Dili değiştir
Ülke değiştir

Hibrit çalışma alanlarında ihtiyaç duyulan yazıcı özellikleri

İşletmeler, evden ve ofisten çalışan personelleri arasında yeni işbirliği yöntemlerini deniyor.
Hibrit Çalışan Kadın

Pek çok işletme, yüz yüze (fakat sosyal mesafeli) ekip çalışmasını uzaktan çalışmanın esnekliğiyle bir araya getirmenin avantajlarını yaşıyor. Bu hibrit çalışma ortamı, çalışanların evden (veya herhangi bir yerden) rutin bir şekilde çalışmalarına veya birlikte çalışabilecekleri bir ofise gelmelerine olanak tanıyor. 

Uzaktan çalışmanın artması ve hibrit ofis modeline geçiş yapılması nedeniyle, işletmeler baskı ihtiyaçlarının ne yönde geliştiğini değerlendiriyorlar. İşletmeniz değiştikçe ve yeni hibrit çalışma alanınız geliştikçe, bir sonraki satın alma işleminde belli başlı yazıcı özelliklerine dikkat etmeniz gerekecektir. Bunları keşfedelim:

 

1. Yazıcı güvenlik özellikleri

Uzaktan yazdırma sürecinin güvenliğiyle ilgili uzun zamandır var olan endişeler, hibrit ofis gündeminin üst sıralarında yer almaya devam ediyor. Doğal olarak, ev cihazlarında yazdırılan bilgilerin güvenliğinden endişe duyulabilir. Uzun süre boyunca uzaktan çalışılacağı düşünüldüğünde, çalışanların evde güvenli bir şekilde baskı alabilecekleri bir ortam oluşturmak çok önemlidir. Aşağıdaki güvenlik özelliklerine dikkat etmeniz gerekmektedir:

  • Kimlik doğrulama
  • Veri şifreleme
  • Üzerine yazma-silme   
  • Parola erişimi

Bunun gibi güvenlik özelliklerine ihtiyaç duyulan cihazlar, yalnızca evde kullanılan cihazlar değildir. Ofis içi yazıcı ortamınızın güvenliğini, aşağıdaki özelliklerle uygun şekilde sağladığınızdan emin olun:

  • Kullanıcı kimlik doğrulama ve yetkilendirme
  • Güvenli iletişim protokolleri
  • Depolanan veri koruması
  • Veri üzerine yazma fonksiyonu
  • Ağ izleme

 

2. Bulut tabanlı kapasite 

Hibrit bir ofisin ihtiyaçlarını karşılamak üzere etkili ve verimli bir şekilde ölçeklenebilen ve böyle bir iş gücü için beklenen kullanılabilirlik düzeyini sağlayan çözümlere yoğun bir talep vardır. Bulut tabanlı olması, hibrit çalışma alanındaki herhangi bir yazıcının en önemli özelliğidir. Bu sayede çalışanlar çalıştıkları her yerden yazdırma veya tarama işlemlerini gerçekleştirebilirler; bu özellik aynı zamanda evden yapılan işlerin doğrudan ofis yazıcısından yazdırılabilmesini de sağlar. 

 

3. Çok fonksiyonlu kapasite 

Uzaktan çalışmanın artması sayesinde, ofisteki alanların kullanımının da azalması bekleniyor. Muhtemelen, çok fonksiyonlu bir yazıcının en iyi avantajlarından biri de aygıtın alan tasarrufu sağlamasıdır. Hibrit bir ofis, yazıcı, fotokopi makinesi, faks makinesi ve tarayıcı için özel bir alan ayırmak yerine, tek bir makine ile de aynı işlevselliğe sahip olabilir. 

 

4. Mobil dostu ve temassız yazıcılar

Şirketler, yazdırma ve tarama işlemlerini tablet ve akıllı telefon gibi mobil cihazları kullanarak gerçekleştirebilme ve bunu paylaşımlı bir cihaza dokunmaya gerek kalmadan yapabilme özgürlüğüne ihtiyaç duyarlar. Bu, sadece kullanışlı ve zaman kazandıran bir özellik değildir; aynı zamanda temassız teknoloji sayesinde virüs bulaşma riskini de azaltır. Akıllı kart kimlik doğrulaması yoluyla yazdırma ve hatta yüz veya ses tanıma gibi özellikler, hibrit ofisin güvenli ve sağlıklı bir iş yeri olarak kalmasına yardımcı olacaktır. 

 

5. Otomatik doküman besleyici

Aynı şekilde, otomatik doküman besleyiciye sahip bir cihaz, gereken dokunma miktarını da azaltacaktır. Otomatik doküman besleyici, makineye konulan bir tomar kağıdın otomatik olarak cihaza beslenmesine olanak tanıyarak, kullanıcının her sayfayı manuel olarak yerleştirmek zorunda kalmadan yazdırma, tarama veya kopyalama işlemlerini gerçekleştirebilmesini sağlar.  

 

6. Yüksek iş yükü kapasitesi

Hibrit bir çalışma ortamında üretkenlik ve verimlilik esastır. Bu nedenle yüksek iş yükü kapasitesine sahip bir yazıcı, hibrit bir ofisin olmazsa olmazlarındandır. Ayrıca, gereksiz temaslardan ve bunu takip eden temizlik işlemlerinden kaçınmak için, yüksek yazdırma hacmine sahip bir yazıcı seçmenizi öneririz. 

 

7. Düşük baskı maliyetleri

Düşünmeniz gereken tek maliyet, yazıcınızdaki fiyat etiketi değildir; toplam sahip olma maliyeti şunları da kapsar:

  • Fiziksel donanım, ör. cihazın kendisi.
  • Sarf malzemeleri, ör. toner ve kağıt.
  • İşletme maliyetleri, ör. enerji tüketimi ve bakım.

Düşük işletme maliyetleri, belirsiz dönemlerde maksimum karlılık sağlamak üzere hibrit ofis bütçesini kontrol altında tutacaktır.

Çalışan insanlar

Akıllı ve hibrit ofisler hakkında daha fazla bilgi edinmek ister misiniz?

Nasıl başlayacağınızı öğrenmek için bu e-kitabı indirin. 

Çalışma alanlarınızı akıllı hale getirin.

Dijital dönüşümün hayatınızı nasıl kolaylaştıracağını öğrenin. Bilgi ve iletişim teknolojileri çözümlerimiz ile akıllı işletmelerin yol haritasını sunuyoruz.

Çerezler ve gizliliğiniz

Web sitemizin nasıl kullanıldığını daha iyi anlayabilmemiz için web sitemizle etkileşimleri kolay ve etkili, istatistiksel yapmak ve reklamları sizin için uyarlamak amacıyla temel çerezleri kullanıyoruz. Aşağıdaki 'Tercihler' düğmesini kullanarak çerez tercihlerinizi seçebilir veya tüm çerezlere devam etmek için 'Kabul ediyorum' seçeneğini belirleyebilirsiniz.

Çerez tercihleri

Zorunlu alan

Web sitemizin düzgün çalıştığından emin olmak için veya ara sıra, isteğiniz üzerine bir hizmet sunmak (çerez tercihlerinizi yönetmek gibi) için çerezleri kullanıyoruz. Bu çerezler, tarayıcınızı engelleyecek şekilde ayarlamadığınız sürece her zaman etkindir; bu, web sitesinin bazı bölümlerinin beklendiği gibi çalışmasını engelleyebilir.

Zorunlu alan

Bu çerezler, web sitemizin performansını ölçmemize ve geliştirmemize olanak tanır.

Zorunlu alan

Bu çerezler yalnızca onayınızı vermeniz durumunda yerleştirilir. İlgi alanlarınıza göre içerik göstermek ve size kişiselleştirilmiş reklam göstermek için Web sitemizi nasıl tıklayıp ziyaret ettiğinizi takip etmek için Pazarlama çerezleri kullanıyoruz. Şu anda bu çerezleri kabul etmiyorsunuz. İsterseniz lütfen bu kutuyu işaretleyin.