Güçlü bir marka kişiliği başarının anahtarıdır
Değerlerimizi tanımlamak ve yaptığımız her şeyde doğru şekilde yansıtmak önceliğimiz haline geldi

Marka Kişiliği: Dijital markalamada diğerlerinden daha önemli olan tek faktör
Şirketler potansiyel müşterilerle etkileşime girmeye çalıştıklarında, bilinçli olsun ya da olmasın, bir faktör her zaman devreye girer: marka kişiliği.
Kuruluşların kitlelerine nasıl rastladıkları ilk izlenim olacak ve güçlü bir ilişki kurmak için gerekli olabilecek bir izlenim. Bu ilk izlenim öncelikle markalarının kişiliğine dayanır.
Kyocera Document Solutions için marka kişiliğimizin yeniden markalaşma projemizin en değerli unsuru olduğu anlamına geliyordu. Değerlerimizi tanımlamak, doğru bir şekilde yansıtmak ve her zaman alakalı ve paylaşılmış olmalarını sağlamak önceliğimiz olmuştur.
Marka kişiliğini iletmek
Bir marka kişiliği çeşitli şekillerde paylaşılır. İster çevrimiçi, ister çevrimdışı veya yüz yüze olsun, şirketler marka kişiliğini paydaşlarıyla olan her etkileşimde yansıtmaya çalışmalıdır.
Bir şirketin kendini görsel olarak sergileme şekli, olmayı istedikleri şirketi, sahip olmayı istedikleri müşterileri ve çevrelerindeki dünya üzerinde yaratmayı istedikleri etkiyi görsel olarak gösterir. Bu nedenle, bu marka projesinde çoğunu görsel olarak nasıl karşılaştığımıza, insanların önemini ve insani dokunuşumuza önem verdik.
İkincisi, markanın paydaşlarıyla etkileşime girme şeklidir. Paydaşlara büyümek için yeni yollar bulma konusunda tavsiyede bulunmaya ve yardımcı olmaya çalışan bilgilendirici bir ses tonu ile müşterilerimize, onlarla birlikte öğrendiğimizi göstermek istiyoruz. Köklerimizden küçük bir seramik operasyonu olarak çok uluslu bir şirkete kadar her zaman benimsediğimiz yaklaşım budur.
Marka kişiliğini hayata geçirmek
Bununla birlikte, marka kişiliği bir ekranda veya yalnızca basılı materyallerde bulunan bir şey değildir. Bir marka kişiliği, bir organizasyonun yanında çalışırken günlük yaşamın önemli bir parçası haline gelmelidir.
Bu, şirketimizin felsefesi ile açıktır. Kurucu Dr. Kazuo Inamori tarafından tanımlanan felsefemiz, çalışanlarımızın nasıl davranması gerektiğini ve belirlememiz gereken hedefleri belirleyen faktörleri özetlemektedir.
“Kutsala saygı duyun ve insanları sevin” amacıyla çalışanlarımız, Dr. Inamori'nin belirlediği değerler için her birinin marka elçisi olduğunu bilirler.
Markanın görsel kimliğiyle yansıtılan insan dokunuşunun yaratılmasıyla, dijital temas noktalarımızdan hangisinin temas sağladığına bakılmaksızın her etkileşime kişisel bir yaklaşım katmaya çalışıyoruz. Bu şekilde, paydaşlarımız üzerinde uzun süreli bir izlenim bırakabiliriz.
Marka kişiliğini korumak ve geliştirmek
Felsefemiz 60 yıldan uzun bir süre önce ortaya konurken, küresel marka kişilikleri sürekli değişiyor ve gelişiyor. Kyocera Document Solutions gibi şirketler yeni zorluklarla karşı karşıya kaldıklarından, amaçlarımızı ve hedeflerimizi içinde bulunduğumuz çevreye uyacak şekilde uyarlamalıyız.
Bu marka modernizasyonu, şirketin faaliyet gösterdiği temel değerlerin rafine edilmesini gördüğü gibi, değişim bu adaptasyonları daha iyi benimsememize ve içinde yaşadığımız toplumla daha alakalı bir kişilik oluşturmamıza yardımcı olacaktır.