Lütfen kullanıcı adınızı veya e-postanızı girin. Size şifrenizi nasıl sıfırlayacağınızla ilgili talimatları içeren bir e-posta göndereceğiz. Kullanıcı adınızı unuttuysanız, şifrenizi sıfırlamak için e-posta almadıysanız veya yardıma ihtiyacınız varsa destek ekibimize başvurun.
Veritabanımızdan doğru bir e-posta girdiyseniz, yanıt vereceğiz…
Bilgilerinizi yerel satış merkezinize göndererek yeni bir hesap isteyebilirsiniz. Onaylandıktan sonra size geçici bir şifre göndereceğiz.
Şu anda, kayıtlı kullanıcılar Kyocera Document Solutions Ortakları ve Çalışanları ile sınırlıdır. Yerel eski Extranet'inizin hala aşağıdaki düğme aracılığıyla aktif ve erişilebilir olduğunu lütfen unutmayın.
Pek çok işletme, yüz yüze (fakat sosyal mesafeli) ekip çalışmasını uzaktan çalışmanın esnekliğiyle bir araya getirmenin avantajlarını yaşıyor. Bu hibrit çalışma ortamı, çalışanların evden (veya herhangi bir yerden) rutin bir şekilde çalışmalarına veya birlikte çalışabilecekleri bir ofise gelmelerine olanak tanıyor.
Uzaktan çalışmanın artması ve hibrit ofis modeline geçiş yapılması nedeniyle, işletmeler baskı ihtiyaçlarının ne yönde geliştiğini değerlendiriyorlar. İşletmeniz değiştikçe ve yeni hibrit çalışma alanınız geliştikçe, bir sonraki satın alma işleminde belli başlı yazıcı özelliklerine dikkat etmeniz gerekecektir. Bunları keşfedelim:
Uzaktan yazdırma sürecinin güvenliğiyle ilgili uzun zamandır var olan endişeler, hibrit ofis gündeminin üst sıralarında yer almaya devam ediyor. Doğal olarak, ev cihazlarında yazdırılan bilgilerin güvenliğinden endişe duyulabilir. Uzun süre boyunca uzaktan çalışılacağı düşünüldüğünde, çalışanların evde güvenli bir şekilde baskı alabilecekleri bir ortam oluşturmak çok önemlidir. Aşağıdaki güvenlik özelliklerine dikkat etmeniz gerekmektedir:
Bunun gibi güvenlik özelliklerine ihtiyaç duyulan cihazlar, yalnızca evde kullanılan cihazlar değildir. Ofis içi yazıcı ortamınızın güvenliğini, aşağıdaki özelliklerle uygun şekilde sağladığınızdan emin olun:
Hibrit bir ofisin ihtiyaçlarını karşılamak üzere etkili ve verimli bir şekilde ölçeklenebilen ve böyle bir iş gücü için beklenen kullanılabilirlik düzeyini sağlayan çözümlere yoğun bir talep vardır. Bulut tabanlı olması, hibrit çalışma alanındaki herhangi bir yazıcının en önemli özelliğidir. Bu sayede çalışanlar çalıştıkları her yerden yazdırma veya tarama işlemlerini gerçekleştirebilirler; bu özellik aynı zamanda evden yapılan işlerin doğrudan ofis yazıcısından yazdırılabilmesini de sağlar.
Uzaktan çalışmanın artması sayesinde, ofisteki alanların kullanımının da azalması bekleniyor. Muhtemelen, çok fonksiyonlu bir yazıcının en iyi avantajlarından biri de aygıtın alan tasarrufu sağlamasıdır. Hibrit bir ofis, yazıcı, fotokopi makinesi, faks makinesi ve tarayıcı için özel bir alan ayırmak yerine, tek bir makine ile de aynı işlevselliğe sahip olabilir.
Şirketler, yazdırma ve tarama işlemlerini tablet ve akıllı telefon gibi mobil cihazları kullanarak gerçekleştirebilme ve bunu paylaşımlı bir cihaza dokunmaya gerek kalmadan yapabilme özgürlüğüne ihtiyaç duyarlar. Bu, sadece kullanışlı ve zaman kazandıran bir özellik değildir; aynı zamanda temassız teknoloji sayesinde virüs bulaşma riskini de azaltır. Akıllı kart kimlik doğrulaması yoluyla yazdırma ve hatta yüz veya ses tanıma gibi özellikler, hibrit ofisin güvenli ve sağlıklı bir iş yeri olarak kalmasına yardımcı olacaktır.
Aynı şekilde, otomatik doküman besleyiciye sahip bir cihaz, gereken dokunma miktarını da azaltacaktır. Otomatik doküman besleyici, makineye konulan bir tomar kağıdın otomatik olarak cihaza beslenmesine olanak tanıyarak, kullanıcının her sayfayı manuel olarak yerleştirmek zorunda kalmadan yazdırma, tarama veya kopyalama işlemlerini gerçekleştirebilmesini sağlar.
Hibrit bir çalışma ortamında üretkenlik ve verimlilik esastır. Bu nedenle yüksek iş yükü kapasitesine sahip bir yazıcı, hibrit bir ofisin olmazsa olmazlarındandır. Ayrıca, gereksiz temaslardan ve bunu takip eden temizlik işlemlerinden kaçınmak için, yüksek yazdırma hacmine sahip bir yazıcı seçmenizi öneririz.
Düşünmeniz gereken tek maliyet, yazıcınızdaki fiyat etiketi değildir; toplam sahip olma maliyeti şunları da kapsar:
Düşük işletme maliyetleri, belirsiz dönemlerde maksimum karlılık sağlamak üzere hibrit ofis bütçesini kontrol altında tutacaktır.
Nasıl başlayacağınızı öğrenmek için bu e-kitabı indirin.