Lütfen kullanıcı adınızı veya e-postanızı girin. Size şifrenizi nasıl sıfırlayacağınızla ilgili talimatları içeren bir e-posta göndereceğiz. Kullanıcı adınızı unuttuysanız, şifrenizi sıfırlamak için e-posta almadıysanız veya yardıma ihtiyacınız varsa destek ekibimize başvurun.
Veritabanımızdan doğru bir e-posta girdiyseniz, yanıt vereceğiz…
Bilgilerinizi yerel satış merkezinize göndererek yeni bir hesap isteyebilirsiniz. Onaylandıktan sonra size geçici bir şifre göndereceğiz.
Şu anda, kayıtlı kullanıcılar Kyocera Document Solutions Ortakları ve Çalışanları ile sınırlıdır. Yerel eski Extranet'inizin hala aşağıdaki düğme aracılığıyla aktif ve erişilebilir olduğunu lütfen unutmayın.
Son zamanlarda, Microsoft'un Windows 10 Mart 2021 Güvenlik Güncellemesine yönelik en son sürümünün, bazı kullanıcıların bilgisayarlarından yazdırma yapmaya çalışırken sistem çökmeleri yaşamasına neden olduğu tespit edildi.
Şu anda Windows 10 kullanan müşterilerin bilgisayarlarında, 10 Mart 2021'de Microsoft tarafından yayınlanan güncelleme programı yüklendikten sonra yazdırma işlemi yapıldığında, bir mavi ekran hatası görüntüleniyor ve zorunlu olarak bilgisayarı yeniden başlatmak gerekiyor. Sonuçta baskı almak mümkün olmuyor.
1. Uygulanabilir güncelleme programı: Bu durum, aşağıdaki Windows güncelleme programı kurulu olduğunda gerçekleşebilir. (Kusur Yaması - 9 Mart sürümü):
2. Karşı Tedbir Yaması (16 Mart sürümü):
Lütfen Microsoft yamalarını yüklemek için aşağıdaki prosedürü izlemesi gereken BT Yöneticinize/ Yetkilinize danışın.
Önlem Yamalarının nasıl kurulacağına ilişkin talimatlar için lütfen aşağıdaki Microsoft sitesine bakın: https://support.microsoft.com/windows/update-windows-10-3c5ae7fc-9fb6-9af1-1984-b5e0412c556a
Kyocera'ya olan güveniniz için teşekkür ederiz.