Lütfen kullanıcı adınızı veya e-postanızı girin. Size şifrenizi nasıl sıfırlayacağınızla ilgili talimatları içeren bir e-posta göndereceğiz. Kullanıcı adınızı unuttuysanız, şifrenizi sıfırlamak için e-posta almadıysanız veya yardıma ihtiyacınız varsa destek ekibimize başvurun.
Veritabanımızdan doğru bir e-posta girdiyseniz, yanıt vereceğiz…
Bilgilerinizi yerel satış merkezinize göndererek yeni bir hesap isteyebilirsiniz. Onaylandıktan sonra size geçici bir şifre göndereceğiz.
Şu anda, kayıtlı kullanıcılar Kyocera Document Solutions Ortakları ve Çalışanları ile sınırlıdır. Yerel eski Extranet'inizin hala aşağıdaki düğme aracılığıyla aktif ve erişilebilir olduğunu lütfen unutmayın.
Herhangi bir iş liderine ana hedeflerinin ne olduğunu sorun, tek kelimelik bir yanıt alırsınız: büyüme. Bu, evrensel olan ancak yol boyunca uzanan zorluklar ve engeller nedeniyle başarılması son derece güç bir hedef. Başarılı bir büyümeyi garanti etmek için, öncelikle işletmenizin bu büyümeyi destekleyecek ve kaldırabilecek gerekli altyapıya sahip olduğuna emin olmanız gerekir. Şirketinizde hali hazırda yeterince verimli işlemeyen birimler varsa, doğru hazırlanmamış bir büyüme planı sonrasında
işler daha kötüye gidebilir.
İçerik Hizmetleri, işletmenizin hızını yavaşlatan verimsiz süreçlerden kurtulmasına yardımcı olmak için özel olarak tasarlanmıştır. İş akışlarını gereksiz prosedürlerden
arındırmak, verileri daha sezgisel olarak düzenlemek ve bu verilerin nasıl kullanıldığını kontrol etmek, yeni teknolojinin kuruluşunuzu düzene sokma yollarından sadece üçüdür.
Bazı şirketlerdeki iş akışları o kadar karmaşıktır ki en basit görevlerin bile tamamlanması çok uzun zaman alır. Bir departmandaki bir çalışanın satış biriminden veri istemesi gerektiğini, ancak tüm bu verilerin basılı olarak arşiv odasında saklandığını düşünün. Gerekli veriler, diğer tüm dosyalar arasında bulunabilse dahi, bir çalışan tarafından şahsen teslim edilmesi veya taranarak dijital kopya halinde paylaşılması gerekir. Daha sonra ise, bu dokümanın arşiv odasındaki yerine tekrar yerleştirilmesi gerekir ve bu süreç sırasında belgenin değiştirilme, zarar görme
veya kaybolma riski vardır. Ayrıca, tüm bu süreç boyunca, ilgili birim yetkilisinden onay alınması gerekebilir. Sonuçta, tüm bu gereksiz prosedürler iş akışını yavaşlatır ve verimliliği önemli ölçüde azaltır.
Neyse ki, İçerik Hizmetleri inanılmaz derecede basit bir çözüm sunar: iş akışı otomasyonu. Gereksiz adımlardan kurtulun ve çalışanlarınızın işlerine odaklanmasına izin verin. Otomasyona entegre edilmiş bir sistemle, aynı süreç tamamen farklı bir şekilde işler. Talepler hızla iletilebilir, onaylar tek tıklamayla sağlanabilir, faturalar, kişiselleştirilmiş etiketleme sistemi kullanan akıllı dizinleme sayesinde anında bulunabilir ve hemen erişilebilir. İş akışları daha verimli bir şekilde kurgulandığında ve çalışanlar işe alınma sebepleri olan görevleri yapmaya odaklandığında verimlilik düzeyleri artar. Sonuçta, üretkenlik ve verimlilik büyümenin temel taşlarıdır.
Verileriniz kağıtta veya kullanışlı olmayan sunucularda saklanıyorsa, istemeden kendi büyümenizi engelliyor olabilirsiniz. Bilginin bulunmasının ve takibinin zor olduğu durumlarda, çalışanlar değerli zamanlarını bu datalara erişmek için harcarlar.
Bu, çalışanlarınız için sinir bozucu ve gecikmelere katlanmak zorunda olan müşterileriniz için rahatsız edici sonuçlar doğurur. Kısacası, zayıf veri organizasyonu
verimlilikte düşüşe neden olacaktır ve müşterilerle olan ilişkiniz büyük olasılıkla zarar görecektir.
Çözüm basit. İçerik Hizmetleri, kağıt belgelerinizin taranarak bulut gibi dijital bir
depolama sistemine yüklenmesini ve verilerinizin organize şekilde depolanmasını
sağlayan akıllı sistemler sunar. Bu işlem sırasında, gelişmiş dizinleme için etiketler eklenebilir. Bu sayede gelecekte yalnızca tarih ve belge türü gibi anahtar kelimeleri sisteme girerek, aradığınızı anında bulabilirsiniz. Tüm verileriniz dijitalleştirildikten sonra, güvenli bir şekilde saklanır ve yalnızca yetkisi olan kişiler tarafından erişilebilir.
Büyüme planınız işletmenize yeni çalışanlar almayı içeriyorsa, bu çalışanları, karmaşık ve verimsiz bir depolama sistemi ile çalışmak zorunda bırakmak yerine, doğrudan
işlerine odaklanmalarını sağlayabilirsiniz. Verimli çalışanlar, müşterilerle güçlü ve kalıcı ilişkiler kurmaya yardımcı olur.
Veriler günümüz iş dünyasında işletmeler için kritik öneme sahiptir. Ancak etkili bir
şekilde kullanılmadıklarında, tüm potansiyelini elde edemezsiniz. Büyük bir veri havuzu eğer kolay erişilemiyorsa çalışanlarınız için yalnızca zaman kaybına yol açar. Örneğin, dünyanın farklı yer ve zaman dilimlerinde ofisleri bulunan uluslararası şirketler için
bu büyük bir sorundur. İhtiyacınız olan bilgileri ertesi güne kadar beklemek, günümüz iş dünyasında kabul edilemez. Müşterilerinizi hattın diğer ucunda çok uzun bekletirseniz,
onlara daha iyi hizmet sunacak bir rakibinize giderler.
İşletmeler, bu problemlerin üstesinden gelmek ve büyümeyi teşvik etmek için İçerik Hizmetlerine yatırım yapmayı düşünmelidir. İçerik Hizmetleri platformu doğru şekilde kurulursa, veriler dijital olarak depolanabilir bu da gerektiğinde kesintisiz data erişimi sağlanabileceği anlamına gelir. Bir çalışanın, farklı bir ülkedeki bir departman tarafından dosyalanmış bir belgeyi görmesi veya düzenlemesi gerekiyorsa, anında erişim talep edebilir ve alabilir. Bu, aynı şirketin farklı bölgelerde bulunan ekipleri ve ofisleri arasındaki işbirliğine direkt katkı sunar. Bu şekilde, zaman dilimi farklılıkları gibi sorunlar artık bir zorluk oluşturmaz ve hiçbir müşteri sabırsızlıkla beklemez. Müşteri memnuniyeti, iş başarısının en önemli itici güçlerinden birisidir.
Kısacası,büyümeyi yavaşlatan verimsiz işleyişlerin birçoğu, İçerik Hizmetleri
teknolojisi kullanılarak çözülebilir. Boşa harcanan zamanı azaltın ve zaman dilimi veya fiziki konumlardan bağımsız olarak tüm birimlerinizin birlikte çalışmasını sağlayın. Dijital verilerin, ihtiyacı olan çalışanlarınıza her zaman ulaşılabilir olmasını mümkün kılın, departmanlar ve ofisler arasındaki işbirliğini kolaylaştırın. Tüm bu değişikliklerin nihai amacı çalışan verimliliğinizi artırmak, işletmenizi modernize etmek ve kesintisiz müşteri hizmeti sunmaktır. Müşteri memnuniyeti ve üretken bir işletme, hedeflediğiniz
büyümeye ulaşmada çok önemlidir.
Verimli ve etkili data yönetimi, işletmelerin iş akışlarını iyileştirmeleri ve kârlılıklarını artırmaları için şarttır. Bilgi alışverişi, bir kuruluşun işleyişindeki anahtar süreçlerden birisidir. Analog iş akışlarına güvenmek sıklıkla hata ve gecikmelere yol açar. Tüm bu istenmeyen durumlardan kaçınmanın ise tek bir yolu var; işi teknolojiye bırakmak.
Bu teknik inceleme, Kyocera’nın, 2019 Avrupa'sındaki İş Dijitalleşmesine Genel Bakış
raporundaki bulguları üzerine inşa edilmiştir. Rapor, Avrupa genelindeki işletmelerin tecrübe ettiği zorluk ve engelleri incelemekte ve kıta genelindeki dijital dönüşüm durumunu ince ayrıntılarıyla resmetmekte.