Lütfen kullanıcı adınızı veya e-postanızı girin. Size şifrenizi nasıl sıfırlayacağınızla ilgili talimatları içeren bir e-posta göndereceğiz. Kullanıcı adınızı unuttuysanız, şifrenizi sıfırlamak için e-posta almadıysanız veya yardıma ihtiyacınız varsa destek ekibimize başvurun.
Veritabanımızdan doğru bir e-posta girdiyseniz, yanıt vereceğiz…
Bilgilerinizi yerel satış merkezinize göndererek yeni bir hesap isteyebilirsiniz. Onaylandıktan sonra size geçici bir şifre göndereceğiz.
Şu anda, kayıtlı kullanıcılar Kyocera Document Solutions Ortakları ve Çalışanları ile sınırlıdır. Yerel eski Extranet'inizin hala aşağıdaki düğme aracılığıyla aktif ve erişilebilir olduğunu lütfen unutmayın.
Dijital Dönüşüm Yolculuğunuzu Kolaylaştıracak 4 İpucuDijital dönüşüm, doğru uygulandığında, işletmelere düşünülenin de ötesinde fırsatlar sunan, yeni satış kanalları açan ve yeni pazarlar geliştiren bir süreç olarak ön plana çıkıyor ve ona adapte olabilenlere katlanarak büyüyen faydalar sağlıyor. Peki, siz dijital dönüşümün hangi aşamasındasınız? İşletmeniz dönüşüm sürecinin ortasında mı, yoksa dijital dönüşümü düşünmeye yeni mi başladınız? Cevabınız ne olursa olsun, dijital dönüşümün faydaları söz konusu olduğunda maksimum verimi sağlamak için kapsamlı bir planınız olması şarttır.
Bir dijital dönüşüm planı hazırlayıp ortaya koymak bir yana, bu konudaki tartışmaları takip etmeye çalışmak bile göz korkutucu olabilir. O halde, tartışmaların karmaşıklığında kaybolup gitmeden dijital dönüşüme başlamak için neler yapılabilir?
İşte başarılı bir dijital dönüşüm süreci için size yol gösterecek ve işletmenizin bu büyük dönemeci başarıyla tamamlamasına yardımcı olacak 4 ipucu;
1. Birlikte çalıştığınız kişileri daha iyi tanıyın: Bu yönde attığınız adımlar hem müşterilerinizi, iş ortaklarınızı ve bayilerinizi, hem de çalışanlarınızı içermelidir. Bu kişiler iş dünyasında sizden ürün veya hizmet satın alan, size geri bildirim ve fikir sağlayan ve gerçekleştirmek istediğiniz yeniliklerin yürütücüsü olacak insanlardır. Her seviyeden iş bağlantılarınızı ve personelinizi daha iyi tanımak, genel çerçevede müşterilerinize daha büyük ölçüde değer katmanıza ve onlarla olan etkileşimini geliştirmenize yardımcı olur.
2. Takımınızdaki güç merkezlerini ve bilgi eksikliklerini tespit edin: Eksikliğiniz bulunan noktaları dürüstçe ortaya koyun ve eksiklerinizi kapatmak için bir plan hazırlayın. Planınızı liderlik, teknolojik bilgi, pazar bilgisi, müşteri bilgileri, değer yaratma yöntemleri / kaynakları gibi işletmenizi ilgilendiren hemen her alanı kapsayacak şekilde geniş tutun. Tespit ettiğiniz boşlukları dijital dönüşüm yolculuğunuz sırasında değil, hemen ve hızlıca doldurmaya yardımcı olacak bir eğitim ve gelişim planı oluşturun. Bu, çalışanlarınızın gerekli eylemleri daha kolay ve çabuk almalarına, işletmenizin geçirdiği dönüşüm sürecine sorunsuzca uyum sağlayabilmelerine ve daha verimli olmalarına olanak tanır.
3. İşletme kültürünü göz ardı etmeyin: İşletme kültürü, dijital dönüşüm stratejisi belirleme ve uygulama konusunda en büyük yardımcınız olacaktır. Buna rağmen, herhangi bir dönüşüm esnasında en fazla göz ardı edilen faktörlerden biri şirket kültürüdür. Büyük liderler oldukları yere nasıl belli gelişim aşamalarından geçerek geliyorlarsa, aynı durum şirket kültürü için de geçerlidir. Dijitalleşme süreci işletmenizin kimliğini, çalışma biçimlerinizi ve müşterileriniz için yarattığınız değeri etkileyen bir süreçtir. Şirket kültürünüz hem bu dönüşümün girdilerinden biridir, hem de dönüşümün sonuçlarından önemli ölçüde etkilenir. Yolculuğunuzun sonuna geldiğinizde nasıl bir şirket olmak istiyorsunuz? Müşterilerinize hangi değerleri sunacaksınız? İşletmeniz için yarattığınız bu yeni dünya neleri içerecek? İşletme kültürünüzü bu soruların cevapları doğrultusunda şekillendirmeye ne kadar erken başlarsanız, işletmenizde dijital dönüşümün avantajları o kadar sorunsuz biçimde yaşanmaya başlayacaktır.
4. Sahip olduğunuz verileri düzenleyin: Veri varlıklarınızı düzene koymak, dijital dönüşüm sürecinizin sağlıklı ilerleyebilmesi için kritik öneme sahiptir. Bir araya getirme ve kayıt işlemleri sırasında, işletmeniz büyüdükçe sizin için yeni değerler yaratacak verileri de belirlemeniz faydanıza olacaktır. Verilerinizi etkin biçimde düzenleyebilmek için işletmenizde veri mühendisi, veri analisti gibi pozisyonları barındırmanız ya da dijital dönüşüm stratejisi çerçevesinde bu pozisyonları belirli süreli olarak dış kaynaklardan sağlamanız gerekir. Bu ve benzeri pozisyonların varlığı günümüzde de son derece önemli, ancak veriler kurumsal karar alma süreçlerinde daha etkili hale geldikçe veri profesyonelleri işletmeler için vazgeçilmez hale gelecekler.
Dijital dönüşümün temelinin dokümanlarınızı dijital ortama aktarmak olduğunu biliyor muydunuz? İşletmenize bir tarama yazılımından çok daha fazlasını sunan gelişmiş yakalama çözümü KYOCERA Capture Manager ile tanışmak için bize ulaşın!