Lütfen kullanıcı adınızı veya e-postanızı girin. Size şifrenizi nasıl sıfırlayacağınızla ilgili talimatları içeren bir e-posta göndereceğiz. Kullanıcı adınızı unuttuysanız, şifrenizi sıfırlamak için e-posta almadıysanız veya yardıma ihtiyacınız varsa destek ekibimize başvurun.
Veritabanımızdan doğru bir e-posta girdiyseniz, yanıt vereceğiz…
Bilgilerinizi yerel satış merkezinize göndererek yeni bir hesap isteyebilirsiniz. Onaylandıktan sonra size geçici bir şifre göndereceğiz.
Şu anda, kayıtlı kullanıcılar Kyocera Document Solutions Ortakları ve Çalışanları ile sınırlıdır. Yerel eski Extranet'inizin hala aşağıdaki düğme aracılığıyla aktif ve erişilebilir olduğunu lütfen unutmayın.
Kyocera yeni uzaktan bakım ve yönetim aracı KYOCERA Fleet Services çözümünü piyasaya sürdü. Bulutta yer alan bu yeni web tabanlı çözüm, bayilerin ve hizmet sağlayıcıların müşterilerinin ağ bağlantılı cihazlarını uzaktan izlemelerini, yönetmelerini ve bakımını sağlamalarını ve var olan müşteri ihtiyaçlarına hızlı bir şekilde cevap vermelerini olanaklı hale getirir
Var olan müşteri ilişkilerini geliştirmeye odaklanırken ve mevcut müşteriyi korumaya çalıştığımızda gerçek bir maliyet düşürme potansiyeli sağlamak oldukça önemlidir. KYOCERA Cloud’da yer alan yeni bir hizmet olarak sunulan KYOCERA Fleet Services’ı (KFS) hizmet sağlayıcıların hizmet tekliflerini genişletmelerini ve optimize etmeleri kolaylaştırmaktadır. KFS aboneliği, bayilerin var olan müşterilerini korumalarına ve yeni işleri kendilerine çekmelerine izin verirken onlara verimlilik sağlama ve rekabet üstünlüklerini arttırma olanağı sağlar.
KFS aboneliği bayilere ve hizmet sağlayıcılara müşteri ziyaretlerinin sayısını azaltma ve müşteri cihazlarının uzaktan bakımını yapma, sorunlarını giderme ve konfigürasyonunu yapma olanağı sağlar. Yerinde ziyaret gerekli olduğunda, servis teknisyenleri cihaz statü bilgisi açısından daha hazırlıklı olacaklar gerekli olabilecek herhangi bir parça ve aleti yanlarında getirmeleri olanaklı hale gelecek. Bu demek oluyor ki, cihaz çalışma zamanı ile müşteri üretkenliği maksimize olurken ve müşteri ziyaretlerinin süresi optimize edilecek.
KFS ayrıca müşteri cihazlarının toner seviyeleri hakkında gerçek zamanlı bilgi sağlayarak ve miktar düşmeye başladığında e-posta bildirimleri göndererek hizmet sağlayıcılara mükemmel bir şekilde stok yönetimlerini geliştirme olanağı sağlar. Ek olarak, bu çözüm müşteri faturalandırma ve tıklama başına yapılan anlaşmalar için planlamış cihaz sayaç raporları oluşturur. Çok yönlü desteği sayesinde, Kyocera’nın yeni çözümü bayilere MDS’in dışında en fazlasını elde etmelerine yardımcı olur.
KFS “Hizmet Olarak Yazılım” (SaaS) şeklinde sunulmaktadır ve bulutta yer almaktadır. Bu demek oluyor ki ne hizmet sağlayıcıların ve bayilerin PC’ler ve sunucular gibi Bilgi İşlem altyapısına yatırım yapmaya ihtiyaçları vardır ne de Bilgi İşlem çalışanlarının bu altyapıya bakım yapmakla zaman harcamaya ihtiyaçları vardır.
KYOCERA Bilgitaş İş Geliştirme ve Pazarlama Direktörü Türkay Terzigil KYOCERA konuyla ilgili görüşlerini “Yeni uzaktan bakım ve yönetim aracımızın büyük potansiyeli hakkında çok heyecanlıyız. KFS, daha iyi müşteri hizmeti sunmayı olanaklı hale getiren değerli kullanıcı anlayışı sağlayarak servis sağlayıcıları güçlendirmektedir. Sürekli gelişen KFS tekliflerimiz ortaklarımıza her zaman rekabette önde olmayı garanti etmektedir. Aynı zamanda, son kullanıcıların var olan bilgilerinin güvenliği hakkında endişe duymalarına ihtiyaçları yoktur; çünkü müşteriler tarafından elde edilen cihaz bilgisi sadece cihazların yönetimi ve bakımı için gerekli olan bilgiyi içermektedir. E-Mail adresleri gibi müşterinin hassas bilgisini içermemektedir. Ayrıca, ortaklarımız sadece müşteri kabul ettiği taktirde müşterilerinin ağlarına erişim sağlayacak.“ şeklinde belirtmiştir.