Dili değiştir
Ülke değiştir

Otomasyon: İşletmenin geleceği

İşyerleri teknoloji sayesinde tek bir yönde hareket ediyor.
doctor

Sadece 100 yıl önce bir bilgisayar, yenilikçi ve mucitlerin en çılgın hayallerinin ötesindeydi. Şimdi, günlük yaşamımıza bu kadar güçlü bir şekilde entegre olmuş ve çalışma hayatlarımız için de geçerli olan dijital teknoloji olmadan insan ırkının nasıl idare edebileceğini hayal etmek zor.

Nesnelerin İnterneti (IoT), yapay zeka ve makine öğrenimi bu bağlantıyı daha da güçlü kılarken, işyerindeki süreçlerin otomasyonu kaçınılmazdır. Bu, daha karlı işletmelere yol açan artan verimlilik ve üretkenliği beraberinde getiriyor.

İçerik Servisleri gibi araçlar, bilgiler alındığı andan itibaren görevin başından entegre iş sistemine veya atanmış profesyonelin posta kutusuna gönderilene kadarki süreçte hizmet sağlayarak artık otomasyon alanına hükmediyor. 

Başarının anahtarı

Modern bir işletme olarak başarılı olmak için yeni teknolojinin entegrasyonu şart. Şirketler profesyonel ortamdaki ve pazardaki değişikliklere her zamankinden daha fazla uyum sağlamak zorunda. Bir şirket güncel kalmayı reddederse, rekabetin gerisinde kalabilir.

Kyocera Document Solutions Europe’un Avrupa'da İş Dünyasında Dijitalleşme 2019 Öngörüleri, on şirketten dokuzunun önümüzdeki 12 ay içinde doküman yönetimi çözümlerine yatırım yapmayı planladığını ortaya koyuyor. Riskin ötesinde geciken şirketler, çoktan yol almış olan erken uyum sağlayanlar arasında yer alma şansını kaçırıyor. 

Şirketlerin bunu yapmayı düşünmeleri için iyi bir neden var. Yenilikçi araçlar ve yazılımlar iş akışlarını optimize etmek için tasarlanmıştır. Bu, hem zamandan hem de paradan tasarruf ederek kaynakların daha verimli bir şekilde tahsis edilmesine ve iş süreçlerinden önemli ve sıkıcı görevlerin kaldırılmasına olanak tanır. Bunun yerine, eğitimli ve yetenekli profesyoneller çabalarını bir içerik yönetimi çözümü ile kolayca
halledilebilecek görevler yerine daha karmaşık görevlere adayabilirler.

man and woman

Bir strateji tanımlamak

Şirketlerin üçte birinden fazlası iş akışlarının otomasyonunu önemli bir stratejik hedef haline getirmiş olsa da bir diğer yüzde 25'i başlıca öncelikli görevleri otomatikleştirmiştir, ancak otomasyonla ilgili açık bir gelecek planları yoktur. Açıkça tanımlanmış bir plan olmadan şirketler, daha geniş bir dijital dönüşüm stratejisinin bir
parçası olarak otomasyon geçişlerinde yanlış adımlar atma riskiyle karşı karşıyadır.

Kyocera’nın çalışmasından açıkça anlaşılacağı gibi, böyle bir geçişi gerçekleştirmek için tek tip bir yaklaşım yoktur.Toplamda, şirketlerin yüzde 35'i otomasyonun tepeden inen bir yaklaşımla kararlaştırıldığını, yönetimin bir karar aldığını ve kararın tüm işletme genelinde uygulandığını belirtti. Yine de yüzde 33'ü, işletmelerinin otomasyon konusunda departman bazında kararlar aldığını ortaya koydu.

Her iki yaklaşım da diğerinden daha iyi veya daha kötü değil. Şirket çapında bir strateji, bir işletmede tam entegrasyon sağlar ve daha kolay işbirliği ve koordinasyonu garanti eder. Her bir departman kendi ihtiyaçları için en güçlü çözümü seçerek kendi kararlarını verir.

İşletme büyüklüğünün rolü

Birçok küçük işletmenin, dijitalleşme ve otomasyon söz konusu olduğunda, bunun sadece çok uluslu büyük işletmeler için ulaşılabilecek bir şey olduğunu varsayarak gözü korkabilir. 500'den fazla çalışanı olanların yüzde 72'si daha küçük şirketler ve serbest çalışanların sadece yüzde 41'ine kıyasla süreçlerinin çoğunu otomatikleştirmesi, teknolojiye erken uyum sağlayanların genellikle daha büyük şirketler olduğu gerçeğini yansıtıyor.

Ancak, küçük işletmeler engellenmemelidir.Aslında, kaynaklar kısıtlı ve bütçeler sınırlı olduğunda, bu işletmeler en fazla kazanacak konumdadır. Bu alana giren erken uyum sağlayanların öncülüğünütakip ettikleri için bu küçük işletmelerin yetişmeye başlaması sadece zaman meselesi. Küçük şirketlerin yüzde 43'ünün büyük şirketlerin yüzde 70'ine kıyasla yeni bir yatırım yapmayı düşüneceklerini söylediği satın alma değerlendirmesindeki farkı dikkate almak önemli, bu birçok küçük şirketin hala dirençli olduğunu gösteriyor.

İşyerinin dijital devrimi hala devam ederken ve otomasyon birçok işletme için bir zorluk gibi görünse de her büyüklükteki işletme otomasyonu ve iş akışı optimizasyonunun sunduğu faydaları giderek daha fazla tanımlıyor. Bunu göz önünde bulundurarak, işyerinin otomasyonu sadece önümüzdeki yıllarda hız kazanmaya devam edecek bir trend gibi görünüyor.

tablet

Kyocera'nın Avrupa’da İş Dünyasında Dijitalleşme 2019 Öngörüleri araştırmasını indirin

2019'da Avrupa'daki dijital dönüşümün mevcut durumunu ve geleceğe yönelik tahminler gibi ilgi çekici görüşler ve analizler de dahil olmak üzere tüm çalışmayı okuyun. Altı gelişmiş Avrupa ekonomisindeki şirketlerin işyerlerini dijitalleştirmek için en son teknolojiyi nasıl kullandıklarının ayrıntılarını inceleyin. 

İçerik Hizmetleri dijital dönüşümü destekliyor

Modern iş ortamımızda başarının anahtarı, verilerden değer elde etmek için doğru teknolojiyi kullanmaktır.

  • Dijital Çağda Üç Önemli Zorluk

    Basılı içeriklerini kişiselleştirenler daha yüksek gelir elde eder, zaman ve para tasarrufu sağlar.

  • Avantaj Sağlamak: İçerik Hizmetleri Nedir?

    Birçok işletme, işyerinde İçerik Hizmetleri’ni uygulamanın getirdiği sayısız avantajın farkında değil.

  • Kyocera Uzmanı Michael Powell ile Röportaj

    Kyocera Document Solutions Europe'un Avrupa’da İş Dünyasında Dijitalleşme 2019 Öngörüleri çalışmasının içyüzü.

Çerezler ve gizliliğiniz

Web sitemizin nasıl kullanıldığını daha iyi anlayabilmemiz için web sitemizle etkileşimleri kolay ve etkili, istatistiksel yapmak ve reklamları sizin için uyarlamak amacıyla temel çerezleri kullanıyoruz. Aşağıdaki 'Tercihler' düğmesini kullanarak çerez tercihlerinizi seçebilir veya tüm çerezlere devam etmek için 'Kabul ediyorum' seçeneğini belirleyebilirsiniz.

Çerez tercihleri

Web sitemizin düzgün çalıştığından emin olmak için veya ara sıra, isteğiniz üzerine bir hizmet sunmak (çerez tercihlerinizi yönetmek gibi) için çerezleri kullanıyoruz. Bu çerezler, tarayıcınızı engelleyecek şekilde ayarlamadığınız sürece her zaman etkindir; bu, web sitesinin bazı bölümlerinin beklendiği gibi çalışmasını engelleyebilir.

Bu çerezler, web sitemizin performansını ölçmemize ve geliştirmemize olanak tanır.

Bu çerezler yalnızca onayınızı vermeniz durumunda yerleştirilir. İlgi alanlarınıza göre içerik göstermek ve size kişiselleştirilmiş reklam göstermek için Web sitemizi nasıl tıklayıp ziyaret ettiğinizi takip etmek için Pazarlama çerezleri kullanıyoruz. Şu anda bu çerezleri kabul etmiyorsunuz. İsterseniz lütfen bu kutuyu işaretleyin.