Lütfen kullanıcı adınızı veya e-postanızı girin. Size şifrenizi nasıl sıfırlayacağınızla ilgili talimatları içeren bir e-posta göndereceğiz. Kullanıcı adınızı unuttuysanız, şifrenizi sıfırlamak için e-posta almadıysanız veya yardıma ihtiyacınız varsa destek ekibimize başvurun.
Veritabanımızdan doğru bir e-posta girdiyseniz, yanıt vereceğiz…
Bilgilerinizi yerel satış merkezinize göndererek yeni bir hesap isteyebilirsiniz. Onaylandıktan sonra size geçici bir şifre göndereceğiz.
Şu anda, kayıtlı kullanıcılar Kyocera Document Solutions Ortakları ve Çalışanları ile sınırlıdır. Yerel eski Extranet'inizin hala aşağıdaki düğme aracılığıyla aktif ve erişilebilir olduğunu lütfen unutmayın.
Dijital dönüşüm 2020 yılından çok daha önce başlamış olsa da, pandemi nedeniyle uzaktan çalışma uygulamalarının hızlı bir şekilde benimsenmesi, normalde yıllarca sürecek bu dönüşümü hızlandırarak birkaç haftaya indirdi. Uzaktan çalışmanın vazgeçilmez olduğu bu dönemde, yerleşik olarak aynı yerde çalışma sürecini uzaktan dijital olarak çalışma süreci ile birleştiren ve her ikisini de yapabilen çalışanların yer aldığı yeni bir iş yeri konsepti ortaya çıkmaya başladı. Bu konsepte hibrit iş yeri deniyor.
Ekonomiler yeniden canlanıp, küresel iş gücü ofislere geri dönerken, hibrit çalışma modelinde sadece tek bir yaklaşım kullanılamayacağı anlaşıldı. Ancak doğru teknoloji, etkili, verimli, işbirliğine dayalı, üretken ve ölçeklenebilir bir hibrit iş yeri ile bu özellikleri taşımayan bir iş yeri arasındaki farkı ortaya koyabilir.
Hibrit bir iş gücü, iş için gereken donanıma sahip değilse, uzaktan ve yerinde çalışmanın bir araya getirilmesinin sağladığı benzersiz avantajlardan faydalanamaz. İşletmenizi başarılı bir hibrit çalışma modeline dönüştürmenize yardımcı olacak bazı teknolojileri keşfedelim.
İş süeçleri otomasyonu, çalışanların daha değerli görevlere odaklanmalarını sağlarken, tekrarlayan yönetim ve süreç görevlerini otomatikleştirerek harcanan süreyi ve maliyeti azaltır. Bunu mümkün kılan robotik süreç otomasyonu ve akıllı veri yakalama, verileri toplamada ve analiz etmede, sistemleri birbirine arayüzlemede ve aynı zamanda rutin ve tekrarlayan görevleri tamamlamada kullanılabilir. Monoton ve sıkıcı görevler yerine getirildiğine göre, çalışanlar artık daha stratejik ve yaratıcı işlerde yer alma özgürlüğüne sahip olabilecek.
Hibrit çalışma alanlarında çalışanlar, ofiste, evde veya benzer herhangi bir yerde rahatça çalışabilir. Elbette, tüm bu çalışanlar arasındaki bilgi akışını yönetebilmek için bir tür doküman yönetim sistemine ihtiyaç vardır. Kurumsal İçerik Yönetimi (ECM) sistemi, bir işletmenin tüm verileri ve içerikleri tek bir noktadan yönetebilmesini ve ayrıca sınıflandırma ve onay süreçleri gibi günlük görevleri otomatikleştirerek süreçleri kolaylaştırmasını sağladığı için uygun bir seçenek olabilir. Kurumsal içerik yönetimi sistemleri, işletmelerin yönetilmesi gereken karmaşık veri ve varlıklar ile başa çıkmasına yardımcı olurken, bilgileri farklı yerlerdeki ekiplerin ve çalışanların kullanımına hazır hale getirmede önemli bir rol oynar.
Hibrit bir iş yerinde, mobil kullanımının en önemli avantajlarından biri, çalışanların özgürlüğünü ve esnekliğini iyileştirmesidir. Personel, mobil cihazlarla dilediği yerde, dilediği zaman çalışabilir, bu da, en iyi nerede, ne zaman ve nasıl çalışabildiklerine karar vermelerine ve optimize edilmiş sonuçlar sunmalarına olanak tanır. Buna, herhangi bir şeyi doğrudan mobil cihazlardan hızlı bir şekilde yazdırabilme imkanını da eklediğinizde, herkes kazançlı çıkmış olur.
Bulut, yeni bir hibrit ofis baskı ortamının en temel destekçisidir. Kablolara, donanıma ve sürücülere ihtiyaç duymadan kolayca ve hızlı bir şekilde baskı alabilme imkanı, başarılı bir hibrit ofis düzeninin temelidir. Bilgi teknolojileri kaynaklarına daha az yük bindiren ve aynı zamanda kullanıcılar için hızlı ve güvenli bir bulut tabanlı baskı imkanı sunan bir sistemi hangi akıllı işletme istemez ki?
Ayrıca, bulut baskı yönetiminin kullanılması, işletmelerin diledikleri zaman, diledikleri yerden baskı kullanım sürecini takip etmelerine ve verileri analiz ederek doğru kararlar almalarına da olanak tanır. Kyocera olarak, hibrit ofisinize özel ihtiyaçlarınıza uygun birden fazla çözüm sunuyoruz, bu nedenle herhangi bir sorunuz varsa veya işletmeniz için en iyi çözümü bulmak istiyorsanız bizimle her zaman iletişime geçebilirsiniz.
Nasıl başlayacağınızı öğrenmek için bu e-kitabı indirin.