Lütfen kullanıcı adınızı veya e-postanızı girin. Size şifrenizi nasıl sıfırlayacağınızla ilgili talimatları içeren bir e-posta göndereceğiz. Kullanıcı adınızı unuttuysanız, şifrenizi sıfırlamak için e-posta almadıysanız veya yardıma ihtiyacınız varsa destek ekibimize başvurun.
Veritabanımızdan doğru bir e-posta girdiyseniz, yanıt vereceğiz…
Bilgilerinizi yerel satış merkezinize göndererek yeni bir hesap isteyebilirsiniz. Onaylandıktan sonra size geçici bir şifre göndereceğiz.
Şu anda, kayıtlı kullanıcılar Kyocera Document Solutions Ortakları ve Çalışanları ile sınırlıdır. Yerel eski Extranet'inizin hala aşağıdaki düğme aracılığıyla aktif ve erişilebilir olduğunu lütfen unutmayın.
Kyocera Türkiye, TASKalfa Pro ailesinin en yeni üyesi olan mono mürekkep püskürtmeli üretim yazıcısını tanıttı. Bu yeni ürün, piyasada ilgi gören renkli modelin siyah-beyaz alternatifi olarak tasarlandı. Renkli baskı gereksinimi olmayan işlerin, yüksek hızlı sürekli baskı ihtiyacını karşılamak amacıyla geliştirilen yeni ürün, görüntü kalitesinde herhangi bir bozulma olmadan etkileyici bir performans sergiliyor.
Dijital bir baskı ürünü olarak, son derece verimli ve ekonomik olan mono mürekkep püskürtmeli üretim yazıcısı, Kyocera'nın özel mürekkep püskürtme teknolojisi ve büyük baskı kafaları sayesinde hızlı tek geçişli baskı yapma imkanı sağlıyor. Ayrıca, lazer tabanlı rakiplere kıyasla %70 daha az güç tüketiyor.
TASKalfa Pro 15000c/B, üretim yazıcıları arasında çevreci özellikleri ile ön plana çıkıyor. Özellikle yüksek hacimli baskı ihtiyacını tek bir mürekkep püskürtmeli üretim yazıcısıyla karşılamak isteyen işletmeler için yeşil üretkenlik ve tasarruf sunuyor.
TASKalfa Pro 15000c/B'nin dikkat çeken önemli özellikleri:
Kyocera Türkiye Pazarlama İnovasyon Direktörü Türkay Terzigil, "TASKalfa Pro 15000c/B, renkli üretim yazıcısı portföyümüzle pazarda oluşturduğumuz müşteri güvenine yönelik güçlü bir katkı. Yüksek hacimli baskı ihtiyacı olan müşterilerimizin işlerini en verimli ve en düşük maliyetle yapabilmeleri için ideal bir çözümdür” dedi.