Lütfen kullanıcı adınızı veya e-postanızı girin. Size şifrenizi nasıl sıfırlayacağınızla ilgili talimatları içeren bir e-posta göndereceğiz. Kullanıcı adınızı unuttuysanız, şifrenizi sıfırlamak için e-posta almadıysanız veya yardıma ihtiyacınız varsa destek ekibimize başvurun.
Veritabanımızdan doğru bir e-posta girdiyseniz, yanıt vereceğiz…
Bilgilerinizi yerel satış merkezinize göndererek yeni bir hesap isteyebilirsiniz. Onaylandıktan sonra size geçici bir şifre göndereceğiz.
Şu anda, kayıtlı kullanıcılar Kyocera Document Solutions Ortakları ve Çalışanları ile sınırlıdır. Yerel eski Extranet'inizin hala aşağıdaki düğme aracılığıyla aktif ve erişilebilir olduğunu lütfen unutmayın.
Dijitalleşme yavaş ama emin adımlarla tüm endüstri ve pazarları ele geçiriyor.
Baskı sektörü, dijitalleşmeye geçiş sürecine hızla adapte olurken, bir yandan da geleneksel işleyiş usullerini dijital dünyada da sürdürebileceği formüller arıyor.
İçerik paylaşım ve dağıtım tercihlerinin giderek artan bir şekilde çevrimiçi seçeneklere kaydığı bir dünyada, yazıcılara olan ihtiyacın kademeli olarak düşmesini beklememize rağmen, baskı endüstrisi gelişmekte ve çeşitli teknolojik süreçleri günlük operasyonlarına entegre etmektedir. Bu gelişmeler, çıktı sayılarının çok büyük hacimlerde olduğu durumlarda dahi oldukça verimli seçenekler sunan, dijital üretim baskısının yaratılmasına yol açtı.
Dijital baskı, dijitalleştirilmiş görüntü ve dosyaları bir bilgisayar üzerinden, bir dokümana aktarır. Bu yazdırma tekniği genellikle küçük işlerin yüksek hacimli aygıtlarla veya mürekkep püskürtmeli yazıcılarla yazdırıldığı profesyonel baskı ortamlarıyla sınırlıdır. Mürekkep püskürtmeli dijital üretim baskısı, bu teknolojinin avantajlarını farkeden şirketler sayesinde hızla yaygınlaşmakta ve giderek daha fazla işletme dahilinde kullanılmaktadır.
Baskı endüstrisindeki yenilikçi ve ezber bozan gelişmeler, baskı sürecini de hızla
değiştirerek son ürünlerin kalitesini artırıyor. Bu olumlu dönüşümün en yakın örneği, mürekkep püskürtme teknolojisinde çığır açan yenilikler bulunmasıyla yaşandı. Dijital baskı merkezleri, kitap veya dergi yayıncıları ve kurum içi baskı odalarına sahip büyük pazarlama departmanları gibi işletmeler, artık birçok nedenden dolayı dijital üretim baskısına yöneliyor.
Dijital üretim baskısının ve beraberindeki yazılımın sunduğu en büyük özelliklerden biri, içeriği hızlı ve basit bir şekilde özelleştirme veya kişiselleştirme yeteneğidir. Şirketlerin bir baskı işini ofset ve lazerle birleştirmek veya daha kötüsü, pahalı şablonlar için ödeme yapmak zorunda kalmadan gerçekleştirebilmesini sağlar. Değişken yazdırma
kullanıcılara, her bir belgeyi manüel olarak tek tek değiştirmek zorunda olmadan tüm baskıların dijital ve kolay bir şekilde özelleştirmesi imkanı tanır.
Pazarlama, kişiselleştirilmiş ambalajlama, finans şirketleri ve kamu kuruluşları, dijital baskıdaki son gelişmelerden önemli ölçüde yararlanacak sektörlerin başlıca örnekleridir. Bunun sebebi, bu endüstrilerin içerik özelleştirmesine büyük ihtiyaç duymalarından kaynaklanmaktadır.
Müşterilerin, özelleştirilmiş içeriğe reaksiyon gösterme olasılığı daha yüksekti
Basılı içeriği kişiselleştirmenin işletmeler için nasıl faydalı olabileceği aşağıda açıklanmıştır:
Müşterilerin, özelleştirilmiş içeriğe tepki verme olasılığı daha yüksektir. B2B veya B2C ortamlarındaki potansiyel müşterilerden şirket çalışanlarına kadar herkes artık çok sayıda kişiselleştirilmiş dijital içerik almaya alışkındır, bu nedenle basılı belgelerin amacına ulaşabilmesi ve çevrimiçi formatlarla rekabet edebilmesi için bu özelliği taşıması gerekir.
One Spot tarafından yapılan yakın tarihli bir araştırma, kişiselleştirilmiş içeriği uygulamaya başlayan bir markanın ortalama sipariş tutarının yaklaşık %5 arttığını ve
müşteri başına yapılan dönüşüm oranının %6 arttığını ortaya koydu. Bu nedenle, benzersiz ve kişiselleştirilmiş basılı materyallere sahip olmak, etkileşime girdiğimiz kuruluşlardan daha fazlasını talep ettiğimiz günümüz dünyasında çok önemlidir.
Kişiselleştirilmiş baskı, dijital üretim baskısı ile, belgelerin hacmine ve her baskı projesinde gereken değişikliklere bağlı olarak alternatif baskı seçeneklerinden daha hızlı şekilde gerçekleştirilebilir.
Bu, içerik kişiselleştirmenin değişken veri girişi yoluyla tek bir yazdırma işinde otomatik
olarak tamamlanabileceği anlamına gelir. Arzu edilen bölümleri kişiselleştirmek için artık her bir belgeyi yazıcıya tek tek ve belki de farklı zamanlarda manüel olarak yerleştirmeye gerek yoktur.
Şirketinizin dağıttığı içeriği kişiselleştirmek, marka konumunuzu etkili bir şekilde güçlendirebilir ve rekabet gücünü artırarak daha güçlü ve daha başarılı hale getirir.
Nesiller değiştikçe, müşteriler kendilerine her gün farklı kanallar aracılığıyla ulaşan içeriklerde gittikçe daha talepkar hale geliyor. Kişiselleştirme, y kuşağı ve genç nesillerin günümüzde ve yakın gelecekte basılı içeriklerle etkileşime geçmelerini sağlayabilecek göz alıcı unsurlardan biridir.
Pazarlama eğilimleri, bir şirketi kitlesine daha cazip hale getirmek için giderek daha fazla müşteri deneyimine ve içerik kişiselleştirmeye odaklanmaktadır. Qubit’in yaptığı bir araştırma, tüketicilerin %81'inin daha kişiselleştirilmiş bir deneyim için sürekli ürün veya hizmet aldıkları bir markayı dahi değiştirmeye açık olduğunu gösteriyor.
Dijital baskı pazarı giderek hız kazanıyor ve önümüzdeki on yıl içinde ciddi değişikliklere girecek. Smithers Pira tarafından hazırlanan yeni bir piyasa raporuna göre, dijital baskı pazarı 2024 yılında, 2013 yılındaki değerinin %225'ine ulaşacak. Bu spesifik pazar henüz tam olarak olgunlaşmadı, yani yenilik ve büyüme için yeterli alan var.
Dijital baskının sunduğu kişiselleştirme ve kişiselleştirme seçenekleri, bu teknolojiyi günümüzün hızlı tempolu dijital ortamında kesinlikle üstün kılmaktadır. Kişisel olmayan pazarlama içeriği geçmişte kalacak, çünkü artık işletmeler dijital üretim baskısı kullanarak kalabalığın arasından sıyrılmayı öğreniyor.
Üretim baskısının geleceği olan Inkjet hakkında daha fazla bilgi almak için e-Kitabı okuyun