Dijitalleşme İş Dünyasını Nasıl Etkiliyor?

20.11.2018

İşletmeniz dijital dönüşümün hangi aşamasında? Ona adapte olanlara benzersiz avantajlar sunan bu sürece çoktan başladınız mı? Yoksa dijital dönüşümü yeni yeni mi düşünüyorsunuz? Cevap ne olursa olsun, başarılı bir dijital dönüşüm için iyi bir planınız olması şarttır. İşte süreç boyunca size yol gösterecek 4 önemli ipucu için yazımızı inceleyin.

>> Daha Fazla...

Dijital Dönüşüm Yolculuğunuzu Kolaylaştıracak 4 İpucu

16.11.2018

İşletmeniz dijital dönüşümün hangi aşamasında? Ona adapte olanlara benzersiz avantajlar sunan bu sürece çoktan başladınız mı? Yoksa dijital dönüşümü yeni yeni mi düşünüyorsunuz? Cevap ne olursa olsun, başarılı bir dijital dönüşüm için iyi bir planınız olması şarttır. İşte süreç boyunca size yol gösterecek 4 önemli ipucu için yazımızı inceleyin.

>> Daha Fazla...

Ofisinizde Dubleks Yazıcı Kullanmanız İçin 4 Neden

02.11.2018

Tek taraflı baskı zaman alıcı bir süreçtir, işletme kaynaklarının boşa harcanmasına neden olur ve çevreyi olumsuz etkiler. Çift taraflı baskı özelliğine sahip lazer yazıcılar ise baskıda kullanılan kağıdı otomatik olarak tersine çevirebilir ve kullanıcı müdahalesi gerekmeden diğer yüze baskı yapabilirler. Peki, dubleks baskı özelliğinin avantajları nelerdir?

>> Daha Fazla...

 

 

Kablosuz Baskının İşinizde Fark Yaratacak Avantajları

30.10.2018

Giderek hız kazanan dijital dönüşüm çağında, işleri hareket halindeyken de takip edebilmek için akıllı telefon, tablet bilgisayar gibi mobil cihazları kullanmanın kaçınılmaz olduğunu söyleyebiliriz. Kablosuz yazıcılar, günümüzün yoğun ve üretken iş ortamını daha verimli hale getirmek ve ofis ihtiyaçlarını karşılamak için tasarlanmıştır. İşte bir kablosuz yazıcı kiralamayı ya da satın almayı düşünmeniz için size ilham verecek en önemli 3 etken;

>> Daha Fazla...

 

Müşteri Verilerini Korumanın Kilit Adımları

25.10.2018

Ticari faaliyetleriniz için müşterilerinizin kişisel ve hassas bilgilerini topluyorsanız, bu bilgiler için her an eksiksiz veri güvenliği sağlandığından emin olmanız gerekir. Kişisel verilerin korunması dijital dönüşüm çağında her işletme için en kritik konulardan biridir. Müşteri verilerinin çalınması, işletmeler için güven ve ticari itibar kaybına, finansal kayıplara ve hatta yasal problemlere yol açabilir. İşte müşteri verilerinin veri sızıntılarından korunması için alınması gereken kritik önlemler.

>> Daha Fazla...

 

Yeni Bir Yazıcıya İhtiyacınız Olduğunun 4 İşareti

22.10.2018

Problemli yazıcılar, birer ofis klişesidir. Öyle ki, pek çok ofis çalışanı onları iş hayatın ayrılmaz birer parçası olarak kabul eder. Ancak ofis tipi yazıcı ve MFP'ler, doğru tercihler yapıldığında, hayat kurtarıcı birer ekipman olabilirler. Satın alma uzmanları yeni bir MFP ya da yazıcıya yatırım yapma konusunda isteksiz olabilirler, ancak ofis yazıcılarında gözlemlenen kimi tehlike sinyalleri bunun artık zorunlu hale geldiğinin göstergesi olabilir.

>> Daha Fazla...


 

Kusursuz Doküman Güvenliği için 3 Temel İpucu

27.09.2018

Günümüzde işletmeler güvenlik risklerindeki büyük artıştan haberdar, ancak veri ve doküman güvenliğini de kapsayan kusursuz altyapıya ne yazık ki pek çoğu sahip değil. Yaygın kullanılan güvenlik duvarı, anti-virüs programları gibi yazılımlar işletme sistemlerini belli ölçüde korusalar da, eksiksizgüvenliği tek başlarına sağlamaları mümkün olmuyor. Saldırılara hedef olabilecek alanlara dair bilginin ve çalışanların veri güvenliği konusundaki hassasiyetlerinin yeterli düzeyde olmadığı işletmeler, veri hırsızlığı için kolay birer hedef haline geliyorlar. Peki, bu durumu tersine çevirmek mümkün mü?

>> Daha Fazla...

Büyük Çelişki: Kağıt mı, Dijital mi?

25.09.2018

Günümüzün teknolojisi ile kağıt dokümanlar, kolayca dijital dokümanlar haline getirilebiliyor. Öyleyse dijital dönüşüm, kağıt dokümanların sonunu mu getiriyor? Konunun uzmanlarına göre bu sorunun cevabı "Hayır". Uzak gelecekte neler olacağı bilinmese de, mevcut durumda her iki formatın da sahip olduğu avantaj ve dezavantajlar, uzun bir süre daha bir arada var olacaklarına işaret ediyor. Peki, kağıt ve dijital dokümanların kullanımı hangi kritik noktalarda daha yüksek fayda sağlıyor?

>> Daha Fazla...

 

6 Basit Yöntemle Çevre Dostu Baskı Ortamı

21.09.2018

Çevre dostu olmanın giderek daha ciddi bir zorunluluk haline geldiği günümüz dünyasında, işletme teknolojileri de hızla aşırı kaynak kullanımının önüne geçen ve karbon ayak izini küçültmeyi amaç edinen bir yapıya doğru ilerliyor. Sürdürülebilir ve çevre dostu baskı, bu noktada işletmelerin çevresel duyarlılık hedeflerine ulaşmalarına yardımcı olurken; enerji tüketimi ve kağıt sarfiyatını azaltarak önemli ölçüde maliyet tasarrufu sağlıyor. Peki, siz baskı ortamını bu konuda geliştirmek için neler yapabilirsiniz?

>> Daha fazla...

 

Renkli Baskının İşinize Değer Katacak 5 Avantajı

14.09.2018

Günümüz baskı teknolojileri sayesinde renkli baskı, etkileyici bir müşteri deneyimi geliştirmek isteyen işletmeler için ulaşılması kolay bir seçenek haline getirdi. Hedef kitleye yönelik pazarlama materyallerinde, kesilen faturalarda ve iç iletişimde renklerin gücünden faydalanmak, dijital çağda işletmelerin rekabet avantajı sağlamak, bilinirliklerini ve akılda kalıcılıklarını artırmak için sıklıkla başvurdukları bir yöntem olarak ön plana çıktı. Peki, renkli baskı sizin işletmenize hangi avantajları sağlayabilir?

>> Daha Fazla...
 

Yönetilen Doküman Hizmetlerine Neden İhtiyacınız Var?

29.08.2018

Yönetilen Doküman Hizmetleri (MDS), en basit haliyle, baskı ve doküman iş akışlarınızın bir hizmet sağlayıcı tarafından bütüncül bir yaklaşımla ele alınmasını ve en verimli hale getirilmesini ifade eder ve baskı cihazlarınızın işlev, sayı ve yerleşim açılarından optimize edilmesi, doküman güvenliği seviyenizin geliştirilmesi, iş akışlarınızın ve süreçlerinizin iyileştirilmesi ve bunların çevre üzerinde yarattığı etkinin en aza indirilmesini içerir. Peki, doğru hizmet sağlayıcıdan alınan MDS çözümü işletmenize hangi avantajları sağlar?

>> Daha Fazla...

 

Ofis Yazıcınızda Mutlaka Bulunması Gereken 4 Güvenlik Özelliği

27.08.2018

Günümüzde veri güvenliği ve özellikle kişisel verilerin korunması konusundaki yasal yaptırımların artmasıyla, pek çok işletme işlediği bilgilerin güvenliği konusunda eskisinden daha hassas davranıyor. Ancak hemen her ofiste bulunan yazıcı ve MFP’ler, konu güvenlik olduğunda çoğunlukla göz ardı ediliyor. Peki, MFP ve yazıcıların veri güvenliği stratejinizin zayıf halkaları olmamaları için hangi güvenlik özelliklerine sahip olmaları gerekiyor?

>> Daha Fazla...
 

Doküman Yönetim Sisteminizin Başarısı İçin Olmazsa Olmaz 3 Faktör

17.08.2018

CIO'lar söz konusu olduğunda her zaman verilen mesaj: En zorluk çektikleri süreç, tüm süreçlerini dijitalleştirme süreçleridir. Peki neden bu kadar zor? Çünkü sistemleri planlama, satınalma, entegre etme ve yönetme hem karmaşık hem de zaman kaybettirici. Ancak zaman daralıyor, CEO'lar BT müdürlerinin üstüne, etkinliği artırmak ve masrafları ksımak için gittikçe daha fazla baskı uyguluyor. Bu yüzden birçok CIO, dijitalleşme peşinde....

>> Daha Fazla...

Ofisiniz için MFP - Yazıcı Seçerken Dikkat Etmeniz Gereken 5 Faktör

08.08.2018

İşletmelerde her gün binlerce kez gerçekleştirilen dokümantasyon faaliyetlerinde yaşanacak herhangi bir aksama, son derece olumsuz sonuçlara neden olabilir. Yeterli araştırma yapılarak, doğru biçimde seçilmiş ofis baskı cihazları ise işletmelere doküman iş akışlarının geliştirmesi ve verimlilik artışı konusunda önemli fırsatlar sunar. Peki, MFP / yazıcı satın almadan ya da kiralamadan önce göz önünde bulundurulması gereken faktörlerden en önemlileri nelerdir?

>> Daha Fazla...
 

Elektronik Belge Yönetim Sistemi (EBYS) İşletmenize Neler Kazandırır?

31.07.2018

Elektronik Belge Yönetim Sistemi; işletme içinde hem rekabet ortamında karlılığı sürdürebilmek, hem de yasal gereksinimlere uyum sağlamak açısından hayati öneme sahip dokümanları oluşturmak, yakalamak, dağıtmak, incelemek, onaylamak, saklamak, düzenlemek, arşivlemek, geri almak ve saklama süresi sonunda silmek için kullanılan bir teknolojidir. Peki, EBYS işletmelere nasıl avantajlar sunar?

>> Daha Fazla...

Dijital Dönüşümün Avantajları: Veriye Dayalı Karar Verme ve Gelişen İş Birliği

30.07.2018

İşletmeler sürekli gelişiyor. Ancak günümüzde gelişim, işletmelerin rekabet ortamında varlıklarını ve karlılıklarını sürdürebilmeleri açısından yeterli oluyor mu? Her geçen gün daha da hızlanan ve hayatlarımıza dahil olan teknolojik gelişmeler, işletmeleri de pazardaki verimliliklerini ve rekabet güçlerini artırmak için dijital dönüşüm hareketine dahil olmaya itiyor. Dijital dönüşümün avantajları ise işletmelerin daha iyi çalışmasına, gelişen iş birliğine ve iş kararlarının objektif verilere dayalı olarak alınmasına dair sürekli olarak sağladığı yeni fırsatlarda yatıyor.

>> Daha Fazla...

Dijital Dönüşümün Avantajları: Verimlilik ve Müşteri Memnuniyeti

26.07.2018

Doğru biçimde uygulandığında, dijital dönüşümün avantajları her sektörden, her büyüklükteki işletme için muazzam niteliktedir. Dijital teknolojiler ve beraberlerinde getirdikleri dönüşüm, verimliliği büyük ölçüde artırmanın yanı sıra işletmelere müşteri deneyimini geliştirme konusunda geniş fırsatlar sunarak önemli ölçüde rekabet avantajı yakalamalarını sağlayabilir.

>> Daha Fazla...

 

Yönetilen Doküman Hizmetlerinin 5 Avantajı

17.07.2018

İster elektronik, ister kağıt olsun; dokümanlar her işletmenin temel ve en önemli bileşenler arasında yer alıyor. Ancak günümüz iş hayatının hızlı akışında, farklı kaynaklara sahip dokümanların ve içerdikleri bilgilerin yönetilmesi zorlu bir iş olabiliyor. Peki, Yönetilen Doküman Hizmetleri (MDS) bu soruna nasıl çözümler getiriyor ve işletmelere hangi önemli avantajları sunuyor?

>> Daha Fazla...

 

Dokümanlarınızı Dijitalleştirmenin İşletmenize Sağlayacağı 4 Fayda

21.06.2018

Günümüz iş dünyasında dokümanların büyük çoğunluğu hala fiziksel ortamda depolanıyor. Peki, uzmanlar tarafından her ölçekten işletme için verimli bir dijitalleşme sürecinin en kritik adımlarından biri olduğu vurgulanan doküman dijitalleştirme çalışmalarının ve dijital dokümanlar işletmelere nasıl faydalar sağlıyor?

>> Daha Fazla...
 

 

Neden Çok Fonksiyonlu Fotokopi Makinesi Tercih Etmelisiniz?

13.06.2018

Çok fonksiyonlu fotokopi makineleri /MFP’ler, ofislerde her gün yaygın olarak kullanılan fotokopi makinesi, yazıcı, tarayıcı ve faks cihazı olmak üzere tam dört ofis donanımının işlevlerini tek bir bünyede toplayan modern ve işlevsel baskı cihazlarıdır. Peki, MFP’lerin işletmeler açısından başlıca avantajları nelerdir?

>> Daha Fazla...

 

 

Dijital Dönüşüme Başlamanın 3 Temel Adımı

31.05.2018

Günümüz iş dünyasında en çok konuşulan ve tartışılan kavram; dijital dönüşüm kavramı. Yeni teknolojiler günlük yaşamlarımızda olduğu gibi, çalışma yaşamımızda da köklü değişiklikleri beraberinde getiriyor. Dijitalleşme hamlelerinin hız kazanmasıyla işletmeler; gelişmiş teknolojileri iş akışlarına entegre ediyor ve devrim niteliğinde dönüşümler gerçekleştiriyorlar. Peki, her ölçekten işletme için dijital dönüşüme başlamanın 3 temel adımı neler olmalı?

>> Daha Fazla...
 

Başarılı Dijital Dönüşüm İçin 3 Püf Noktası

24.05.2018

Dijital dönüşüm iş dünyasında artık yalnızca belli başlı birkaç büyük işletmenin yön verdiği bir ileri teknoloji hamlesi olmaktan çıkmış, KOBİ'ler dahil olmak üzere her boyuttan ve sektörden işletme için varlığını sürdürmenin ayrılmaz bir parçası, kısaca günümüz iş yaşamının ana odağı haline gelmiştir. Bu güne kadar gerçekleşmiş çeşitli dijital dönüşüm örnekleri incelendiğinde, yine her ölçekten işletme için genel nitelikli kabul edilebilecek kimi püf noktaları ön plana çıkmaktadır.

>> Daha Fazla...

 

Ofis Çalışanları İçin 4 Temel Veri Güvenliği Uygulaması

16.05.2018

Günümüzde veri sızıntılarının yarıdan fazlasının kasıtlı ya da kasıtsız kullanıcı hatalarından kaynaklandığını biliyor muydunuz? Aldığınız dijital önlemler ne kadar gelişmiş olursa olsun, ofis çalışanlarının veri güvenliği konusunda bilinçsiz olmaları işletmeniz açısından telafisi zor sonuçlara yol açabilir. Her ofis çalışanının dikkat etmesi gereken basit ama kritik veri güvenliği önlemleri, veri kaybı riskini en aza indirmede son derece etkilidir.

>> Daha Fazla...

 

Başarılı Bir Baskı Güvenliği Politikası İçin 7 Adım

03.05.2018

İşletmelerin baskı cihazlarının güvenliğinin sağlanmamasından kaynaklanan veri kayıplarıyla karşılaşmamak için bu cihazları kapsamlı bir bilgi güvenliği stratejisinin önemli bir parçası olarak değerlendirmeleri ve baskı güvenliği konusunda profesyonel, bütüncül ve çok yönlü bir anlayış geliştirmeleri gerekiyor. Peki, baskı güvenliğini hem donanım, hem de yazılım düzeyinde sağlayabilmek için hangi temel adımları yerine getirmek gerekiyor?

>> Daha Fazla...
 

Eksiksiz Baskı Güvenliği - Cihazlarınızı, Veriyi ve Dokümanlarınızı Korumak

20.04.2018

Ofislerde her gün sayısız kez kullanılan yazıcılar ve çok fonksiyonlu fotokopi makineleri (MFP'ler), güvenlik tehditlerinin kapsamı dışında yer almadıkları gibi, bilgisayarlar başta olmak üzere işletme ağına bağlı tüm aygıtların karşı karşıya olduğu güvenlik risklerini taşıyorlar. Peki, baskı güvenliği cihaz, veri ve doküman düzeyinde hangi temel önlemlerin alınmasını gerekli kılıyor?

>> Daha Fazla...

 

Ofis Yazıcınız Ne Kadar Güvenli?

11.04.2018

Kapsamlı ve profesyonel baskı güvenliğinin sağlanmaması halinde, ağa bağlı çalışan yazıcılar ve fotokopi makineleri kötü amaçlı saldırganlar tarafından işletme sistemlerine sızmanın birer aracı olarak kullanılabilirler.

Peki, ofis baskı cihazlarına yönelik potansiyel güvenlik tehditleri nerelerden kaynaklanabilir?

>> Daha Fazla...

 

Baskı Güvenliğinizin Tehlikede Olabileceğinin 5 İşareti

02.04.2018

Baskı güvenliğine dair bir stratejiniz yoksa, yani ofis tipi yazıcı ve çok fonksiyonlu fotokopi makinelerinizi (MFP) genel güvenlik stratejinizin dışında bırakıyorsanız, işlediğiniz ve tuttuğunuz kişisel veriler ve işletmenize ait hassas bilgileri kötü amaçlı kişilerden gelebilecek saldırılara ve zararlı yazılımlara karşı savunmasız bırakıyor olabilirsiniz. 

>> Daha Fazla...
 


 

Ofiste Hassas Verileri Riske Atan 5 Yanlış Uygulama

27.03.2018

Kişisel verilerin korunması konusunda dünya çapında artan yaptırımlar ve sıkılaşan yasal düzenlemeler ile veri güvenliğine yönelik daha ciddi ve kapsayıcı yaklaşımlar, 7 Nisan 2018 tarihinde 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu’na uyum için tanınan sürenin sona ermesiyle ülkemizde de tam anlamıyla hissedilmeye başlanacak. Peki, özellikle çalışanlar söz konusu olduğunda kişisel veriler, gizli bilgiler ve dolayısıyla veri güvenliği üzerinde tehdit oluşturan başlıca uygulamalar nelerdir?

>> Daha Fazla...

KOBİ'ler İçin Baskı Güvenliği İpuçları

15.03.2018

Baskı güvenliği hem ticari sırların güvende tutulması, hem de kişisel verilerin korunması açısından her boyuttan işletme için kritik bir konudur. Küçük ve orta boyutlu işletmeler (KOBİ'ler) için kapsamlı baskı ve veri güvenliği önlemleri almanın son derece zor ve maliyetli bir süreç olduğu düşünülse de, baskı güvenliğini sağlamak sanıldığı kadar zahmetli değildir ve işletme özelliklerine uygun akıllı uygulamalar ve birkaç temel önlem sayesinde büyük bütçelere ya da onlarca kişilik BT ekiplerine gerek duyulmadan da gerçekleştirilebilir. 

>> Daha Fazla...

Baskı Güvenliği Neden Sandığınızdan Daha Önemli?

07.03.2018

Ofis yazıcıları ve MFP'ler, uygulanması gereken siber güvenlik önlemleri düşünüldüğünde akla ilk gelen cihazlar olmasalar da, baskı ortamının savunmasız bırakılmasının işletmeler için olumsuz sonuçlar doğurması mümkündür. Dijital dönüşüm trendlerinin çalışma yaşamını giderek dönüştürdüğü günümüzde, kurumsal bir siber güvenlik politikasının baskı cihazlarını kapsamamasının ortaya çıkaracağı riskler göze alınamayacak derecede ciddidir.

>> Daha Fazla...

 

Bireysel ve Kurumsal Veri Güvenliği Birbirinden Nasıl Ayrılıyor?

30.01.2018

Dijital dönüşüm çağında hem günlük hayatlarımıza, hem de iş dünyasına dahil olan teknolojiler pek çok faydayı beraberlerinde getirdikleri gibi özellikle veri güvenliği konusunda ciddiye alınması gereken riskler de doğuruyorlar. Dijital güvenlik söz konusu olduğunda üzerinde en sık durulan noktalardan birini ise kurumsal bilgi ile tekil kullanıcılara ait bilgiler ve bunlara yönelik gizlilik/güvenli tehditleri arasındaki farklar oluşturuyor.

>> Daha Fazla...

 

Ofiste Baskı Güvenliği İçin 7 Temel Adım

26.01.2018

İşletmeler için halihazırda önemli olan hassas bilgileri kötü niyetli kişilerden koruma gerekliliği, dünyada yükselen yeni veri güvenliği yaklaşımları ve yasal düzenlemelerin ışığında hem ticari güvenlik, hem de yerel ve ulusal mevzuatlara uyum sağlama açısından daha da kritik hale geliyor. Ofis yazıcıları ve MFP'ler, gerekli önlemler alınmadığında ciddi bilgi güvenliği tehditlerinin hedefi haline gelebiliyorlar. Peki, ofis baskı cihazlarının güvenliğini sağlamak için hangi temel adımları yerine getirmek gerekiyor?

>> Daha Fazla...
 

Ofis Yazıcılarına Yönelik Yaygın Güvenlik Tehditleri

24.01.2018

Doküman güvenliği denildiğinde akla öncelikle ofislerde kullanılan bilgisayarlar ile fiziksel / dijital depolama birimlerinin güvenliğinin sağlanması gelse de, çok fonksiyonlu cihaz ve yazıcı güvenliği göz ardı edildiğinde veri güvenliğine yönelik tüm önlemler, ne kadar gelişmiş ve kapsamlı olurlarsa olsunlar, yetersiz kalabiliyor. Peki, dünyanın dört bir yanındaki ofislerde her gün yoğun olarak kullanılan baskı cihazlarına yönelik başlıca güvenlik tehditleri nelerden oluşuyor?  

>> Daha Fazla...
 

Güvenli Baskının İşletmelere Sağladığı 4 Önemli Avantaj

19.01.2018

Dijital dönüşüm sürecinde yüksek teknolojinin iş hayatına giderek daha çok entegre olması, işletmelere verimlilik, zaman tasarrufu ve maliyet kontrolü açısından pek çok avantaj sağlamakla birlikte, saklanan ve işlenen verilere dair yeni risklerin de ortaya çıkmasına neden oluyor. Günümüzde işletmeler, dijital korsanların saldırıları gibi çeşitli sebeplerden kaynaklanabilecek veri sızıntısı riskleri çerçevesinde, BT altyapılarını gelişmiş güvenlik işlevlerine sahip olacak şekilde güncellemeye yöneliyorlar. Güvenli baskı ise; söz konusu bilgi güvenliği olduğunda üzerinde en çok durulan konulardan biri olarak ön plana çıkıyor.

>> Daha Fazla...

Mobil Teknolojiler İşletmeleri Nasıl Değiştiriyor?

09.01.2018

Mobil cihazlar ve bunlarla bağlantılı olarak gelişimini sürdüren mobilite; şüphesiz dijital dönüşüm çağının ayrılmaz bir parçasını oluşturuyor. Yapılan araştırmalar;  2018 yılında dünya çapında internete kablosuz bağlantı yoluyla erişen cihaz sayısının 9 milyara yaklaşabileceğini öngörüyor. Yalnızca bu rakam bile işletmelerin mobil cihaz ve teknolojileri yalnızca tanımaları değil, onları çalışma biçimlerine büsbütün entegre etmeleri için yeterli bir sebep olarak görünüyor. Peki; mobil teknolojiler dahil oldukları işletmeleri, iş yerlerinin yapısını ve çalışma biçimlerini nasıl etkiliyorlar?

>> Daha Fazla...

Mobil Baskıya Neden İhtiyacınız Var?

05.01.2018

Mobil teknolojiler, mobil / evden / uzaktan çalışma gibi yeni çalışma biçimlerinin giderek yaygınlaştığı günümüzde işletmeleri doküman yönetimi söz konusu olduğunda mobil baskı teknolojilerinin kendilerine sağlayacağı olanakları değerlendirmeye ve bu teknolojileri iş akışlarına entegre etmeye itiyor. Peki, işletmeler için mobil baskının avantajları nelerdir?

>> Daha Fazla...

 

 

Doküman Dijitalleştirme ve Dijital Dokümanın Avantajları

28.12.2017

Kağıt dokümanların fiziksel olarak depolanması, önemli bilgilerin her an, her yerden erişilebilir durumda olması, basılı dokümanların dijital ortama aktarılması ve işletme dokümanlarının uzaktan erişime açık olması  işletmelerin doküman yönetimi konusunda karşılaştıkları yaygın zorluklar arasında yer alıyor. Peki, bu ve benzeri zorlukların aşılmasının en önemli aracı olan doküman dijitalleştirmenin ve dijital dokümanın işletmelere sağladığı avantajlar nelerdir?

>> Daha Fazla...
 

5 Adımda Doğru Doküman Yönetimi Sistemini Bulmak

26.12.2017

Dijitalleşme çağında özellikle yoğun doküman iş akışı trafiğine sahip işletmeler için çalışanların ortak dokümanları görüntülemelerini ve farklı lokasyonlarda bulunsalar dahi gerekli belgeler üzerinde değişiklik yapıp birbirleriyle paylaşabilmelerini olanaklı kılan gelişmiş doküman yönetimi sistemleri; verimliliği artırmanın, maliyetleri kontrol altında tutmanın ve dolayısıyla rekabetin gerisinde kalmamanın en önemli araçları olarak ön plana çıkıyorlar. Peki, işletmenizin ihtiyaçlarına en uygun, doğru doküman yönetimi sistemini bulmak için atmanız gereken temel adımlar nelerdir?

>> Daha Fazla...

Etkili Bir Dijital Dönüşüm Stratejisi Oluşturmanın 4 Adımı

30.11.2017

Her ne konuda olursa olsun, başarılı bir dönüşümün anahtarı net bir strateji ve yol haritası oluşturmaktır. Araştırmalara göre ie günümüz işletmelerinin yalnızca % 27'si ayrıntılı bir dijital stratejiye sahip. Peki, etkili bir dijital dönüşüm stratejisi oluşturmanın kilit adımları nelerdir?

>> Daha Fazla...

 

 

İş Akışı Yönetimine İhtiyacınız Olduğuna Dair 3 İşaret

21.11.2017

İşiniz büyüdükçe iş akışlarını yönetmek zorlaşabilir ve kendinizi işleri kontrol altına almaya nereden başlayacağınızı düşünürken bulabilirsiniz. Araştırmalarınız sizi çeşitli kaynaklara yönlendirse de; işletmenizin nasıl bir yeniliğe ihtiyacı olduğuna karar vermek her zaman göründüğü kadar kolay olmayabilir.

>> Daha Fazla...

 

 

Doküman İş Akışı Otomasyonu Hakkında Bilmeniz Gerekenler

16.11.2017

Doküman iş akışı, en basit ifadeyle, işin bir parçası olan dokümanların farklı görevlerdeki / yerlerdeki çalışanlar arasındaki dolaşımı olarak özetlenebilir. Doküman iş akışları işletmeden işletmeye farklılık göstermekle birlikte genelde dokümanların oluşturulması, incelenmesi, paylaşılması, onaylanması, güncellenmesi, arşivlenmesi gibi süreçleri içerirler.

>> Daha Fazla...

 

5 Yaygın İş Akışı Sorunu ve Çözümleri

15.11.2017

İş yerindeki verimsiz süreç ve prosedürler, zamanın en önemli değer olduğu rekabet ortamında karlılığı olumsuz yönde etkiledikleri gibi iş ve çalışan verimliliğini de düşürürler. Çözülmesinin son derece zor ve maliyetli olduğu düşünülen pek çok iş akışı probleminin üstesinden iyi bir planlama, akıllı yatırımlar ve doğru iş akışı çözümleri ile gelmek mümkün.

>> Daha Fazla...


 

Ofislerin "Az Kağıtlı" Geleceği

19.09.2017

KYOCERA Document Solutions Avrupa Başkanı Takahiro Sato; dijitalleşme çağının en çok tartışılan kavramlarından “kağıtsız ofis” yapısını, %100 kağıtsız çalışmanın mümkün olup olmadığını ve MFP’lerin dijital dönüşümde üstlendiği rolü ITPRoPortal internet sitesi için kaleme aldığı makalede değerlendirdi.

>> Daha Fazla...


 

KYOCERA Hizmet Ödülleri 10. Yılında

02.08.2017

2008 yılından bu yana Kyocera kalitesinin ayrılmaz birer parçası olan yetkili iş ortağı teknisyenlerimizin ödüllendirilmesi amacıyla verilen KYOCERA Document Solutions Europe B.V. (Kyocera) Hizmet Ödülleri bu yıl 10. kez düzenleniyor. 2017 KYOCERA Hizmet Ödülleri Türkiye’deki iş ortaklarımıza bağlı teknikerlerin yarışmaya ilk kez katılması açısından büyük önem taşıyor.

>> Daha Fazla...
 

 

Ofisinizde Kağıt Tüketimini Azaltacak 10 Yöntem

27.07.2017

Kağıtsız ofis kavramını duymuş muydunuz? Dijitalleşmenin hem günlük hayat, hem de iş hayatı üzerindeki etkilerinin yoğunlaşması ve dijital dönüşüm kavramının gündemimize girmesiyle bireyler ve organizasyonlar artık işlerini hiç kağıt kullanmadan halletmekten bahsediyorlar. Ancak yine de istisnasız her gün kullandığımız bu ürüne olan bağımlılığımızın ortadan kalkması için önümüzde uzun bir yol var.

>> Daha fazla...

 

Kağıt Tüketimi Hakkında Bilmeniz Gereken 10 Gerçek

19.07.2017

İş hayatında her gün masalarımızdan geçen yüzlerce, hatta binlerce kağıdın çevreye ne ölçüde zarar verdiğini hiç düşünmüş müydünüz? Ya da neden dünyanın önde gelen firmalarının dijital dönüşüm çerçevesinde “kağıtsız ofis” kavramını iş akışlarına entegre etmeye çalıştıklarını?

>> Daha fazla...

 

 

Her zaman sizin bakış açınızdan

02.06.2017

Müşterilerimizin iş hayatına ve mümkün olduğunca çok kişiye kullanıcı dostu
doküman cihazları ve hizmetleri sunarak katkıda bulunmayı diliyoruz.
Her müşteriyi en iyi şekilde anlamak ve daha iyi ürün ve hizmetler sunmak için kullanıcı merkezli ürünler geliştiriyoruz.

>> Daha Fazla...
 

 

KYOCERA ile Akıllı Ofisler Nasıl Yaratılır

17.03.2017

Günümüzde küresel rekabet şirketleri verimli, yenilikçi ve yaratıcı olmaya zorlamaktadır. Bu durumda başarılı olmanın yolu da çalışanların motivasyonunu, çevikliğini ve iletişimini en üst düzeye çıkartıp, devamlı kılacak Akıllı Ofis’lerden geçmektedir. KYOCERA, Akıllı Ofis'ler için sayısız çözüm önerisi sunuyor. 

>> Daha fazla...

 

 

Dijitalleşme Yarışı

16.03.2017

CIO'lar söz konusu olduğunda her zaman verilen mesaj: En zorluk çektikleri süreç, tüm süreçlerini dijitalleştirme süreçleridir. Peki neden bu kadar zor? Çünkü sistemleri planlama, satınalma, entegre etme ve yönetme hem karmaşık hem de zaman kaybettirici. Ancak zaman daralıyor, CEO'lar BT müdürlerinin üstüne, etkinliği artırmak ve masrafları ksımak için gittikçe daha fazla baskı uyguluyor. Bu yüzden birçok CIO, dijitalleşme peşinde....

>> Daha Fazla...

Scroll to top