Lütfen kullanıcı adınızı veya e-postanızı girin. Size şifrenizi nasıl sıfırlayacağınızla ilgili talimatları içeren bir e-posta göndereceğiz. Kullanıcı adınızı unuttuysanız, şifrenizi sıfırlamak için e-posta almadıysanız veya yardıma ihtiyacınız varsa destek ekibimize başvurun.
Veritabanımızdan doğru bir e-posta girdiyseniz, yanıt vereceğiz…
Bilgilerinizi yerel satış merkezinize göndererek yeni bir hesap isteyebilirsiniz. Onaylandıktan sonra size geçici bir şifre göndereceğiz.
Şu anda, kayıtlı kullanıcılar Kyocera Document Solutions Ortakları ve Çalışanları ile sınırlıdır. Yerel eski Extranet'inizin hala aşağıdaki düğme aracılığıyla aktif ve erişilebilir olduğunu lütfen unutmayın.
Hibrit ve daha akıllı çalışma alanları, günümüz işletmelerinin gelişmesi ve büyümesi için devam eden bir trend. AI tarafından desteklenen kuruluşlar, daha esnek ve sağlam çalışma yöntemlerini benimseyebilirler ve buna bir örnek, geleneksel baskıyı bu heyecan verici teknolojiyle bir araya getirmektir.
Yapay zeka uygulaması sayesinde akıllı MFP'ler kendi kendine teşhis koyabilir, tahmine dayalı davranış sergileyebilir ve potansiyel zorlukları daha gerçekleşmeden proaktif olarak ele alabilir ve iş akışlarının sorunsuz bir şekilde işlemesini sağlayabilir.
Şirketler bu sayede, zaman, insan gücü ve finansman açısından kaynak tasarrufu sağlar ve öncelikle müşterilerine odaklanabilirler. Bunun yanı sıra yapay zekanın manuel müdahale olmaksızın sınıflandırma ve indeksleme yeteneği sayesinde verilerin yönetiminden doküman yönetimine dijital dönüşüme katkı sağlarlar.
Ne olursa olsun, kuruluşlar yapay zekanın baskı teknolojisiyle iç içe somut faydalarını deneyimlediğinde, Kyocera'nın en son yenilikçi TASKalfa 7054ci/7004i serisi gibi MFPleri seçmek, devam eden ticari büyümenin yolunu açıyor. Bu avantajlardan birkaçını kısaca atlattık, o yüzden daha derine inelim ve AI'nın bu yeni yazıcılarda sunduklarını açalım:
AI'nın baskı etkinliğini izleme ve ağ kullanıcı erişimini doğrulama yeteneği ile kurumsal veriler önemli ölçüde desteklenir. Kullanıcılar ayrıca, önleyici bakım ve kendi kendine teşhis sayesinde daha az yazıcı arıza süresinden yararlanır. Bu proaktif yaklaşım, iş gücünüze öncelikli konulara odaklanması için zaman bırakarak, küçük şeylerin kendi kendine hallolmasını sağlar.
Daha profesyonel bir doküman çıktısına ihtiyaç duyan departmanlar için son derece faydalı olan bu süper çözünürlüklü özellik, net kalitede baskılar için düşük çözünürlüklü baskı verilerini geliştirir. Pikselleştirilmiş görüntüler, daha çekici belgeler ve görseller oluşturmak için yumuşatılır. Bu özellik broşürler, el ilanları ve dergiler gibi yüksek kaliteli üretimlere yönelik büyük bir talebin olduğu yerlerde (pazarlama, eğitim, ajans) çalışanlar için idealdir.
Yeni teknoloji, dahili bir veri tabanında zaten var olan görüntülerden bilgi alır ve bunu, görüntüyü düşük çözünürlükten daha yüksek çözünürlüğe dönüştürmek için kullanır ve normal zamanın bir bölümünde daha kaliteli çıktılar oluşturur.
El yazısı aracı, kullanıcı deneyiminde önemli gelişmeler sunarak, orijinal belgedeki el yazısı notları geliştirmeyi veya vurgulamayı ya da bunları tamamen kaldırmayı kolaylaştırır. Eğitim sektörü için bu durum hem öğrenciler hem de öğretmenler için kaçınılmaz olan bilgi - belge tarama, düzeltme ve not alma paylaşımı için kazanılan zaman ve daha büyük kapasite göz önüne alındığında son derece önemlidir. Bu özellik aynı zamanda sipariş ve faturalara ilişkin yazılı talimatların hala yaygın olduğu lojistikte de katma değer yaratır. Dokümanların fiziksel kopyaları paylaşılabilir, dağıtılabilir ve üzerlerine yazı yazılabilir; aynı zamanda önemli miktarda zaman ve baskı masraflarından tasarruf sağlanır.
Dijital çağda iş başarısı, büyük ölçüde yapay zeka yetenekleriyle tanımlanacak. Yapay zekayı doğru kullananlar, kuruluşları için yepyeni bir değer akışı yaratmaya devam ediyor. Yapay zeka, gerçek zamanlı veriler topladığı ve müşterinin baskı davranışını analiz edebildiği için, bu yalnızca baskı filolarını optimize etmeye ilişkin öneriler oluşturmaya yardımcı olmakla kalmaz, aynı zamanda yukarı satış fırsatları yaratırken maliyetlerin nasıl azaltılacağına dair önemli bilgiler sağlar. Bu tür çabalar, kuruluşların kendilerini müşterinin gözünde gerçek bir katma değerli ortak olarak konumlandırmasına yardımcı olur.