Dili değiştir
Ülke değiştir

Kyocera 2022 Yılının “En İyi 100 Küresel Yenilikçi” Şirketi Arasına Girdi

25.04.2022

Kyocera, (Başkan: Hideo Tanimoto) yeniliklere ivme kazandıran, güvenilir bilgiler ve analizler sunan lider bir küresel bilgi hizmetleri şirketi olan Clarivate TM (Philadelphia merkezli) tarafından “En İyi 100 Küresel Yenilikçi”  şirket arasında gösterildi. Listeye girmeyi başaran şirketlerin, zorlukların üstesinden gelme ve yeni değerler yaratma konusunda yetenekli, tutarlı ve yaratıcı şirketler olduğunun altını çizen Clarivate, listeyi oluştururken 50 milyon buluşu değerlendirdi.  

2012'den beri Clarivate tarafından belirlenen ve bu yıl 35 Japonya merkezli şirketin yer aldığı liste, 2022 yılı listesi için şirketleri değerlendirirken iki aşamalı bir yaklaşımı benimsedi. İlk aşamada, şirketler yaratıcı faaliyetlerinin hacimlerine göre değerlendirilerek onların bu konudaki yeterliliği belirlendi. İkinci aşamada ise, Clarivate’in sahibi olduğu dünyanın en kapsamlı patent veri tabanı Derwent World Patents IndexTM’deki (DWPITM) tüm buluşlar göz önüne alınarak, şirketler dört kritere göre puanlandı: “Etki, Başarı, Küreselleşme ve Teknik Ayırt Edicilik.”

 Kyocera'nın fikri mülkiyet (IP) politikasının, kendi buluşlarını korumanın ötesinde olduğunu belirten Kyocera Document Solutions Türkiye Pazarlama İnovasyon Direktörü Türkay Terzigil, haber hakkındaki görüşlerini şu şekilde aktardı:

“Kyocera, hem faaliyet gösterdiği alanlarda yeni değer sunan işler yaratarak topluma katkıda bulunmaya odaklanmış hem de faaliyet alanını genişletmek için kendi fikri mülkiyet politikasını lisanslama yaklaşımında bulunan bir markadır.”

Kyocera’nın, gerek Dünya çapındaki patent firmaları ile çalışarak, gerekse fikri mülkiyet web sitesi üzerinden kamuoyuna tescilli teknolojilerini duyurarak başkalarının da mülkiyet haklarının oluşturmasına teşvik ettiğine değinen Terzigil, sözlerine şu şekilde devam etti:

“Bu çalışmalar neticesinde listeye seçilerek, dünyanın en yenilikçi şirketlerinden biri olarak tanınmak bizim için gurur verici. Kyocera olarak, her zaman değişen teknolojiye ve şartlara adapte edilmiş, yenilikçi ürün ve hizmetler sunarak yeni katma değerler sağlamaya devam edeceğiz.”

Clarivate Hakkında;

Clarivate, buluşların yaşam döngüsünü hızlandırmak için çözümler sağlama konusunda küresel bir liderdir. Misyonu, bilim ve fikri mülkiyet alanlarında yeni fikirlerden yaşamı değiştiren buluşlara kadar geçen süreyi kısaltan eyleme geçirilebilir bilgiler ve iç görüler sağlayarak müşterilerin karmaşık sorunları çözmelerine yardımcı olmaktır. Clarivate, alanındaki gelişmiş uzmanlığı ve sunduğu abonelik ve teknoloji tabanlı çözümleriyle müşterilerin buluşlarını keşfetmelerine, korumalarına ve ticarileştirmelerine yardımcı olur. 

Çerezler ve gizliliğiniz

Web sitemizin nasıl kullanıldığını daha iyi anlayabilmemiz için web sitemizle etkileşimleri kolay ve etkili, istatistiksel yapmak ve reklamları sizin için uyarlamak amacıyla temel çerezleri kullanıyoruz. Aşağıdaki 'Tercihler' düğmesini kullanarak çerez tercihlerinizi seçebilir veya tüm çerezlere devam etmek için 'Kabul ediyorum' seçeneğini belirleyebilirsiniz.

Çerez tercihleri

Zorunlu alan

Web sitemizin düzgün çalıştığından emin olmak için veya ara sıra, isteğiniz üzerine bir hizmet sunmak (çerez tercihlerinizi yönetmek gibi) için çerezleri kullanıyoruz. Bu çerezler, tarayıcınızı engelleyecek şekilde ayarlamadığınız sürece her zaman etkindir; bu, web sitesinin bazı bölümlerinin beklendiği gibi çalışmasını engelleyebilir.

Zorunlu alan

Bu çerezler, web sitemizin performansını ölçmemize ve geliştirmemize olanak tanır.

Zorunlu alan

Bu çerezler yalnızca onayınızı vermeniz durumunda yerleştirilir. İlgi alanlarınıza göre içerik göstermek ve size kişiselleştirilmiş reklam göstermek için Web sitemizi nasıl tıklayıp ziyaret ettiğinizi takip etmek için Pazarlama çerezleri kullanıyoruz. Şu anda bu çerezleri kabul etmiyorsunuz. İsterseniz lütfen bu kutuyu işaretleyin.