Lütfen kullanıcı adınızı veya e-postanızı girin. Size şifrenizi nasıl sıfırlayacağınızla ilgili talimatları içeren bir e-posta göndereceğiz. Kullanıcı adınızı unuttuysanız, şifrenizi sıfırlamak için e-posta almadıysanız veya yardıma ihtiyacınız varsa destek ekibimize başvurun.
Veritabanımızdan doğru bir e-posta girdiyseniz, yanıt vereceğiz…
Bilgilerinizi yerel satış merkezinize göndererek yeni bir hesap isteyebilirsiniz. Onaylandıktan sonra size geçici bir şifre göndereceğiz.
Şu anda, kayıtlı kullanıcılar Kyocera Document Solutions Ortakları ve Çalışanları ile sınırlıdır. Yerel eski Extranet'inizin hala aşağıdaki düğme aracılığıyla aktif ve erişilebilir olduğunu lütfen unutmayın.
Tedarikçilerle uğraşmak en iyi durumda bile karmaşık bir iş olabilir, bu yüzden işletme optimizasyonu araçlarını kullanmak daha basit ve daha verimli bir süreç haline getirmek için çok değerli. Süreçleri otomatikleştirerek, satın alma departmanları daha üretken hale gelebilir ve odaklarını idari görevlerden şirket için daha iyi fırsatlar bulmaya çevirebilirler.
Evrak işleriyle uğraşmak ve dosyalar arasında arama yapmak yerine, çalışanlar performansla ilgili raporları analiz edebilir ve maliyet rasyonelleştirmelerinin nasıl yapılabileceğini inceleyebilir, üretkenliği artırabilir ve maliyetleri düşüren ve ürün veya hizmetin üretiminde daha yüksek bir kâr marjı yaratan daha iyi sonuçlara yönelebilirler.
Hem şirkette hem de tedarikçilerindeki mevcut Kurumsal Kaynak Planlama ürünlerine entegre olma özelliği sayesinde iletişim hem şirket içinde hem de şirket dışında daha rahat ve kolay hale gelebilir. Bu, şu anda ulaşılamayacak gibi görünen yeni verimliliklere ulaşmak için bir geçit sağlar. Yeni maliyet tasarrufları ve tedarikçi ilişkilerini geliştirme yöntemlerine bu kapıyı açarak, işletmeler uzun vadeli hedeflere ulaşma fırsatı sağlayan satın alma için katlanarak artan yatırım getirisi olabileceğini görecek.
İşlenmesi ve dosyalanması gereken sayısız evrak mı? Tedarikçilerle zor iletişim? Beklenenden çok daha yüksek bir oranda değer kaçağı mı? Ödenmesi gereken tüm sözleşmeleri ve faturaları takip etmek için mücadele mi ediyorsunuz? Bunlar, Satın Alma Yöneticileri’nin ve ekiplerinin karşılaştığı ortak zorluklardan sadece birkaçı.
İşletme otomasyonu araçları, tüm bunların ve daha fazlasının çözümlenmesine yardımcı olabilir ve satın alma yetkililerinin günlük çalışma hayatlarını karartan sorunlarla mücadele edebilmesini sağlar. Süreçleri baştan sona hafifleterek, bu çözümler herhangi bir satın alma çalışma kitinin çok gerekli bir parçasıdır. Kurumsal İçerik Yönetimi ve Doküman Yönetim Sistemi gibi unsurlar, şirketlerin departmanlarını nasıl olabildiğince dinamik ve stratejik hale getirebileceklerine baktıklarında göz önünde bulundurmaları gereken satın alma bulmacasının giderek daha önemli parçaları haline geliyor.
Bir PWC raporuna göre, toplam maliyetin yüzde 50 ila 80'i arasında yer alan bir işletmenin satın alma maliyetlerini optimize etmek, toplam maliyetleri azaltmanın en temel yollarından biridir, yani şirketler rekabet etmek için fiyatları düşürebilir veya daha da iyisi, kâr marjlarını artırabilir.
Otomatik fatura yönetimi, şirketler söz konusu olduğunda finansal riskleri ortadan kaldırır.