Dili değiştir
Ülke değiştir

Güçlü bir marka kişiliği başarının anahtarıdır

Değerlerimizi tanımlamak ve yaptığımız her şeyde doğru şekilde yansıtmak önceliğimiz haline geldi
colleagues working together with plus icon

Marka Kişiliği: Dijital markalamada diğerlerinden daha önemli olan tek faktör

Şirketler potansiyel müşterilerle etkileşime girmeye çalıştıklarında, bilinçli olsun ya da olmasın, bir faktör her zaman devreye girer: marka kişiliği.

Kuruluşların kitlelerine nasıl rastladıkları ilk izlenim olacak ve güçlü bir ilişki kurmak için gerekli olabilecek bir izlenim. Bu ilk izlenim öncelikle markalarının kişiliğine dayanır.

Kyocera Document Solutions için marka kişiliğimizin yeniden markalaşma projemizin en değerli unsuru olduğu anlamına geliyordu. Değerlerimizi tanımlamak, doğru bir şekilde yansıtmak ve her zaman alakalı ve paylaşılmış olmalarını sağlamak önceliğimiz olmuştur.

Marka kişiliğini tanımlamak

Bir markayı tanımlamak için en önemli ilk adım onu anlamaktır. Kuruluşun ve iş gücünün her gün işleyiş şeklini oluşturan üç önemli özellik belirledik.

  • 1.Adım: Öğrenmeyi asla bırakmayın

    1.Adım: Öğrenmeyi asla bırakmayın

    The first is that you can never stop learning. Even after more than 60 years of innovation, we continue to learn and face new challenges. Tackling those challenges head on is key to our desire to grow our knowledge and get meaningful and valuable answers from every question posed.

    1.Adım: Öğrenmeyi asla bırakmayın
    1.Adım: Öğrenmeyi asla bırakmayın

    Birincisi, öğrenmeyi asla bırakamazsınız. 60 yılı aşkın bir süredir inovasyondan sonra bile yeni zorlukları öğrenmeye ve karşı karşıya kalma

  • Adım 2: İyimserlik

    Adım 2: İyimserlik

    The second factor is optimism. We know that the future will bring changes to the world around us, both good and bad, as technology develops whilst the environment comes under increasing threat. Our organisation is confident that together we can face up to these changes and embrace them to make our world accessible and empowering for all.

    Adım 2: İyimserlik
    Adım 2: İyimserlik

    İkinci faktör iyimserliktir. Geleceğin etrafımızdaki dünyaya hem iyi hem de kötü değişiklikler getireceğini biliyoruz.

  • 3.Adım: Ayaklarınız yere bassın

    3.Adım: Ayaklarınız yere bassın

    Finally, we remain down-to-earth. We may be experts in our field, but honesty and integrity are crucial to the way in which we operate. Constantly learning, we know that there is always more knowledge to acquire. Sharing this knowledge requires a humble approach, and that is fundamental to our personality.

    3.Adım: Ayaklarınız yere bassın
    3.Adım: Ayaklarınız yere bassın

    Alanımızda uzman olabiliriz, ancak dürüstlük ve bütünlük çalışma şeklimiz için çok önemlidir.

Marka kişiliğini iletmek

Bir marka kişiliği çeşitli şekillerde paylaşılır. İster çevrimiçi, ister çevrimdışı veya yüz yüze olsun, şirketler marka kişiliğini paydaşlarıyla olan her etkileşimde yansıtmaya çalışmalıdır.

Bir şirketin kendini görsel olarak sergileme şekli, olmayı istedikleri şirketi, sahip olmayı istedikleri müşterileri ve çevrelerindeki dünya üzerinde yaratmayı istedikleri etkiyi görsel olarak gösterir. Bu nedenle, bu marka projesinde çoğunu görsel olarak nasıl karşılaştığımıza, insanların önemini ve insani dokunuşumuza önem verdik.

İkincisi, markanın paydaşlarıyla etkileşime girme şeklidir. Paydaşlara büyümek için yeni yollar bulma konusunda tavsiyede bulunmaya ve yardımcı olmaya çalışan bilgilendirici bir ses tonu ile müşterilerimize, onlarla birlikte öğrendiğimizi göstermek istiyoruz. Köklerimizden küçük bir seramik operasyonu olarak çok uluslu bir şirkete kadar her zaman benimsediğimiz yaklaşım budur.

Marka kişiliğini hayata geçirmek

Bununla birlikte, marka kişiliği bir ekranda veya yalnızca basılı materyallerde bulunan bir şey değildir. Bir marka kişiliği, bir organizasyonun yanında çalışırken günlük yaşamın önemli bir parçası haline gelmelidir.

Bu, şirketimizin felsefesi ile açıktır. Kurucu Dr. Kazuo Inamori tarafından tanımlanan felsefemiz, çalışanlarımızın nasıl davranması gerektiğini ve belirlememiz gereken hedefleri belirleyen faktörleri özetlemektedir.

“Kutsala saygı duyun ve insanları sevin” amacıyla çalışanlarımız, Dr. Inamori'nin belirlediği değerler için her birinin marka elçisi olduğunu bilirler.

Markanın görsel kimliğiyle yansıtılan insan dokunuşunun yaratılmasıyla, dijital temas noktalarımızdan hangisinin temas sağladığına bakılmaksızın her etkileşime kişisel bir yaklaşım katmaya çalışıyoruz. Bu şekilde, paydaşlarımız üzerinde uzun süreli bir izlenim bırakabiliriz.

Marka kişiliğini korumak ve geliştirmek

Felsefemiz 60 yıldan uzun bir süre önce ortaya konurken, küresel marka kişilikleri sürekli değişiyor ve gelişiyor. Kyocera Document Solutions gibi şirketler yeni zorluklarla karşı karşıya kaldıklarından, amaçlarımızı ve hedeflerimizi içinde bulunduğumuz çevreye uyacak şekilde uyarlamalıyız.

Bu marka modernizasyonu, şirketin faaliyet gösterdiği temel değerlerin rafine edilmesini gördüğü gibi, değişim bu adaptasyonları daha iyi benimsememize ve içinde yaşadığımız toplumla daha alakalı bir kişilik oluşturmamıza yardımcı olacaktır.

Bizimle iletişime geçin

Destek ekibimiz Kyocera ürünleri ve hizmetleriyle ilgili sorularınızı yanıtlamak için her zaman yanınızda.

Çerezler ve gizliliğiniz

Web sitemizin nasıl kullanıldığını daha iyi anlayabilmemiz için web sitemizle etkileşimleri kolay ve etkili, istatistiksel yapmak ve reklamları sizin için uyarlamak amacıyla temel çerezleri kullanıyoruz. Aşağıdaki 'Tercihler' düğmesini kullanarak çerez tercihlerinizi seçebilir veya tüm çerezlere devam etmek için 'Kabul ediyorum' seçeneğini belirleyebilirsiniz.

Çerez tercihleri

Web sitemizin düzgün çalıştığından emin olmak için veya ara sıra, isteğiniz üzerine bir hizmet sunmak (çerez tercihlerinizi yönetmek gibi) için çerezleri kullanıyoruz. Bu çerezler, tarayıcınızı engelleyecek şekilde ayarlamadığınız sürece her zaman etkindir; bu, web sitesinin bazı bölümlerinin beklendiği gibi çalışmasını engelleyebilir.

Bu çerezler, web sitemizin performansını ölçmemize ve geliştirmemize olanak tanır.

Bu çerezler yalnızca onayınızı vermeniz durumunda yerleştirilir. İlgi alanlarınıza göre içerik göstermek ve size kişiselleştirilmiş reklam göstermek için Web sitemizi nasıl tıklayıp ziyaret ettiğinizi takip etmek için Pazarlama çerezleri kullanıyoruz. Şu anda bu çerezleri kabul etmiyorsunuz. İsterseniz lütfen bu kutuyu işaretleyin.