Lütfen kullanıcı adınızı veya e-postanızı girin. Size şifrenizi nasıl sıfırlayacağınızla ilgili talimatları içeren bir e-posta göndereceğiz. Kullanıcı adınızı unuttuysanız, şifrenizi sıfırlamak için e-posta almadıysanız veya yardıma ihtiyacınız varsa destek ekibimize başvurun.
Veritabanımızdan doğru bir e-posta girdiyseniz, yanıt vereceğiz…
Bilgilerinizi yerel satış merkezinize göndererek yeni bir hesap isteyebilirsiniz. Onaylandıktan sonra size geçici bir şifre göndereceğiz.
Şu anda, kayıtlı kullanıcılar Kyocera Document Solutions Ortakları ve Çalışanları ile sınırlıdır. Yerel eski Extranet'inizin hala aşağıdaki düğme aracılığıyla aktif ve erişilebilir olduğunu lütfen unutmayın.
Kyocera’nın yeni doküman yönetim platformu Kyocera Cloud Information Manager (KCIM), küçük ve orta ölçekli işletmelerin dijital dönüşümlerini hızlandırmasına yardımcı olmak için tasarlanmış ve kullanıma hazır bir çözümdür.
COVID-19 salgını, dijital öncelikli çalışma modellerine ani bir dönüşün sebebi oldu ve en temel ekonomik teorilerden biri olan ölçek ekonomisinin doğal bir sonucu olarak büyük şirketler ile küçük şirketler arasındaki uçurumun genişlemesine sebep oldu.
Örneğin büyük teknoloji şirketleri, uzaktan ve hibrit çalışmaya geçişi daha sorunsuz hale getiren finansal ve insan sermayesi güçleri sayesinde zaten yeterli altyapılara sahipti.
Ancak KOBİ'lerin bu şekilde bir imkanı bulunmuyordu; birçok geleneksel sektör, işlerinin doğası gereği sınırlıydı, fabrikalarda, kliniklerde ve şantiyelerde ön saflarda çalışanlar için uzaktan çalışma mümkün değildi. Paris merkezli Ekonomik İşbirliği ve Kalkınma Örgütü'ne (OECD) göre, KOBİ'lerin %70'i COVID-19 nedeniyle dijital teknolojilerin kullanımını yoğunlaştırmış durumda: "Ancak pek çok işletme bu geçişi iyi bir şekilde planlamak - doğru dijital sistemleri seçmek, dijital becerilerini yükseltmek, doğru güvenliği geliştirmek ve bu yeni araçların potansiyelini tam olarak özelleştirmek ve anlamak için gereken zamana ya da yol göstericiliğe sahip değil. Bu firmalar için geçiş henüz tamamlanmadı ve bu süreç riskleri de beraberinde getirmektedir."
KOBİ'ler ve rakipleri arasındaki dijital uçurum bazıları için ürkütücü, bazıları içinse aşılması imkânsız görünse de Kyocera, günümüzde işletmelerin karşılaştığı belki de en büyük zorluğun tam kalbine inmek için kullanımı kolay ve uygun maliyetli bir çözüm tasarladı: bilgiyi kontrol etmek.
Hayatlarımız giderek dijitalleşirken, sabit yerlerde depolanan fiziksel iş dokümanlarına bağlı olmanın getirdiği zorluklar son zamanlarda çarpıcı bir şekilde ortaya çıktı. Böyle bir sistem, dijital çağda başarının temel itici güçleri olarak vurgulanan mobiliteyi engellemekte, iletişimi zorlaştırmakta ve verimliliği azaltmaktadır. Birçok küçük ve orta ölçekli işletme sahibi için en zor kısım nereden başlayacağını bilmektir.
Tüm bu problemlerin çok basit bir çözümü var!
KCIM'in ölçeklenebilir ve uygun maliyetli olması onu harika bir araç yapıyor.
Teknolojinin en iyilerini Kyocera'nın doküman çözümlerindeki engin endüstri uzmanlığıyla birleştiren KCIM, küçük işletmelerin fiziksel iş dokümanların bir Bulut platformuna yüklemelerine olanak tanıyan ve anında çeşitli konumlardan erişilebilen ve paylaşılabilen dijital bilgiler oluşturan sağlam bir giriş seviyesi Doküman Yönetimi platformudur. Kullanımı basit ve olağan iş akışınıza dahil edilmesi kolay olan KCIM, temel doküman yönetimi gereksinimlerini karşılamak için ideal bir araçtır ve KOBİ'lere büyümek, daha esnek olmak ve yeni işler almak için güclü bir platform sağlar.
İşte KCIM'in günümüz KOBİ'leri arasında büyük ilgi görmesinin nedenlerinden sadece bazıları:
Bunlara ek olarak, KYOCERA Cloud Information Manager'ın düşük maliyeti, sınırlı bütçeye sahip işletmeler için mükemmel bir seçenek haline getirmektedir; aylık yüklenecek doküman hacmine ve gereken süreye bağlı olarak çeşitli paketler mevcuttur.
Dijital eksiklikler son zamanlarda artması ile yöneticiler dijitalleşme planlarındaki atılacak aksiyon adımlarını ne kadar çok ertelerse o kadar geride kalacaklarını fark ettiler. Daha önce de vurgulandığı gibi, KCIM, daha hızlı ve esnek bir işletme olma yolunda yardım arayan küçük ve orta ölçekli işletmelerin tüm ihtiyaçlarına cevap vermekte ve onları yeni, hibrit çalışma modellerini benimseyecek yeteneklerle donatmaktadır.
Görevlerin otomatize edilmesi personelin daha verimli çalışmasını sağlar; bulunması ve paylaşılması kolay dijital bilgi verimliliği artırır; genel işlem maliyetlerinin azalmasına katkı sağlar ve inovasyon için bir platform oluşturur. Ancak OECD'nin de belirttiği gibi, doğru yapılar oluşturulmadan dijitalleşme aslında sağladığı faydalardan çok riskler yaratabilir.
KCIM ile KOBİ'ler bu sağlam ve güvenli yapıya sahip olurlar ve hepsinden önemlisi, dijitalleşme sürecini başlatmayı kolay hale getirir!