Dili değiştir
Ülke değiştir

İçerik yönetimi ile müşteri memnuniyeti nasıl sağlanır?

Marka algısını güçlendiren teknolojik bir çözüm
gülen kadın

Tanınmış ve fark yaratmış bir ticari kuruluş olmak, açık başarı işaretleridir. Fark yaratarak başarıyı yakalayabilmek ise çok büyük oranda potansiyel müşterilerinize ve onların kuruluşunuza karşı olan tutumlarına ve en nihayetinde müşteri memnuniyetine bağlıdır.

Kuruluşlar sadece bir ürün veya hizmet satmaya odaklanmak yerine, bir deneyimi pazarlamak zorunda olduklarını fark ettiler. Bu nedenle de müşterilerine sundukları teklifleri geliştirmenin yeni yollarını bulmak zorundalar.

Müşterilerin her zaman olmasa da sık sık karşılaştıkları sıkıntılardan birisi, uzun bekleme süreleridir. Günümüzün hızlı dünyasında müşteriler, sorularına ve sorunlarına
hızlı çözümler ve hızlı yanıtlar beklemektedir ve işletmeler müşteri memnuniyetini artırmak için hızla harekete geçmek zorundadır

Bu amaçla, çalışma ortamını ve iş akışlarını dijitalleştirmeyi sağlayan İçerik Hizmetleri gibi çözümler, daha iyi bir müşteri deneyimi sağlamak için süreçleri düzene sokmanın yanı sıra, verimliliği ve güvenliği artırmayı amaçlayan araçlar sağlayabilir.

 

Güçlü iş ilişkileri

Bir müşteriden herhangi bir talep alındığında, bunu çözmenin ilk adımı müşterinin kim olduğunu bilmektir. Müşteri verilerini merkezileştiren ve kolayca erişilebilir hale getiren bir içerik yönetimi sistemi olmadan, bir çalışanın talebi karşılayabilmesi için gerekli tüm bilgileri bulması zaman alabilir. Sonuç olarak müşteri, uzun bekleme süreleri ve çalışanın hızlı bir çözüm sağlayamaması nedeniyle memnuniyetsizlik yaşayabilir.

Verileri bir içerik yönetimi çözümü ile dijital hale getirerek ve bilgi öbeklerini
yapılandırmak için teknolojiyi kullanarak bu tür sorunlardan kolayca kaçınılabilir. Ayrıca, içerik yönetimi araçları bilgileri dijitalleştirmekten çok daha fazlasını yapar. İçerik Hizmetleri ve benzer çözümler, birkaç saniye içerisinde müşteri kayıtlarını bulmayı mümkün kılmanın yanı sıra, bir işletmenin ihtiyaçlarına özel olarak kişiselleştirilmiş müşteri hizmetleri sağlamasına olanak tanır.

İçerik yönetimi, işletmelerin verileri kimin değiştirdiğini ve ne zaman değiştirdiğini izlemesine olanak tanır ve bu da tutarsızlık veya şikayet vakalarını çözmeyi her zamankinden daha kolay hale getirir. Sonuç olarak, İçerik Hizmetleri aracılığıyla, müşteri ile işletme arasındaki mesafe daha da yakınlaşmış ve daha güçlü iş ilişkileri kurulmuş olur.

not tutan adam

Hızlı ve sofistike

Dokümanların ve verilerin kolay ve verimli bir şekilde düzenlenmesini sağlayan çözümler kullanarak, müşterilerle doğrudan muhattap olan çalışanların, aldıkları bir talep hakkındaki bilgileri aramak için daha az zaman harcamaları ve yalnızca sundukları hizmeti mükemmelleştirmeye odaklanmaları sağlanabilir. Bu da, müşteri taleplerinin çok daha hızlı ve doğru bir şekilde karşılanmasını sağlayacak ve kullanıcı deneyimini geliştirecektir.

Bu nedenle, şüphesiz ki bir içerik yönetimi çözümü, müşterilerin bir markayı algılama biçimini etkiler. Bir işletmenin ele aldığı e-postalar, faturalar, görseller dahil her şey içeriktir ve bu içeriklerin tümü, süreçleri otomatikleştirmek ve Kurumsal İçerik Yönetimi (ECM) gibi sistemlerle iş operasyonlarına daha fazla verimlilik katmak için kolaylaştırılabilir.

Bu tür bir çözüm, uygulanmaya başlandığı andan itibaren belge ve bilgi akışını basitleştirecek, çalışanlar ve müşteriler için süreçleri kolaylaştıracak ve en nihayetinde şirkete entellektüel bir yapı katacaktır.

 

Önce Güvenlik

Müşteriler, kişisel verilerinin nasıl kullanıldığı hakkında giderek daha fazla endişeleniyor ve şirketlerin bu verileri en güvenli şekilde saklamasını bekliyor. Bu nedenle, bir işletmenin hassas bilgileri korumak için modern teknolojiden faydalandığını bilmek müşterilerde güven oluşturmaya yardımcı olacaktır.

Kyocera Document Solutions’ın, 2019 Avrupa'sındaki İş Dijitalleşmesine Genel Bakış çalışmasına göre, Avrupa'daki şirketlerin yarısından biraz fazlası bilgi güvenliğini bir öncelik olarak tanımlamaktadır. Bu görüşü benimseyen işletmeler, içerik yönetimi çözümlerinin sunduğu, sıkı kontrol, denetim ve bilgiye erişimin takibi gibi güvenlik özelliklerini kullanarak müşterilerinin hassas bilgilerini koruyabilir ve ayrıca herhangi bir kaza sonucu bu bilgilerin silinmeleri veya zarar görmeleri durumunda bu bilgileri
kolayca geri yükleyebilirler.

İçerik Hizmetleri, manuel süreçleri ve iş akışlarını düzene sokmaya ve optimize etmeye yardımcı olur ve bu katkı da şirketin marka değeri, çalışanları, ancak her şeyden önce müşteriler için çok önemli katma değer sağlar. İçerik yönetiminden yararlanacak şirketler için eşsiz fırsatlar kapıda. Dijitalleşme sayesinde şirketler ilk kez, hem
marka algısını güçlendirip hem güçlü ilişkiler kurarken aynı zamanda daha verimli ve kişiselleştirilmiş müşteri deneyimi sunmanın altyapısını tek bir çözümle sağlayabiliyorlar.

 

tablet

Teknik incelemeyi okuyun

Verilerin güvenli bir şekilde depolanması söz konusu olduğunda işletmelerin karşılaştığı zorluklar hakkında daha fazla bilgi edinmek için teknik inceleme kopyanızı indirin.

Bu makale daha fazla bilgi edinmek istemenizi sağladıysa, Avrupa'daki şirketlerde dijitalizasyonun kapsamı hakkındaki son çalışmamızı okumak da ilginizi çekebilir.

Daha fazla bilgi edinmek için çalışmamızı okuyun

Kyocera'nın 2019 Avrupa'sında İş Dijitalleşmesi Genel Bakışı, altı büyük pazarda yürütülen derinlemesine bir araştırmanın sonuçlarıyla, bölge genelinde dijital dönüşüm durumunu değerlendiriyor.

Çerezler ve gizliliğiniz

Web sitemizin düzgün çalışmasını sağlamak için temel çerezleri kullanıyoruz. İstatistiksel çerezler, web sitemizin nasıl kullanıldığını daha iyi anlamamıza yardımcı olur ve pazarlama çerezleri, içeriği web sitemizin ziyaretçilerine daha iyi uyarlamamıza olanak tanır. Aşağıdaki 'Tercihlerinizi yönetin' düğmesini kullanarak çerez tercihlerinizi seçebilir veya tüm çerezlerle devam etmek için 'Tüm çerezleri kabul et' seçeneğini belirleyebilirsiniz. 'Tüm çerezleri kabul et' seçeneğini seçerek bu çerezlerin cihazınızda saklanmasını kabul etmiş olursunuz. 'Yalnızca gerekli çerezleri kabul et' seçeneğini seçerek bu çerezleri reddedebilirsiniz, bu durumda yalnızca web sitemizin cihazınızda doğru şekilde görüntülenmesi için gerekli olan çerezleri yerleştirmemize izin vermiş olursunuz.

Çerez tercihleri

Zorunlu alan

Web sitemizin düzgün çalıştığından emin olmak için veya ara sıra, isteğiniz üzerine bir hizmet sunmak (çerez tercihlerinizi yönetmek gibi) için çerezleri kullanıyoruz. Bu çerezler, tarayıcınızı engelleyecek şekilde ayarlamadığınız sürece her zaman etkindir; bu, web sitesinin bazı bölümlerinin beklendiği gibi çalışmasını engelleyebilir.

Zorunlu alan

Bu çerezler, web sitemizin performansını ölçmemize ve geliştirmemize olanak tanır.

Zorunlu alan

Bu çerezler yalnızca onayınızı vermeniz durumunda yerleştirilir. İlgi alanlarınıza göre içerik göstermek ve size kişiselleştirilmiş reklam göstermek için Web sitemizi nasıl tıklayıp ziyaret ettiğinizi takip etmek için Pazarlama çerezleri kullanıyoruz. Şu anda bu çerezleri kabul etmiyorsunuz. İsterseniz lütfen bu kutuyu işaretleyin.