Lütfen kullanıcı adınızı veya e-postanızı girin. Size şifrenizi nasıl sıfırlayacağınızla ilgili talimatları içeren bir e-posta göndereceğiz. Kullanıcı adınızı unuttuysanız, şifrenizi sıfırlamak için e-posta almadıysanız veya yardıma ihtiyacınız varsa destek ekibimize başvurun.
Veritabanımızdan doğru bir e-posta girdiyseniz, yanıt vereceğiz…
Bilgilerinizi yerel satış merkezinize göndererek yeni bir hesap isteyebilirsiniz. Onaylandıktan sonra size geçici bir şifre göndereceğiz.
Şu anda, kayıtlı kullanıcılar Kyocera Document Solutions Ortakları ve Çalışanları ile sınırlıdır. Yerel eski Extranet'inizin hala aşağıdaki düğme aracılığıyla aktif ve erişilebilir olduğunu lütfen unutmayın.
Dijital dönüşüm her yerde işletmeler için bir öncelik haline geldi. CEO'lar, rakiplerinden önde olmak için yeni teknolojilerin ve trendlerin sağladığı avantajlardan ne kadar acilen yararlanmaları gerektiğini fark ettiler. Sonuç olarak, dijital dönüşüm artık bir iş stratejisi oluşturulurken dikkate alınan en büyük faktörlerden biridir.
Bununla birlikte, dijital dönüşüm projelerinin büyük çoğunluğu hayal kırıklığıyla sonuçlanmaktadır. Couchbase tarafından yakın zamanda yapılan bir ankette, katılımcıların% 81'i projelerinin başarısız olduğunu, önemli bir gecikme yaşadığını veya son 12 ayda geri ölçeklendiğini bildirdi. Bu kadar endişe verici derecede düşük başarı oranları büyük ölçüde zayıf planlama ve değişimin ölçeğini küçümsemeyle ilişkilendirilebilir, ancak dijital dönüşüme daha yaygın bir engel, çalışanlarınızın bunu benimsemesini sağlamaktır.
IDC'ye göre, 2020 yılına kadar dünyanın en büyük kamu şirketlerinin yaklaşık üçte birinin gelirlerinin en az% 10'unu dijital stratejilere harcaması bekleniyor. Ancak dönüşüm sadece yeni teknolojiye yatırım yapmaktan daha fazlasıdır. Unutmayın, tüm işinizi etkileyecek ve bu nedenle başarılı olma şansına sahip olmak için tamamen yeni bir kültür benimsemeniz gerekecek. Çalışanlarınızı başlangıçta devreye sokmak, onları meşgul etmek, motive etmek ve üretken tutmak önemlidir. Ama nasıl?
Tüm işbirliği projelerinde olduğu gibi, iletişim başarının anahtarıdır. İşletmeler, dönüşüm süreci öncesinde ve sırasında her düzeyde çalışanlar arasında açık iletişime teşvik etmelidir.
Çalışanlarınızın işin içinde hissetmesini sağlamak önemlidir, böylece geri bildirimde bulunmaları veya endişelerini paylaşmaları için iletişim kanalları oluşturabilirsiniz. Güçlü bir topluluk oluşturmak, çalışanlarınızın birbirlerinden öğrenmelerine yardımcı olacak ve böylece tüm şirket deneyimlerinden yararlanabilmeleri için bireysel bilgileri, başarıları ve başarısızlıkları paylaşmalarını sağlayacaktır.
Çalışanlarınız da bu döngüde olmaktan memnun olacaktır. Öncelikle bu, dijital dönüşümün nedenlerini değil, aynı zamanda hedeflerinizi ve neden herkesin işbirliğine ihtiyacınız olduğunu açıklamak anlamına gelir. McKinsey'e göre, bir değişim hikayesini bu şekilde ileten işletmeler, dönüşüm yolculuklarında başarılı olma olasılıklarının üç katından fazla.
Çalışanlarınız yeni dijital araçlarını etkin bir şekilde kullanamıyorsa, sonuç olarak memnuniyet, motivasyon ve üretkenliğin düşmesini bekleyebilirsiniz.
Çalışanlarınızın birçoğu bu değişime hemen uyum sağlayamayabilirler. Bu nedenle herkese eğitim verilmelidir. Şirket için anketler veya görüşmeler, her bireyin ne tür bir eğitime ihtiyacı olduğunu belirlemenize yardımcı olabilir. Ayrıca, çalışanlarınıza hangi görevleri sayısallaştırmak istediklerini sorma fırsatını yakalayabilirsiniz; McKinsey'e göre, bu yaklaşımı takip eden işletmelerin başarılı olma olasılığı 1.4 kat daha fazla.
En iyi öğrenmenin sıklıkla hata yaptığımızda gerçekleştiğini unutmamaya çalışın. Deneyler teşvik edilmeli ve başarısızlık cezalandırılmamalıdır. Çalışanlarınızın korkmadan öğrenmelerini sağlayan bir güven ortamı yaratın.
Çalışanlarınızı gerçekten kazanmak için onlara dijital teknolojilerin uygulanmasının işlerini nasıl daha kolay ve tatmin edici hale getireceğini gösterin.
Dijitale geçiş, veri yönetimi stratejinizde devrim yaratacak ve çalışanlarınızın görevlerini daha verimli bir şekilde yerine getirebilmeleri için ihtiyaç duydukları bilgileri anında bulmalarını sağlayacaktır. Tüm şirketiniz çalışanlarınıza en iyi araçları vermekten ve onlara nasıl doğru kullanılacağını öğretmekten fayda sağlayacaktır. Artan üretkenlik ve iş başarısının bonus devir etkisi ile memnuniyet ve motivasyon seviyeleri yükselecektir.
Şirket hedeflerini çalışanlarınızın kişisel hedefleriyle uyumlu hale getirmek, katılımı artırmanın başka bir yoludur. Bazı şirketler, dönüşümü başarılı kılmak ve çalışanlar tarafından yapılan önemli katkıyı tanımak için çifte amaca hizmet eden olağanüstü performans için bireylere veya departmanlara ödüller sunar.
Çalışanlarınız teknede olmadan dijital dönüşümünüzün en olası sonucu başarısızlıktır. Bu yüzden onları baştan beri dahil etmek zorunludur.
Sadece yenilikçi teknolojiye yatırım yapmak yeterli değildir, bunun yerine dijital çağa uygun yepyeni bir şirket kültürü geliştirmeniz gerekir. Bu, çalışanlarınızı dönüşümün nedenleri hakkında bilgilendirmeyi ve bunu nasıl yapmak istediğinizi açıklamayı içeren iletişim ile başlar. Hepsi hevesli olmayacak, ancak etkili iletişim ve eğitim, sahip olabilecekleri endişelerin giderilmesine yardımcı olacaktır. Yeni teknolojiyi ve faydalarını anladıktan sonra, çalışanlarınız dijital dönüşüm yolculuğunuzda başarıyı sağlayacak itici güç haline gelecektir.
Dijital çağda, teknoloji hayatı herkes için daha kolay ve daha güvenli hale getirmek için toplumun her alanına yönelecektir.