Lütfen kullanıcı adınızı veya e-postanızı girin. Size şifrenizi nasıl sıfırlayacağınızla ilgili talimatları içeren bir e-posta göndereceğiz. Kullanıcı adınızı unuttuysanız, şifrenizi sıfırlamak için e-posta almadıysanız veya yardıma ihtiyacınız varsa destek ekibimize başvurun.
Veritabanımızdan doğru bir e-posta girdiyseniz, yanıt vereceğiz…
Bilgilerinizi yerel satış merkezinize göndererek yeni bir hesap isteyebilirsiniz. Onaylandıktan sonra size geçici bir şifre göndereceğiz.
Şu anda, kayıtlı kullanıcılar Kyocera Document Solutions Ortakları ve Çalışanları ile sınırlıdır. Yerel eski Extranet'inizin hala aşağıdaki düğme aracılığıyla aktif ve erişilebilir olduğunu lütfen unutmayın.
Son 10 ila 15 yıl, büyük ölçekli baskıya dayalı endüstrilerde zor geçti. Mali kriz tüm piyasaları sarstı ve bazı sektörler bundan daha kötü etkilendi. Batan işletmeler maliyetleri olabildiğince azaltmak zorunda kaldılar ve ilk hedeflerden biri pazarlama departmanlarıydı. Bu, reklam ve tanıtım kampanyalarını azaltmaları ve kısıtlı bütçeyle daha geniş kitlelere ulaşmak için dijitale daha ucuz bir alternatif olarak bakmaları anlamına geliyordu. Peki baskı hizmetinde olanlar için sonuç ne oldu? Şirketlerin piyasadan silinmelerine neden olan sürdürülemez fiyat savaşları.
Sektörümüzde, matbaada pazar liderlerinin iflasla karşılaştıklarını gördük. Shinohara gibi matbaa sektörünün dev şirketlerinden birisi, 2009-2010 yılları arasında satışlarının yarıdan fazlasını kaybederek sadece bir yıl içinde 41 milyon €'dan 18 milyon €' ya kadar gerilediler. Bu gelişmelerden sonra, geleneksel yaklaşımların, müşteri bütçelerinin azaldığı ancak katma değer ihtiyacının ve müşteri taleplerinin her zamankinden fazlalaştığı bir pazarın çözümü olmadığı artık anlaşıldı.
Piyasa etmenlerinin işletmeleri iflasa doğru sürüklediği her zaman olduğu gibi, hayatta kalanlar iyileşmenin bir yolunu bulmak zorundaydı. Kısa süreli çözümlerle günü kurtarmaya çalışan işletmeler, yavaş yavaş batmaya mahkumlardı ve zamanla mali krizin ağırlığı altında ezildiler. Diğerleri, ayakta kalmak için yenilik yapmak ve yarattıkları şeye değer katmanın yeni yollarını bulmak zorundaydı.
Bu dönem, şimdiye kadar sektörde gördüğümüz en hızlı teknolojik gelişmelerin ortaya çıktığı zamana denk geliyor. Lazer cihazları zirveye ulaştı ve rekabet etmek için maliyetten başka bir yol bulmak isteyen şirketlere sunabileceği pek bir şey kalmadı. Bu da, dijital yazıcılara daha fazla yatırım yapılmasını ve mürekkep püskürtmesi teknolojisindeki gelişmeleri körükledi. Doküman çözümü üreten şirketler, ofis tabanlı pazarlar aşırı doygunlaştıkça ve kuruluşlar dijitale döndükçe yeni zorluklarla karşı karşıya kaldılar. Sektörde oldukça yakın ilişkilere sahip iki endüstrinin darbe üzerine darbe almasından sonra tekrar ayağa kalkmanın anahtarı ise yeni teknolojileri birlikte geliştirmekti.
Tabii ki, maliyetler merkezi kaldı. İşletmeler ne kadar yenilikçi ve yaratıcı görünürlerse görünsün, muhafazakar endüstri kuralları gereği maliyetler her zaman birinci önceliktir. Herhangi bir yeni teknolojinin, maliyetleri düşürme ihtimali yok ise şirket gündemine dahi giremez. İşte mürekkep püskürtme teknolojisi bunu sunuyor. Mürekkep kullanmak sadece tonerden daha ucuz olmakla kalmaz, aynı zamanda cihazlar daha az bileşene sahiptir. Bu da arıza olasılığının azaldığı anlamına gelir.
Yenilikçi mürekkep püskürtme teknolojisi, dijital baskıyı seviye değiştiriyor.
Dahası da var, mürekkep püskürtmeli aygıtlar çevre için daha iyiler. Toneri kağıda kaynaştırmak için gerekli olan ısı ihtiyacını ortadan kaldırarak enerji tüketimi azaltılmıştır. Bu sadece bir baskı işinin maliyetini değil, aynı zamanda atıkları azaltarak çevresel maliyeti de etkiler ve dolayısıyla verimliliği artırır. Kyocera olarak, inovasyon peşinde koşarken çevresel kaygıları göz önünde bulundurmanın zorunlu olduğuna inanıyoruz.
Bu tür cihazların yükselişi, endüstrinin en büyük ihtiyaçlarından ikisine de çözüm sağlamıştır. İlki maliyet optimizasyonu ile ilgili: tipik MFP cihazları ile basılamayan ancak aynı zamanda da bir matbaada karlı şekilde baskı yapılabilmesi için gerekli hacime sahip olmayan işler. Mürekkep püskürtmeli üretim yazıcıları, bu boşluğu etkili bir çözümle doldurdu. Seri üretime imkan sağlarken bir yandan da endüstriyel atıkların azaltılmasını mümkün kıldı.
Diğeri ise katma değer ihtiyacı. Müşteriler büyüdükçe ve talepleri arttıkça, basılı
iletişimlerinde daha net yollara ihtiyaç duyarlar. Cevap basılı malzemelerin özelleştirilmesinde yatmaktadır. Evergage ve Researchscape International tarafından yapılan bir araştırma, pazarlamacıların %98'inin müşteri ilişkilerini iyileştirmek için kişiselleştirmeyi önerdiğini, %90'ının ise kişiselleştirilmiş bir kampanya sonucunda iş
gelirlerinde ölçülebilir bir artış yaşadıklarını ortaya koydu. 2019'da önceki yıla göre %11 artışla, her iki kuruluştan biri, kişiselleştirilmiş malzemeler için bütçelerini artıracaklarını ifade etti. Bu da büyük ölçekli baskı alanında faaliyet gösteren kuruluşlara benzersiz bir fırsat sunuyor.
Dijital baskı cihazları, malzemelerin kişiselleştirilebilmesini sağlayarak katma değer yaratılmasına olanak sağlar. Her doküman (iş sistemleri ve iş akışlarıyla bağlantı kurma amacıyla) veri zekasıyla ilişkilendirilerek benzersiz bir yapıya kavuşturulabilir. Bu, müşterilerin talep ettiği bir yenilikti ve artık tedarikçilerin sağladığı önemli bir faydaya dönüştü. Sonunda, müşteri memnuniyeti odaklı olan ve büyük ölçekli baskı alanında faaliyet gösteren şirketler, fiyatları sürdürülemez seviyelere indirmeden de rekabet edebilmenin bir yoluna sahipler.
Bu segmente ışık tutan yeni bir dönem geldi. Bir sonraki adımı atmak ve büyük ölçekli baskının sunabileceklerine değer katmak için bir fırsat var. İşletmeler, veri zekasının zenginliği parmak uçlarımıza kadar gelmişken, dijital çağın sunduğu fırsatlardan gerçekten yararlanabilirler.
Bu nedenle, endüstri liderleriyle birlikte sektörün en büyük konferansı olan DRUPA’ya katılmak üzere Nisan 2021'de Düsseldorf’ta olacağız ve 6 numaralı salonda
bir bir standımız olacak. Büyük ölçekli baskının geleceğinin üretim baskısında olduğuna ve bu sektörün gelişime ve kazanıma açık pazarlardan birisi olduğuna inanıyoruz. Yeni teknolojileri sunarken, katma değer sağlamaya ve maliyetleri düşürmeye çalışıyor ve Kyocera'nın mükemmellik için çabalama felsefesini takip ediyoruz.
Bir kopyasını indirin ve üretim baskısının geleceği hakkında daha fazla bilgi edinin.