Hibrit çalışanlar için Dokümanları yönetmenin yeni yolu
KYOCERA Cloud Information Manager ile iş sürekliliğini sağlayın ve rekabetten geri kalmayın.

Uzaktan ve hibrit çalışma modeli, daha fazla esneklik, daha iyi yaşam-iş dengesi, azaltılmış işe gidiş süresi ve daha yüksek iş verimliliği sunan geleceğin çalışma şeklidir.
Kyocera'nın da dahil olduğu 360 yönetici ile gerçekleştirilen The Ekonomist'in anketine göre, katılımcıların %39'u uzaktan çalışma ile verimliliğin arttığına inandığını belirtirken; %66,7'si uzaktan çalışmanın bu şekilde devam etmesini beklediğini belirtmiştir.
Geleceğin hibrit olduğu açıkça görülürken özellikle çok sayıda rapor ve dosya ile çalışan işletmeler ne yapacak?
Dünyanın yeni çalışma modellerini benimsemesiyle birlikte işletmeler, her yerden ortak çalışabilmenin yanı sıra, çalışanların bilgilere hızlı ve güvenli bir şekilde erişmesine yardımcı olmak için KYOCERA Cloud Information Manager (KCIM) gibi etkili Doküman Yönetimi çözümlerine ihtiyaç duyuyor.
KCIM'in şirketinizi hibrit bir yapıya nasıl dönüştürebileceğini açıklayalım:
Uzaktan çalışma için doküman paylaşımı
Şirketler, evden çalışanların ihtiyaç duydukları tüm bilgilere sahip olmalarını sağlamanın yollarını arıyor. Cevap basit: dijitalleşme.
KCIM, işletmelerin kağıt belgeleri dijital bir biçimde otomatik olarak yakalamasına, işlemesine ve saklamasına olanak tanır.
Bu durumun, iki büyük avantajı vardır.
- Dokümanlara her yerden erişme gücüne sahip olmak.
- Dokümanları kolayca bulup paylaşabilmek.
Tüm bilgiler bu sisteme yüklendikten sonra, kullanıcılar belgeleri tek tıklamayla indeksleme ile etiketleyebilir ve gelecekte tüm bilgilerin zahmetsizce bulunabilmesi için özel anahtar kelime aramaları ayarlayabilir.
Bu güçlü arama ve paylaşma yetenekleri, hibrit çalışanların için de sanal işbirliğini destekler ve gerekli tüm bilgilere kolay erişim sağlayarak üretkenliği artırır - KCIM'i olağanüstü bir çözüm yapan şey budur.
Ofis belgelerinin dijitalleştirilmesi ve daha akıllı bir işyerine geçiş, aynı zamanda, dosyaların manuel olarak işlenmesindeki insan hatasının yanı sıra doğal hasar veya hırsızlık riskinin de en aza indirilmesi anlamına gelir.
Hibrit çalışmayı düşünmüyor olsanız bile, KCIM dokümanlarınızı yönetme şeklinizde aşağıdaki faydaları sunar:
- İş süreçlerinizi optimize etmek,
- Ekiplerinizin doküman erişimini daha etkin bir şekilde yönetmek,
- Ortak çalışmaya teşvik etmek.
Hibrit çalışma için daha fazla mobilite
Hibrit çalışma sadece ofiste veya evde çalışmak değildir, aynı zamanda bir kafede, kütüphanede veya hatta seyahat ederken de çalışabilir – her yerden çalışmakla ilgilidir. Bu nedenle işletmelerin, çalışan hareketliliğini destekleyen ve onlara herhangi bir yerden verimli bir şekilde çalışma esnekliği veren teknolojiye yatırım yapması gerekiyor.
KCIM, çalışanlarınızın uzaktan erişilebilirliğe ek olarak dizüstü bilgisayarları, telefonları ve tabletleri aracılığıyla belgelere ve dosyalara erişmelerini sağlayarak hibrit bir ortamda başarılı olmalarına yardımcı olacaktır.
Çalışanlar ayrıca belgeleri birden fazla cihazdan kolayca tarayabilir, içe aktarabilir ve düzenleyebilir.
KCIM'in mobilite işlevleri, çalışanların hareket halinde bir çalışma yaşam tarzını benimsemek için tam donanımlı olduğu, ilgi çekici ve üretken bir hibrit çalışma ortamını destekler.
Buluta hazır olun
Verileri Bulut tabanlı bir Doküman Yönetimi çözümünde depolamak, Sorunsuz ölçeklenebilirlik, kurumsal çapta erişim ve güvenlik avantajları düşünüldüğünde , hibrit iş yerleri için mantıklı bir seçimdir. KCIM,
- Veri hacmine ve ihtiyaçlarınıza göre depolama kapasitelerini artırmalarına veya azaltmalarına olanak tanıyan çeşitli paket anlaşmalar sunar.
- Sizinle birlikte büyüyen ve bilgi yönetimini basitleştiren uzun vadeli bir çözümdür.
- Çalışanlarınızın çalışması için ihtiyaç duyduğu tek şey bir internet bağlantısıdır.
Farklı konumlardan ve cihazlardan çalışmak güvenlik ihlali riskini artırır.
Ancak KCIM bunu da kapsıyor. Tüm dokümanlar, erişim için kullanıcı haklarının kontrol edildiği güvenli bir Bulut platformunda saklanır, yönetilir ve paylaşılır.
Hibrit çalışma nasıl başarılı bir şekilde uygulanır?
Uzaktan çalışmaya geçiş, üretkenliği artıran ve ortak çalışmayı kolaylaştıran dijital araçlardan yoksun, kağıt ağırlıklı iş akışlarına sahip işletmeler için kolay olmayabilir. Bu durum, genellikle daha kısıtlı bütçeli küçük işletmeler için geçerlidir.
Mevcut dijital çağ, her şekil ve büyüklükteki işletmenin iş yerlerini dijital olarak dönüştürmesini ve etkin bir şekilde çalışabilmesini gerektiriyor.
Bu nedenle Kyocera, herhangi bir işletmenin dijital dönüşümünü hızlı bir şekilde izlemesine yardımcı olabilecek son teknoloji ve uygun fiyatlı bir araç olan KCIM'i tanıttı.