Kurumsal İçerik ve Süreç Yönetimi
Doküman yönetimi ve iş akışı yönetimi dijital dönüşümün anahtarıdır.

İçerik yönetimi sistemi veya content management system, tüm şirket içeriğinin depolanması, yönetilmesi, paylaşılması ve iş akış şeması oluşturulması açısından yeni çağın gerekliliklerindendir. Dijital dönüşüm ve bilgi yönetimine bütünsel bir yaklaşım kazandırır ve ekiplerin:
- Tüm verileri tek bir merkezi ve güvenli doküman havuzunda düzenlemelerini sağlar.
- İçerik iş akış şemasına katkıda bulunarak, tüm dokümanları kolayca oluşturup bunlara erişebilmelerine olanak tanır.
- Çalışanlar için belli erişim seviyeleri oluşturarak doküman güvenliğini artırmalarını ve bilgilere kimin ne zaman eriştiğinin kaydını tutmalarını sağlar.
- Kurumsal içerik ve iş süreçleri çözümlerimizle (Enterprise Content Management) iş süreçlerinizin kalitesini ve verimliliğini artırın.
Kurumsal içerik ve iş süreçleri yönetimi çözümlerimiz hakkında detaylı bilgi edinmek için aşağıdaki formu doldurabilirsiniz.
Kurumsal İçerik Yönetimi ve İş Süreçleri Yönetimi Döngüsü


Belge Tarama
Dijital dönüşümde daha fazla verimlilik ve büyümeye giden yol dokümanların dokümanların taranması yani veri yakalama ile başlar.
- Kurumsal İçerik Yönetimi çözümlerimiz ile kağıt dokümanların yerinde ya da merkezimizde taranarak dijital ortama aktarılmasını sağlar, önemli bilgileri veya rakamları otomatik olarak yapılandırır ve iş yönetim sistemlerinizde kullanılabilir hale getiririz.

Fiziksel Arşivleme ve İmha
Taranan ve/veya taranmayan tüm fiziksel dokümanların, yasal zorunluluklar, arşivleme yönetmeliği ya da şirket politikası gereği depolanması ya da isteğe bağlı olarak imha edilmesi gerekebilir.
- Bu kapsamda sunduğumuz çözümler ile evrak, belge ve her çeşit dokümanın arşivleme sistemleri kullanılarak pratik bir şekilde bulunabilmesini ve düzenli, ayrıştırılmış halde depolanabilmelerini sağlıyoruz.

Dijital Arşivleme
Dijital ortamdaki dokümanların tanımlanan meta datalar ile sonradan kolayca aranıp-bulunacak şekilde arşivlenmesi.

Robotik Süreç Otomasyonu (RPA)
Çalışanların bilgisayarlar üzerinde yaptıkları rutin, tekrar eden ve öngörülebilir işlemlerin robot asistanlara aktarılması.