Doküman Yönetim Sistemi ile dijital dönüşüme hazırsınız.
Kyocera Doküman Yönetim Sistemi ile her yerden bilgiye erişmek ve etkili şekilde çalışmak mümkün.

- İşletmenizde günde kaç doküman işlemden geçiyor?
- Çalışanlarınız toplantı, sunum, müşteri ziyareti gibi durumlarda ne kadar doküman kullanıyor?
- Finans ve muhasebe departmanlarınız her ay kaç fatura, sözleşme, teklif dosyası hazırlayıp ilgili bölümlerle paylaşıyor?

Kyocera Kalitesiyle Gelişmiş Doküman Yönetim Sistemi'ni Şimdi Deneyin
Dijitalleşme çağında özellikle yoğun doküman iş akışı trafiğinizi doküman yönetimi çözümümüzle kolaylıkla yönetin.
- Aradığınız belgeyi bulmak için zaman kaybetmeyin
- Yönetilmesi, depolanması, ulaşılması ve paylaşılması çok zor olan kağıt dokümanları, her ortamdan erişebilen dijital klasörlere dönüştürün.
- Dokümanlarınızı süreçlerinize hızlı ve güvenli bir şekilde dahil edin.

Doküman Yönetimi Çözümü ile;
- Çalışanlarınızın yetkileri dahilinde dokümanları arşivlemesine,
- Her yerden hızlı ve kolayca dokümanlara erişmesine,
- Onaylama sürecinden geçmesine,
- Doküman versiyonları ile takip etmesine olanak tanırız.
Aşağıdaki formu doldurarak Doküman Yönetim Sistemi ile ilgili ücretsiz bilgi alabilirsiniz.