Yenilenen Marka Kimliğimiz

Kyocera Document Solutions, yeni marka kimliğini sunmaktan gurur duyuyor.

Yeni marka kimliği, Kyocera Document Solutions’ın sürekli olarak daha birleşik ve müşteri odaklı bir kuruma evrilme vaadini ve müşterilerimizin dijital ekonomide rekabet etmesine yardımcı olmada oynadığımız hayati öneme sahip rolümüzü yansıtıyor.

Ve bu ayrıca, müşterilerimize ticari faaliyetlerini optimize etmeleri için büyük miktardaki doküman verisinin yönetimi, içgörü sağlanması ve çeviklik kazanılmasında yardımcı olmak konusunda organizasyonumuzun artan bağlığını ifade ediyor.

Kyocera Document Solutions’ın yeni marka kimliğinin arkasındaki temel fikir, değişikliği yönetmek için bilginin işe aktarılmasına yardımcı olmaktır.

Fikir, müşterilerimizin iş potansiyellerini en üst seviyeye çıkartmasına yardımcı olmak üzere donanım, yazılım ve servis çözümlerini birleştirmek için uzman yetenek ve teknoloji mükemmeliyeti alanlarında global kaynaklarımızı bir araya getirme önceliğini ifade ediyor.

Kurulduğu günden beri yaptığı gibi Kyocera, yönetiminin temeline insan ilişkilerini yerleştiriyor. Toplam doküman çözümlerinin tasarımında mükemmeliyeti yakalayabilmek için bir araya getirilen insan ve teknoloji kaynaklarını yansıtmak üzere el yazısı tarzında görsel jestler, benzersiz grafiksel ikonlar ve yeni, cesur renk paleti başta olmak üzere kapsamlı bir iletişim araçları seti oluşturuldu.

Bir araya geldiklerinde bu öğeler, Kyocera Document Solutions’ın şu anda ne olduğuna ve önümüzdeki yıllarda ne olacağına dair niyetini temsil ediyor: dünya genelinde yürüttüğü çalışmalarla gelecekte başarı elde etmek için çalışanlara yardımcı olmak ve işletmeleri desteklemek üzere iş ortakları ve müşterileri ile aktif olarak işbirliği yapan yenilikçi bir şirket.

Geleceğin Kyocera Document Solutions’ına dönüşmek için başladığımız bu yolculukta bize katılmanızdan memnuniyet duyarız.

 

Bir markanın görsel kimliğinin dijital dünyada önemli olmasının üç nedeni makalesini okumak için tıklayın.

 

Kyocera Document Solutions, bir değişime ihtiyacı olduğunu nasıl tespit etti? makalesini okumak için tıklayın.

 

Marka Kişiliği: Dijital marka çalışmasında diğerlerinden çok daha önemli bir etken makalesini okumak için tıklayın.

Scroll to top