Tüm beklentileri karşılayan doküman yönetim sistemine geçti
Erbak Uludağ | Başarı Öyküsü

Erbak Uludağ tüm beklentilerini karşılayan dokümantasyon yönetim sistemine KYOCERA ile ulaştı.
Genel Bilgi
Uludağ İçecek olarak, "Uludağ" ana markası altında 6 kategori, 18 alt marka, 38 değişik ürün ve 118 farklı ambalajı ile iç ve dış pazarlarda faaliyet gösteriyor.
Durum
Türkiye’nin en köklü içecek firmalarından Erbak-Uludag’ın Bursa Merkez Ofisi baskı maliyetleri ve dokümantasyon kontrol ihtiyacı sebebiyle yeni bir yapılandırma arayışına girdi. Firmada her kullanıcı kendine ait bir fotokopi makinesi veya yazıcı ürününe sahip idi. Farklı markalardan oluşan bu ürünler departmanların renkli baskı ihtiyacını gideremiyordu, aynı zamanda güvenli çıktı alınabilecek bir ortama ihtiyaç duyuluyordu. Üstelik teknik servis konusunda da sıkıntılar yaşayan firmanın sarf malzeme temini düzgün ve planlı gerçekleşmiyordu.
Çözüm
- Firmanın kullandığı ürünler yerine toplam 17 adet KYOCERA ECOSYS M6026cidn ve TASKalfa 2550ci, çok fonksiyonlu fotokopi makinelerinin kurulumu gerçekleşti.
- Dokümantasyon akışının maliyet kontrolü için sayfabaşı anlaşma yapıldı. Cihazlara eklenen MyQ yazılımı ile birlikte baskılar güvenli bir ortamda alınmaya başlandı. Departman bazlı raporlama imkanı ile maliyetler güncel bir sekilde takip edilerek analiz yapmak kolaylaştı.
- Renkli baskının oldukça yoğun oldugu yapı içerisinde KYOCERA ürünler sayesinde üstün renk kalitesine ulasıldı.
Sonuçlar
- MyQ çözümü ve düsük toplam sahip olma maliyetli KYOCERA fotokopi makineleri sayesinde baskı maliyetleri %25 oranında azaltıldı.
- Makine sayısı azaltıldı. KYOCERA ürünler networke baglanarak ortak kullanıma baslandı. Enerji tasarruflu, kullanıcı ve çevre dostu ürünler sayesinde firma elektrik tasarrufu yapmaya basladı.
- Sarf malzeme temini ve alınan servis hizmetindeki aksaklıklar giderilerek kaliteli bir dokümantasyon sistemiyle çalışmaları sağlandı.
Müşteri Görüşü :
“KYOCERA, beklenti ve ihtiyaçlarımızı doğru analiz etmesi ve buna uygun çözümleri sunmasının yanı sıra sahip olduğu yaygın servis ağı ve tecrübe ile güvenimizi kazandı. KYOCERA ürünlerin sağlamlığı ve beraberinde önerdikleri MyQ yazılım çözümü ile birlikte 2013 yılında işbirliğimizin temelleri atılmış oldu. Artık firmamızda kullanıcılar baskılarını güvenli ortamda alıyor, Bilgi Işlem departmanımız ürünlere web arayüzü sayesinde uzaktan erişim sağlayabiliyor. Bu iş akışı da hem
maliyetlerimizi olumlu yönde etkiliyor hem de zaman ve efor kaybını engelliyor.”
Orhan SALIK, Erbak-Uludag IT Müdürü