Lütfen kullanıcı adınızı veya e-postanızı girin. Size şifrenizi nasıl sıfırlayacağınızla ilgili talimatları içeren bir e-posta göndereceğiz. Kullanıcı adınızı unuttuysanız, şifrenizi sıfırlamak için e-posta almadıysanız veya yardıma ihtiyacınız varsa destek ekibimize başvurun.
Veritabanımızdan doğru bir e-posta girdiyseniz, yanıt vereceğiz…
Bilgilerinizi yerel satış merkezinize göndererek yeni bir hesap isteyebilirsiniz. Onaylandıktan sonra size geçici bir şifre göndereceğiz.
Şu anda, kayıtlı kullanıcılar Kyocera Document Solutions Ortakları ve Çalışanları ile sınırlıdır. Yerel eski Extranet'inizin hala aşağıdaki düğme aracılığıyla aktif ve erişilebilir olduğunu lütfen unutmayın.
60 yılı aşkın bir süredir, Kyocera Document Solutions donanım sektöründe bir öncü olmuştur. Çok işlevli yazıcılar ve diğer benzeri cihazlar, dünya çapında faaliyet göstermeye alışkın olan şirketimizin çekirdeği haline gelmiştir. Yine de, kapsamlı bir toplam belge çözümleri sağlayıcısı olarak bilinme arzumuzu yansıtmamızın zamanının geldiğini biliyorduk ve bu yaklaşımla yeni pazar segmentlerine doğru bir marka değişikliğine ihtiyaç vardı.
Modern iş ortamında hiçbir kuruluş hareketsiz kalamaz. Bu değişim çağında sadece kendi iyiliğimiz için değil, aynı zamanda diğer işletmelerin dünya çapında geniş kapsamlı bir etkiye sahip olan teknolojik gelişmeleri benimsemelerine yardımcı olmamız gerektiğini biliyoruz.
The hardware market has been our home for decades, but it has begun to show signs of stagnation as more workplaces move towards more efficient offices. Some companies would be happy to stick with what they know. For us, it was clear that expanding our horizons was the solution to maintaining our growth in the years to come.
Our organisation’s pillar is rooted in the philosophy of our founder, Dr. Kazuo Inamori. “Kyocera’s history is a story of doing what no one else had dared to do and of opening roads where no one had ventured before,” the philosophy explains.
We wanted to embrace that change and see where this new road could take us as a company. Doing so involved more than just adapting a product portfolio. With more software products and solutions on offer, we identified the need to modernise our branding to match.
Kyocera’nın tarihi, kimsenin yapmaya cesaret edemediğini yapma hikayesidir.
Makineler ve teknolojiyle her gün ve her gün çalışmak, insan dokunuşunun kaybına yol açabilir. Bundan kaçınmak için her zaman savaştık. Değerlerimiz ve “insan olarak doğru olanı yapma” inancımızla ünlüdür. Bu sadece 'Sanırım, bu yüzden öyleyim' değil, “Müşterilerimi düşünüyorum, bu yüzden öyleyim” meselesiydi.
Bu, işletmelere operasyonlarında daha verimli olma yolunda yeni yollar bulmalarına yardımcı olmak amacıyla müşterilerimize insan düzeyinde tavsiye ve anlayışlarla ulaşmak istediğimiz anlamına gelir. Teknoloji geliştikçe şirketler ayak uydurmak için mücadele ediyorlar ve bu yeni trendleri benimsemek için müşterilerimizi kendi evrimlerinin her adımında yürümenin yolunu açmak istiyoruz.
21. yüzyılda işletmelerin bilgi alanları vardır, ancak çoğu onunla ne yapacağını bilmez. Uzmanlığımızı bu bilgiyi bilgiye dönüştürmek ve işletmelere rekabet avantajı elde etmek için bu bilgiyi nasıl kullanacaklarını öğretmek için kullanıyoruz.
Bir değişiklik bu yeniden düşünmeye duyulan ihtiyacı doğurdu ve beraberinde şirketimizi bir sonraki değişikliklere hazırlamak için yapılmış bir tasarım getirdi. İyimserlik, alçakgönüllülük ve öğrenme arzusu markasının kişilik özellikleri üzerine inşa edilen marka yenilememiz bizim için son adımdan uzak.
Bir sürecin sonunda olmak yerine, yeni pazarlara, endüstrilere ve yaklaşımlara doğru yeni bir yolculuğun başlangıcıdır. 60 yılı aşkın tecrübemizle, aşılması gereken engeller olacağını biliyoruz, ancak bu engelleri aşacak ve başarılı olacak kadar güçlü bir markamız var.