Lütfen kullanıcı adınızı veya e-postanızı girin. Size şifrenizi nasıl sıfırlayacağınızla ilgili talimatları içeren bir e-posta göndereceğiz. Kullanıcı adınızı unuttuysanız, şifrenizi sıfırlamak için e-posta almadıysanız veya yardıma ihtiyacınız varsa destek ekibimize başvurun.
Veritabanımızdan doğru bir e-posta girdiyseniz, yanıt vereceğiz…
Bilgilerinizi yerel satış merkezinize göndererek yeni bir hesap isteyebilirsiniz. Onaylandıktan sonra size geçici bir şifre göndereceğiz.
Şu anda, kayıtlı kullanıcılar Kyocera Document Solutions Ortakları ve Çalışanları ile sınırlıdır. Yerel eski Extranet'inizin hala aşağıdaki düğme aracılığıyla aktif ve erişilebilir olduğunu lütfen unutmayın.
Hibrit iş gücü ortaya çıkmaya ve büyümeye devam ettikçe, işletmeler de çalışanların diledikleri zaman diledikleri yerde üretken olmalarını sağlayacak akıllı çalışma yolları geliştiriyorlar. Uzmanlık ve teknolojinin kullanıldığı bu hibrit çalışma alanları, işletmelere hızla değişen bir dünyada gelişmek için ihtiyaç duydukları esnekliği ve ölçeklenebilirliği sağlıyor.
Artık hem ofis içi hem de uzaktan çalışanları bünyesinde barındıran pek çok işletme sayesinde hibrit çalışma alanı çözümleri, dilediği zaman dilediği yerden çalışabilen bir iş gücüne hitap edecek şekilde gelişiyor. Uzun vadeli hibrit çalışma alanı stratejilerini uygulayan işletmelerin sahip olduğu avantajlar:
Etkili bir hibrit çalışma alanı stratejisi, çalışma ortamında uzun vadeli üretkenliği, bağlanabilirliği ve güvenliği sağlayabilmek için gereken teknolojiyi sunabilmelidir. Bu olmadan, farklı yerlerde bulunan bir iş gücünde, siber güvenlik ihlalleri, değişen dünyada yetersiz ticari beceri ve düşük çalışan memnuniyeti gibi riskler yüksektir.
Etkili bir hibrit çalışma alanı stratejisi üç aşamadan oluşur: Ekibinizi hazırlayın, çalışanlarınızla bağlantı kurun ve süreçlerinizi optimize edin.
Öncelikle, ekibinizi uzaktan çalışabilmek için ihtiyaç duydukları donanım ve altyapı ile hazırlamanız gerekir. Bu süreç, dizüstü bilgisayarlar ve yazıcılar gibi öğelerin yanı sıra, çalışanlarınızın mobil ve faal olmalarını sağlayacak diğer araçları kapsar.
Sonraki aşama, etkili bir işbirliği kurabilmek için çalışanlarınızı doğru yazılımla buluşturmaktır. Belge yönetimi ve iletişim araçları, bu aşamada çok önemlidir.
Son olarak, yeni teknolojinizi ve hizmetlerinizi tam anlamıyla kullanabilmek için süreçlerinizi optimize etmeniz gerekir. Optimizasyon, personeli eğiterek, süreçleri kolaylaştırarak ve görevleri otomatik hale getirerek, iş gücünüzün sorunsuz ve verimli bir şekilde çalışmasını sağlar.
Her bir aşama süresince, bilgi iletişim teknolojileri (ICT) hizmet tedarikçileri, güvenli ve üretken bir hibrit çalışma alanı sağlamak üzere doğru araçları içeren etkili bir ortam oluşturma konusunda destek ve uzmanlık bilgisi sağlayabilir.
Kyocera: Modern Çağda Doküman Güvenliğinin Büyük Oyuncusu e-kitabını indirin.