• Dili değiştir
    Ülke değiştir

    Kyocera değişim dalgasına liderlik etmeyi seçti

    Dünyanın Kyocera'yı kapsamlı bir tam kapsamlı döküman çözümleri sağlayıcısı olarak görme zamanı.
    shot of people working at a desk with icon

    Kyocera Document Solutions değişim ihtiyacını nasıl belirledi?

    60 yılı aşkın bir süredir, Kyocera Document Solutions donanım sektöründe bir öncü olmuştur. Çok işlevli yazıcılar ve diğer benzeri cihazlar, dünya çapında faaliyet göstermeye alışkın olan şirketimizin çekirdeği haline gelmiştir. Yine de, kapsamlı bir toplam belge çözümleri sağlayıcısı olarak bilinme arzumuzu yansıtmamızın zamanının geldiğini biliyorduk ve bu yaklaşımla yeni pazar segmentlerine doğru bir marka değişikliğine ihtiyaç vardı.

    Modern iş ortamında hiçbir kuruluş hareketsiz kalamaz. Bu değişim çağında sadece kendi iyiliğimiz için değil, aynı zamanda diğer işletmelerin dünya çapında geniş kapsamlı bir etkiye sahip olan teknolojik gelişmeleri benimsemelerine yardımcı olmamız gerektiğini biliyoruz.

    Philosophical Ambition

    The hardware market has been our home for decades, but it has begun to show signs of stagnation as more workplaces move towards more efficient offices. Some companies would be happy to stick with what they know. For us, it was clear that expanding our horizons was the solution to maintaining our growth in the years to come. 

    Our organisation’s pillar is rooted in the philosophy of our founder, Dr. Kazuo Inamori. “Kyocera’s history is a story of doing what no one else had dared to do and of opening roads where no one had ventured before,” the philosophy explains.

    We wanted to embrace that change and see where this new road could take us as a company. Doing so involved more than just adapting a product portfolio. With more software products and solutions on offer, we identified the need to modernise our branding to match. 

    Kyocera’nın tarihi, kimsenin yapmaya cesaret edemediğini yapma hikayesidir.

    Dr. Kazuo Inamori

    Müşteri odaklı

    Makineler ve teknolojiyle her gün ve her gün çalışmak, insan dokunuşunun kaybına yol açabilir. Bundan kaçınmak için her zaman savaştık. Değerlerimiz ve “insan olarak doğru olanı yapma” inancımızla ünlüdür. Bu sadece 'Sanırım, bu yüzden öyleyim' değil, “Müşterilerimi düşünüyorum, bu yüzden öyleyim” meselesiydi.

    Bu, işletmelere operasyonlarında daha verimli olma yolunda yeni yollar bulmalarına yardımcı olmak amacıyla müşterilerimize insan düzeyinde tavsiye ve anlayışlarla ulaşmak istediğimiz anlamına gelir. Teknoloji geliştikçe şirketler ayak uydurmak için mücadele ediyorlar ve bu yeni trendleri benimsemek için müşterilerimizi kendi evrimlerinin her adımında yürümenin yolunu açmak istiyoruz.

    21. yüzyılda işletmelerin bilgi alanları vardır, ancak çoğu onunla ne yapacağını bilmez. Uzmanlığımızı bu bilgiyi bilgiye dönüştürmek ve işletmelere rekabet avantajı elde etmek için bu bilgiyi nasıl kullanacaklarını öğretmek için kullanıyoruz.

    Bir değişiklik bu yeniden düşünmeye duyulan ihtiyacı doğurdu ve beraberinde şirketimizi bir sonraki değişikliklere hazırlamak için yapılmış bir tasarım getirdi. İyimserlik, alçakgönüllülük ve öğrenme arzusu markasının kişilik özellikleri üzerine inşa edilen marka yenilememiz bizim için son adımdan uzak.

    Bir sürecin sonunda olmak yerine, yeni pazarlara, endüstrilere ve yaklaşımlara doğru yeni bir yolculuğun başlangıcıdır. 60 yılı aşkın tecrübemizle, aşılması gereken engeller olacağını biliyoruz, ancak bu engelleri aşacak ve başarılı olacak kadar güçlü bir markamız var.

    Bizimle iletişime geçin

    Destek ekibimiz, Kyocera ürün ve servisleriyle ilgili sorularınızı cevaplamak için her zaman yanınızdadır.

    Çerezler ve gizliliğiniz

    Web sitemizin nasıl kullanıldığını daha iyi anlayabilmemiz için web sitemizle etkileşimleri kolay ve etkili, istatistiksel yapmak ve reklamları sizin için uyarlamak amacıyla temel çerezleri kullanıyoruz. Aşağıdaki 'Tercihler' düğmesini kullanarak çerez tercihlerinizi seçebilir veya tüm çerezlere devam etmek için 'Kabul ediyorum' seçeneğini belirleyebilirsiniz.

    Çerez tercihleri

    Web sitemizin düzgün çalıştığından emin olmak için veya ara sıra, isteğiniz üzerine bir hizmet sunmak (çerez tercihlerinizi yönetmek gibi) için çerezleri kullanıyoruz. Bu çerezler, tarayıcınızı engelleyecek şekilde ayarlamadığınız sürece her zaman etkindir; bu, web sitesinin bazı bölümlerinin beklendiği gibi çalışmasını engelleyebilir.

    Bu çerezler, web sitemizin performansını ölçmemize ve geliştirmemize olanak tanır.

    Bu çerezler yalnızca onayınızı vermeniz durumunda yerleştirilir. İlgi alanlarınıza göre içerik göstermek ve size kişiselleştirilmiş reklam göstermek için Web sitemizi nasıl tıklayıp ziyaret ettiğinizi takip etmek için Pazarlama çerezleri kullanıyoruz. Şu anda bu çerezleri kabul etmiyorsunuz. İsterseniz lütfen bu kutuyu işaretleyin.