatırımı şekillendirmek basit olabilir. Maliyeti düşürme, verimliliği iyileştirme, potansiyel fırsatlar, sözleşme yönetimi, müşteri ilişkileri yönetimi ve daha fazlasının tek bir yerde olduğu işletme otomasyonu tüm dünyadaki satış departmanlarının geleceğidir.
İşletmeler başarılı olmak istiyorsa, bilgi yönetim süreçlerinin güvenliğini sağlamalıdır