Dili değiştir
Ülke değiştir

Satın alma süreçlerini optimize edin ve kolaylaştırın

Malzemelerin zamanında ulaşmasını sağlamak günlük işlerin en önemli parçalarından biridir.
woman holding pharma boxes

Tedarikçilerle uğraşmak en iyi durumda bile karmaşık bir iş olabilir, bu yüzden işletme optimizasyonu araçlarını kullanmak daha basit ve daha verimli bir süreç haline getirmek için çok değerli. Süreçleri otomatikleştirerek, satın alma departmanları daha üretken hale gelebilir ve odaklarını idari görevlerden şirket için daha iyi fırsatlar bulmaya çevirebilirler. 

Evrak işleriyle uğraşmak ve dosyalar arasında arama yapmak yerine, çalışanlar performansla ilgili raporları analiz edebilir ve maliyet rasyonelleştirmelerinin nasıl yapılabileceğini inceleyebilir, üretkenliği artırabilir ve maliyetleri düşüren ve ürün veya hizmetin üretiminde daha yüksek bir kâr marjı yaratan daha iyi sonuçlara yönelebilirler.  

Hem şirkette hem de tedarikçilerindeki mevcut Kurumsal Kaynak Planlama ürünlerine entegre olma özelliği sayesinde iletişim hem şirket içinde hem de şirket dışında daha rahat ve kolay hale gelebilir. Bu, şu anda ulaşılamayacak gibi görünen yeni verimliliklere ulaşmak için bir geçit sağlar. Yeni maliyet tasarrufları ve tedarikçi ilişkilerini geliştirme yöntemlerine bu kapıyı açarak, işletmeler uzun vadeli hedeflere ulaşma fırsatı sağlayan satın alma için katlanarak artan yatırım getirisi olabileceğini görecek. 

colleagues in a meeting discussing papers on a clipboard

İşlenmesi ve dosyalanması gereken sayısız evrak mı? Tedarikçilerle zor iletişim? Beklenenden çok daha yüksek bir oranda değer kaçağı mı? Ödenmesi gereken tüm sözleşmeleri ve faturaları takip etmek için mücadele mi ediyorsunuz? Bunlar, Satın Alma Yöneticileri’nin ve ekiplerinin karşılaştığı ortak zorluklardan sadece birkaçı. 

İşletme otomasyonu araçları, tüm bunların ve daha fazlasının çözümlenmesine yardımcı olabilir ve satın alma yetkililerinin günlük çalışma hayatlarını karartan sorunlarla mücadele edebilmesini sağlar. Süreçleri baştan sona hafifleterek, bu çözümler herhangi bir satın alma çalışma kitinin çok gerekli bir parçasıdır. Kurumsal İçerik Yönetimi ve Doküman Yönetim Sistemi gibi unsurlar, şirketlerin departmanlarını nasıl olabildiğince dinamik ve stratejik hale getirebileceklerine baktıklarında göz önünde bulundurmaları gereken satın alma bulmacasının giderek daha önemli parçaları haline geliyor. 

Bir PWC raporuna göre, toplam maliyetin yüzde 50 ila 80'i arasında yer alan bir işletmenin satın alma maliyetlerini optimize etmek, toplam maliyetleri azaltmanın en temel yollarından biridir, yani şirketler rekabet etmek için fiyatları düşürebilir veya daha da iyisi, kâr marjlarını artırabilir. 

Büyümek için satın almayı otomatikleştirin

Daha kârlı hale gelmek için satın alma süreçleri teknoloji kullanımıyla düzenlenebilir.

  • Gerçek değeri bulun

    Gerçek değeri bulun

    Emtia kaynak stratejisinin bir parçası olarak, bu tür işletme optimizasyonu araçları satın alma profesyonellerinin değer bulmasına ve mümkün olan en iyi anlaşmayı elde etmesine yardımcı olabilecek bir platform sağlar. Analiz raporlarının oluşturulmasına izin veren veri ve bilgi hizmetleri ile mevcut ortaklar değerlendirilebilir ve teklif veren şirketler, profesyonellerin pazarlıkta mümkün olan en iyi teklifi almaya hazır olmalarını sağlamak için karşılaştırılabilir.

    Gerçek değeri bulun
    Gerçek değeri bulun

    Profesyonelleri pazarlık etmeye mümkün olan tüm bilgilerle hazırlayın

  • İlişkileri geliştirin

    İlişkileri geliştirin

    Doküman yönetimi, tedarikçilerle ilişkileri yönetmeyi çok daha kolay hale getirecektir. Mevcut sistemlere entegrasyon, her şirket ile iyi bir ilişki kurmak için hiçbir faturanınatlanmamasını garanti edecek şekilde, içerik yönetim sistemlerinin faturaların ne zaman ödenmesi gerektiği konusunda uyarı vermesini sağlar. Ayrıca, iletişim sistemleri alıcı ve tedarikçi arasındaki ilişkiye yardımcı olur ve profesyonellere şirket için daha iyi bir anlaşma elde edecek bir çalışma yolu geliştirmek için daha fazla zaman harcama şansı verir.  

    İlişkileri geliştirin
    İlişkileri geliştirin

    Tüm gerekli bilgi ve dosyaları tek bir yerde saklayın

  • Stratejik konuma gelin

    Stratejik konuma gelin

    Optimizasyon teknolojisi ile çalışarak, satın alma departmanları nihayet birçok Satın Alma Yöneticisi’nin uzun zamandır umduğu şeyi başarabilir: stratejik olma yeteneği. Harvard Business Review, dijital dönüşüm planının bir unsuru olarak bir içerik yönetimi aracının uygulanmasının şirketlerdeki satın alma departmanlarını tedarik zincirini sermaye kaynağı olarak kullanmaya ittiğini belirterek bu görüşü destekledi. 

    Stratejik konuma gelin
    Stratejik konuma gelin

    Capitalise on streamlining to focus on the long-term.

woman working on a laptop

Fatura işlemlerinin optimizasyonu

Otomatik fatura yönetimi, şirketler söz konusu olduğunda finansal riskleri ortadan kaldırır.

Çerezler ve gizliliğiniz

Web sitemizin nasıl kullanıldığını daha iyi anlayabilmemiz için web sitemizle etkileşimleri kolay ve etkili, istatistiksel yapmak ve reklamları sizin için uyarlamak amacıyla temel çerezleri kullanıyoruz. Aşağıdaki 'Tercihler' düğmesini kullanarak çerez tercihlerinizi seçebilir veya tüm çerezlere devam etmek için 'Kabul ediyorum' seçeneğini belirleyebilirsiniz.

Çerez tercihleri

Web sitemizin düzgün çalıştığından emin olmak için veya ara sıra, isteğiniz üzerine bir hizmet sunmak (çerez tercihlerinizi yönetmek gibi) için çerezleri kullanıyoruz. Bu çerezler, tarayıcınızı engelleyecek şekilde ayarlamadığınız sürece her zaman etkindir; bu, web sitesinin bazı bölümlerinin beklendiği gibi çalışmasını engelleyebilir.

Bu çerezler, web sitemizin performansını ölçmemize ve geliştirmemize olanak tanır.

Bu çerezler yalnızca onayınızı vermeniz durumunda yerleştirilir. İlgi alanlarınıza göre içerik göstermek ve size kişiselleştirilmiş reklam göstermek için Web sitemizi nasıl tıklayıp ziyaret ettiğinizi takip etmek için Pazarlama çerezleri kullanıyoruz. Şu anda bu çerezleri kabul etmiyorsunuz. İsterseniz lütfen bu kutuyu işaretleyin.