Lütfen kullanıcı adınızı veya e-postanızı girin. Size şifrenizi nasıl sıfırlayacağınızla ilgili talimatları içeren bir e-posta göndereceğiz. Kullanıcı adınızı unuttuysanız, şifrenizi sıfırlamak için e-posta almadıysanız veya yardıma ihtiyacınız varsa destek ekibimize başvurun.
Veritabanımızdan doğru bir e-posta girdiyseniz, yanıt vereceğiz…
Bilgilerinizi yerel satış merkezinize göndererek yeni bir hesap isteyebilirsiniz. Onaylandıktan sonra size geçici bir şifre göndereceğiz.
Şu anda, kayıtlı kullanıcılar Kyocera Document Solutions Ortakları ve Çalışanları ile sınırlıdır. Yerel eski Extranet'inizin hala aşağıdaki düğme aracılığıyla aktif ve erişilebilir olduğunu lütfen unutmayın.
Tüm işletmeler artan verimlilikler elde etmek ve rekabette öne geçmek için bir yol bulmaya çalışır. Yine de açıklanamaz bir şekilde, birçok işletme bunu nasıl başaracağını bilmiyor. İçerik yönetimi çözümlerindeki en son teknolojik gelişme olan İçerik Hizmetleri’nin gelişiyle birlikte, tüm pazar ne kadar sunması gerektiği konusunda gözlerini açmadan önce şirketler rekabet avantajı elde etmek için hızlı hareket etmeli.
Şaşırtıcı bir şekilde, her beş şirketten sadece biri bu teknolojiye aşina. Daha küçük ve orta ölçekli işletmeler arasında bu oran daha da düşük, sadece yüzde 22'si terminolojiyi tanıyor. Bu önemli bir fırsat sunuyor.
Her şeyden önce, şirketler neyin mevcut olduğu konusunda kendilerini eğitmeye çalışmalı. Bu teknolojiler, açıkçası çok az biliniyor, ancak kullanıcılarına çok şey sunabilir. Daha yaygın hale geldikçe, bilgi ve tanınırlık artacak, ancak bu bilgiyi daha sonra değil, daha erken elde etmek işletmelere kalabalığın önüne geçme fırsatı veriyor.
İçerik Hizmetleri, içerik yönetimi çözümleri alanında en yeni buluşlardandır. Şirketlerin bir işi bir sonraki seviyeye taşıyabilecek verimlilik düzeylerine ulaşmalarını sağlayan en son hizmetlerin ve mikro hizmetlerin birikimidir.
Dahası, bu hizmetler herhangi bir büyüklükteki her tür şirkete ve ayrıca bir işletmedeki her türlü departmana veya çalışma grubuna eşit olarak uygulanabilir. Bağlayıcılar ve veritabanları yoluyla güçlü bir şekilde entegre olma yeteneği, sistemin ekipler ve alanlar arasında çalışmasına ve farklı bilgi ve veri türlerini kullanmasına olanak tanır.
İçerik Hizmetleri’nin oynadığı birincil rol, iş akışlarının düzenlenmesi ve süreçlerin otomasyonu. Şu anda bir işletme özel bir yönetici ekibine sahip olabilirken, İçerik Hizmetleri otomatik olarak bilgiyi alabilir, önemli verileri yakalayabilir ve başka bir yazılıma girebilir veya doğrudan ilgili uzmanın gelen kutusuna teslim edebilir.
Tüm verilerin bir yerde depolanması, şirketlerin kağıt kayıtlarının çoğunu kaldırmasına olanak tanır. Dahası, bunu yapmak da bir işgücünün mobilitesini geliştirme şansı verir. Mobil uygulamaların ve uzaktan erişimin gelişmesi, çalışanların yolda oldukları halde tüm dosyalarına tam erişime sahip olmalarını sağlar.
İşletmelerin yalnızca yüzde 22'si İçerik Hizmetleri’ne aşina. BT uzmanlarının ve teknolojideki kişilerin, erken uyum sağlayan ve yeni teknolojiye ilk dalanların genellikle en fazla yararlanma potansiyeline sahip oldukları bir sır değildir. İçerik Hizmetleri’nin sunduğu verimliliklere dayanarak, şirketler rakipleri uygulamayı düşünmeye başlamadan çok önce rekabet avantajı geliştirebilir.
Aynı alanda daha iyi bilinen bir teknoloji Kurumsal İçerik Yönetimi'dir (ECM), ancak yine de şirketlerin sadece yüzde 27'si bu çözümün farkında. Ancak pazar şimdi ECM'den devam ediyor. Daha önce tüm işyeri sorunlarına çözüm olarak düşünülen İçerik Hizmetleri’nin icadı, sorunların çözümüne bir adım daha yaklaşan bir sonraki adım olarak hizmet etti.
İşletmelerin yapması gereken cesur olmak. Bu teknolojiler sağı solu belli olmayan veya öngörülemez değildir ve işletmeleri için tehdit oluşturmaz. Herhangi bir şey varsa, sıkı güvenlik önlemleriyle riskleri azaltmanın tam tersidir. Yeni teknolojinin patlamasından gerçekten kazanmak isteyen şirketler için sürece erken dahil olmak bir öncelik olmalıdır.
On işletmeden dokuzu önümüzdeki 12 ay içinde içerik yönetimi çözümlerine yatırım yapmayı göz önünde bulundurduğunu belirtti, tüm uzmanlar ve karar vericiler piyasada neler olduğu hakkında daha fazla bilgi edinmeye çalışmalıdır. İçerik Hizmetleri en son trend olabilir, ancak ECM ve Doküman Yönetim Çözümleri’nin beğenisine eşlik eder. Bu teknolojilerden hangilerinin işletme zorluklarının üstesinden gelmek için ideal bir araç olduğunu seçmek, bir şirketin pazarında öncü olması ya da takipçi olarak kalması arasındaki fark olabilir.
2019'da Avrupa'daki dijital dönüşümün mevcut durumunu ve geleceğe yönelik tahminler gibi ilgi çekici görüşler ve analizler de dahil olmak üzere tüm çalışmayı okuyun. Altı gelişmiş Avrupa ekonomisindeki şirketlerin işyerlerini dijitalleştirmek için en son teknolojiyi nasıl kullandıklarının ayrıntılarını inceleyin.
Modern iş ortamımızda başarının anahtarı, verilerden değer elde etmek için doğru teknolojiyi kullanmaktır.