Lütfen kullanıcı adınızı veya e-postanızı girin. Size şifrenizi nasıl sıfırlayacağınızla ilgili talimatları içeren bir e-posta göndereceğiz. Kullanıcı adınızı unuttuysanız, şifrenizi sıfırlamak için e-posta almadıysanız veya yardıma ihtiyacınız varsa destek ekibimize başvurun.
Veritabanımızdan doğru bir e-posta girdiyseniz, yanıt vereceğiz…
Bilgilerinizi yerel satış merkezinize göndererek yeni bir hesap isteyebilirsiniz. Onaylandıktan sonra size geçici bir şifre göndereceğiz.
Şu anda, kayıtlı kullanıcılar Kyocera Document Solutions Ortakları ve Çalışanları ile sınırlıdır. Yerel eski Extranet'inizin hala aşağıdaki düğme aracılığıyla aktif ve erişilebilir olduğunu lütfen unutmayın.
Tanınmış ve fark yaratmış bir ticari kuruluş olmak, açık başarı işaretleridir. Fark yaratarak başarıyı yakalayabilmek ise çok büyük oranda potansiyel müşterilerinize ve onların kuruluşunuza karşı olan tutumlarına ve en nihayetinde müşteri memnuniyetine bağlıdır.
Kuruluşlar sadece bir ürün veya hizmet satmaya odaklanmak yerine, bir deneyimi pazarlamak zorunda olduklarını fark ettiler. Bu nedenle de müşterilerine sundukları teklifleri geliştirmenin yeni yollarını bulmak zorundalar.
Müşterilerin her zaman olmasa da sık sık karşılaştıkları sıkıntılardan birisi, uzun bekleme süreleridir. Günümüzün hızlı dünyasında müşteriler, sorularına ve sorunlarına
hızlı çözümler ve hızlı yanıtlar beklemektedir ve işletmeler müşteri memnuniyetini artırmak için hızla harekete geçmek zorundadır
Bu amaçla, çalışma ortamını ve iş akışlarını dijitalleştirmeyi sağlayan İçerik Hizmetleri gibi çözümler, daha iyi bir müşteri deneyimi sağlamak için süreçleri düzene sokmanın yanı sıra, verimliliği ve güvenliği artırmayı amaçlayan araçlar sağlayabilir.
Bir müşteriden herhangi bir talep alındığında, bunu çözmenin ilk adımı müşterinin kim olduğunu bilmektir. Müşteri verilerini merkezileştiren ve kolayca erişilebilir hale getiren bir içerik yönetimi sistemi olmadan, bir çalışanın talebi karşılayabilmesi için gerekli tüm bilgileri bulması zaman alabilir. Sonuç olarak müşteri, uzun bekleme süreleri ve çalışanın hızlı bir çözüm sağlayamaması nedeniyle memnuniyetsizlik yaşayabilir.
Verileri bir içerik yönetimi çözümü ile dijital hale getirerek ve bilgi öbeklerini
yapılandırmak için teknolojiyi kullanarak bu tür sorunlardan kolayca kaçınılabilir. Ayrıca, içerik yönetimi araçları bilgileri dijitalleştirmekten çok daha fazlasını yapar. İçerik Hizmetleri ve benzer çözümler, birkaç saniye içerisinde müşteri kayıtlarını bulmayı mümkün kılmanın yanı sıra, bir işletmenin ihtiyaçlarına özel olarak kişiselleştirilmiş müşteri hizmetleri sağlamasına olanak tanır.
İçerik yönetimi, işletmelerin verileri kimin değiştirdiğini ve ne zaman değiştirdiğini izlemesine olanak tanır ve bu da tutarsızlık veya şikayet vakalarını çözmeyi her zamankinden daha kolay hale getirir. Sonuç olarak, İçerik Hizmetleri aracılığıyla, müşteri ile işletme arasındaki mesafe daha da yakınlaşmış ve daha güçlü iş ilişkileri kurulmuş olur.
Dokümanların ve verilerin kolay ve verimli bir şekilde düzenlenmesini sağlayan çözümler kullanarak, müşterilerle doğrudan muhattap olan çalışanların, aldıkları bir talep hakkındaki bilgileri aramak için daha az zaman harcamaları ve yalnızca sundukları hizmeti mükemmelleştirmeye odaklanmaları sağlanabilir. Bu da, müşteri taleplerinin çok daha hızlı ve doğru bir şekilde karşılanmasını sağlayacak ve kullanıcı deneyimini geliştirecektir.
Bu nedenle, şüphesiz ki bir içerik yönetimi çözümü, müşterilerin bir markayı algılama biçimini etkiler. Bir işletmenin ele aldığı e-postalar, faturalar, görseller dahil her şey içeriktir ve bu içeriklerin tümü, süreçleri otomatikleştirmek ve Kurumsal İçerik Yönetimi (ECM) gibi sistemlerle iş operasyonlarına daha fazla verimlilik katmak için kolaylaştırılabilir.
Bu tür bir çözüm, uygulanmaya başlandığı andan itibaren belge ve bilgi akışını basitleştirecek, çalışanlar ve müşteriler için süreçleri kolaylaştıracak ve en nihayetinde şirkete entellektüel bir yapı katacaktır.
Müşteriler, kişisel verilerinin nasıl kullanıldığı hakkında giderek daha fazla endişeleniyor ve şirketlerin bu verileri en güvenli şekilde saklamasını bekliyor. Bu nedenle, bir işletmenin hassas bilgileri korumak için modern teknolojiden faydalandığını bilmek müşterilerde güven oluşturmaya yardımcı olacaktır.
Kyocera Document Solutions’ın, 2019 Avrupa'sındaki İş Dijitalleşmesine Genel Bakış çalışmasına göre, Avrupa'daki şirketlerin yarısından biraz fazlası bilgi güvenliğini bir öncelik olarak tanımlamaktadır. Bu görüşü benimseyen işletmeler, içerik yönetimi çözümlerinin sunduğu, sıkı kontrol, denetim ve bilgiye erişimin takibi gibi güvenlik özelliklerini kullanarak müşterilerinin hassas bilgilerini koruyabilir ve ayrıca herhangi bir kaza sonucu bu bilgilerin silinmeleri veya zarar görmeleri durumunda bu bilgileri
kolayca geri yükleyebilirler.
İçerik Hizmetleri, manuel süreçleri ve iş akışlarını düzene sokmaya ve optimize etmeye yardımcı olur ve bu katkı da şirketin marka değeri, çalışanları, ancak her şeyden önce müşteriler için çok önemli katma değer sağlar. İçerik yönetiminden yararlanacak şirketler için eşsiz fırsatlar kapıda. Dijitalleşme sayesinde şirketler ilk kez, hem
marka algısını güçlendirip hem güçlü ilişkiler kurarken aynı zamanda daha verimli ve kişiselleştirilmiş müşteri deneyimi sunmanın altyapısını tek bir çözümle sağlayabiliyorlar.
Verilerin güvenli bir şekilde depolanması söz konusu olduğunda işletmelerin karşılaştığı zorluklar hakkında daha fazla bilgi edinmek için teknik inceleme kopyanızı indirin.
Bu makale daha fazla bilgi edinmek istemenizi sağladıysa, Avrupa'daki şirketlerde dijitalizasyonun kapsamı hakkındaki son çalışmamızı okumak da ilginizi çekebilir.