Eksiksiz Baskı Güvenliği - Cihazlarınızı, Veriyi ve Dokümanlarınızı Korumak

20.04.2018

Ofislerde her gün sayısız kez kullanılan yazıcılar ve çok fonksiyonlu fotokopi makineleri (MFP'ler), güvenlik tehditlerinin kapsamı dışında yer almadıkları gibi, bilgisayarlar başta olmak üzere işletme ağına bağlı tüm aygıtların karşı karşıya olduğu güvenlik risklerini taşıyorlar. Peki, baskı güvenliği cihaz, veri ve doküman düzeyinde hangi temel önlemlerin alınmasını gerekli kılıyor?

 

>> Daha Fazla...

Ofis Yazıcınız Ne Kadar Güvenli?

11.04.2018

Kapsamlı ve profesyonel baskı güvenliğinin sağlanmaması halinde, ağa bağlı çalışan yazıcılar ve fotokopi makineleri kötü amaçlı saldırganlar tarafından işletme sistemlerine sızmanın birer aracı olarak kullanılabilirler.

Peki, ofis baskı cihazlarına yönelik potansiyel güvenlik tehditleri nerelerden kaynaklanabilir?

 

>> Daha Fazla...

Baskı Güvenliğinizin Tehlikede Olabileceğinin 5 İşareti

02.04.2018

 

Baskı güvenliğine dair bir stratejiniz yoksa, yani ofis tipi yazıcı ve çok fonksiyonlu fotokopi makinelerinizi (MFP) genel güvenlik stratejinizin dışında bırakıyorsanız, işlediğiniz ve tuttuğunuz kişisel veriler ve işletmenize ait hassas bilgileri kötü amaçlı kişilerden gelebilecek saldırılara ve zararlı yazılımlara karşı savunmasız bırakıyor olabilirsiniz. 

 

>> Daha Fazla...

Ofiste Hassas Verileri Riske Atan 5 Yanlış Uygulama

27.03.2018

Kişisel verilerin korunması konusunda dünya çapında artan yaptırımlar ve sıkılaşan yasal düzenlemeler ile veri güvenliğine yönelik daha ciddi ve kapsayıcı yaklaşımlar, 7 Nisan 2018 tarihinde 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu’na uyum için tanınan sürenin sona ermesiyle ülkemizde de tam anlamıyla hissedilmeye başlanacak. Peki, özellikle çalışanlar söz konusu olduğunda kişisel veriler, gizli bilgiler ve dolayısıyla veri güvenliği üzerinde tehdit oluşturan başlıca uygulamalar nelerdir?

 

>> Daha Fazla...

KOBİ'ler İçin Baskı Güvenliği İpuçları

15.03.2018

Baskı güvenliği hem ticari sırların güvende tutulması, hem de kişisel verilerin korunması açısından her boyuttan işletme için kritik bir konudur. Küçük ve orta boyutlu işletmeler (KOBİ'ler) için kapsamlı baskı ve veri güvenliği önlemleri almanın son derece zor ve maliyetli bir süreç olduğu düşünülse de, baskı güvenliğini sağlamak sanıldığı kadar zahmetli değildir ve işletme özelliklerine uygun akıllı uygulamalar ve birkaç temel önlem sayesinde büyük bütçelere ya da onlarca kişilik BT ekiplerine gerek duyulmadan da gerçekleştirilebilir. 

 

>> Daha Fazla...

Baskı Güvenliği Neden Sandığınızdan Daha Önemli?

07.03.2018

Ofis yazıcıları ve MFP'ler, uygulanması gereken siber güvenlik önlemleri düşünüldüğünde akla ilk gelen cihazlar olmasalar da, baskı ortamının savunmasız bırakılmasının işletmeler için olumsuz sonuçlar doğurması mümkündür. Dijital dönüşüm trendlerinin çalışma yaşamını giderek dönüştürdüğü günümüzde, kurumsal bir siber güvenlik politikasının baskı cihazlarını kapsamamasının ortaya çıkaracağı riskler göze alınamayacak derecede ciddidir.

>> Daha Fazla...

Bireysel ve Kurumsal Veri Güvenliği Riskleri Birbirinden Nasıl Ayrılıyor?

30.01.2018

Dijital dönüşüm çağında hem günlük hayatlarımıza, hem de iş dünyasına dahil olan teknolojiler pek çok faydayı beraberlerinde getirdikleri gibi özellikle veri güvenliği konusunda ciddiye alınması gereken riskler de doğuruyorlar. Dijital güvenlik söz konusu olduğunda üzerinde en sık durulan noktalardan birini ise kurumsal bilgi ile tekil kullanıcılara ait bilgiler ve bunlara yönelik gizlilik/güvenli tehditleri arasındaki farklar oluşturuyor.

>> Daha Fazla...

Ofiste Baskı Güvenliği İçin 7 Temel Adım

26.01.2018

İşletmeler için halihazırda önemli olan hassas bilgileri kötü niyetli kişilerden koruma gerekliliği, dünyada yükselen yeni veri güvenliği yaklaşımları ve yasal düzenlemelerin ışığında hem ticari güvenlik, hem de yerel ve ulusal mevzuatlara uyum sağlama açısından daha da kritik hale geliyor. Ofis yazıcıları ve MFP'ler, gerekli önlemler alınmadığında ciddi bilgi güvenliği tehditlerinin hedefi haline gelebiliyorlar. Peki, ofis baskı cihazlarının güvenliğini sağlamak için hangi temel adımları yerine getirmek gerekiyor?

>> Daha Fazla...

Ofis Yazıcılarına Yönelik Yaygın Güvenlik Tehditleri

24.01.2018

Doküman güvenliği denildiğinde akla öncelikle ofislerde kullanılan bilgisayarlar ile fiziksel / dijital depolama birimlerinin güvenliğinin sağlanması gelse de, çok fonksiyonlu cihaz ve yazıcı güvenliği göz ardı edildiğinde veri güvenliğine yönelik tüm önlemler, ne kadar gelişmiş ve kapsamlı olurlarsa olsunlar, yetersiz kalabiliyor. Peki, dünyanın dört bir yanındaki ofislerde her gün yoğun olarak kullanılan baskı cihazlarına yönelik başlıca güvenlik tehditleri nelerden oluşuyor?  

 

>> Daha Fazla...

Güvenli Baskının İşletmelere Sağladığı 4 Önemli Avantaj

19.01.2018

Dijital dönüşüm sürecinde yüksek teknolojinin iş hayatına giderek daha çok entegre olması, işletmelere verimlilik, zaman tasarrufu ve maliyet kontrolü açısından pek çok avantaj sağlamakla birlikte, saklanan ve işlenen verilere dair yeni risklerin de ortaya çıkmasına neden oluyor. Günümüzde işletmeler, dijital korsanların saldırıları gibi çeşitli sebeplerden kaynaklanabilecek veri sızıntısı riskleri çerçevesinde, BT altyapılarını gelişmiş güvenlik işlevlerine sahip olacak şekilde güncellemeye yöneliyorlar. Güvenli baskı ise; söz konusu bilgi güvenliği olduğunda üzerinde en çok durulan konulardan biri olarak ön plana çıkıyor.

>> Daha Fazla...

Mobil Teknolojiler İşletmeleri Nasıl Değiştiriyor?

09.01.2018

Mobil cihazlar ve bunlarla bağlantılı olarak gelişimini sürdüren mobilite; şüphesiz dijital dönüşüm çağının ayrılmaz bir parçasını oluşturuyor. Yapılan araştırmalar;  2018 yılında dünya çapında internete kablosuz bağlantı yoluyla erişen cihaz sayısının 9 milyara yaklaşabileceğini öngörüyor. Yalnızca bu rakam bile işletmelerin mobil cihaz ve teknolojileri yalnızca tanımaları değil, onları çalışma biçimlerine büsbütün entegre etmeleri için yeterli bir sebep olarak görünüyor. Peki; mobil teknolojiler dahil oldukları işletmeleri, iş yerlerinin yapısını ve çalışma biçimlerini nasıl etkiliyorlar?

>> Daha Fazla...

Mobil Baskıya Neden İhtiyacınız Var?

05.01.2018

Mobil teknolojiler, mobil / evden / uzaktan çalışma gibi yeni çalışma biçimlerinin giderek yaygınlaştığı günümüzde işletmeleri doküman yönetimi söz konusu olduğunda mobil baskı teknolojilerinin kendilerine sağlayacağı olanakları değerlendirmeye ve bu teknolojileri iş akışlarına entegre etmeye itiyor. Peki, işletmeler için mobil baskının avantajları nelerdir?

 

>> Daha Fazla...

Doküman Dijitalleştirme ve Dijital Dokümanın Avantajları

28.12.2017

Kağıt dokümanların fiziksel olarak depolanması, önemli bilgilerin her an, her yerden erişilebilir durumda olması, basılı dokümanların dijital ortama aktarılması ve işletme dokümanlarının uzaktan erişime açık olması  işletmelerin doküman yönetimi konusunda karşılaştıkları yaygın zorluklar arasında yer alıyor. Peki, bu ve benzeri zorlukların aşılmasının en önemli aracı olan doküman dijitalleştirmenin ve dijital dokümanın işletmelere sağladığı avantajlar nelerdir?

 

>> Daha Fazla...

5 Adımda Doğru Doküman Yönetimi Sistemini Bulmak

26.12.2017

Dijitalleşme çağında özellikle yoğun doküman iş akışı trafiğine sahip işletmeler için çalışanların ortak dokümanları görüntülemelerini ve farklı lokasyonlarda bulunsalar dahi gerekli belgeler üzerinde değişiklik yapıp birbirleriyle paylaşabilmelerini olanaklı kılan gelişmiş doküman yönetimi sistemleri; verimliliği artırmanın, maliyetleri kontrol altında tutmanın ve dolayısıyla rekabetin gerisinde kalmamanın en önemli araçları olarak ön plana çıkıyorlar. Peki, işletmenizin ihtiyaçlarına en uygun, doğru doküman yönetimi sistemini bulmak için atmanız gereken temel adımlar nelerdir?

>> Daha Fazla...

Etkili Bir Dijital Dönüşüm Stratejisi Oluşturmanın 4 Adımı

30.11.2017

Her ne konuda olursa olsun, başarılı bir dönüşümün anahtarı net bir strateji ve yol haritası oluşturmaktır. Araştırmalara göre ie günümüz işletmelerinin yalnızca % 27'si ayrıntılı bir dijital stratejiye sahip. Peki, etkili bir dijital dönüşüm stratejisi oluşturmanın kilit adımları nelerdir?

 

>> Daha Fazla...

İş Akışı Yönetimine İhtiyacınız Olduğuna Dair 3 İşaret

21.11.2017

İşiniz büyüdükçe iş akışlarını yönetmek zorlaşabilir ve kendinizi işleri kontrol altına almaya nereden başlayacağınızı düşünürken bulabilirsiniz. Araştırmalarınız sizi çeşitli kaynaklara yönlendirse de; işletmenizin nasıl bir yeniliğe ihtiyacı olduğuna karar vermek her zaman göründüğü kadar kolay olmayabilir.

 

>> Daha Fazla...

Doküman İş Akışı Otomasyonu Hakkında Bilmeniz Gerekenler

16.11.2017

Doküman iş akışı, en basit ifadeyle, işin bir parçası olan dokümanların farklı görevlerdeki / yerlerdeki çalışanlar arasındaki dolaşımı olarak özetlenebilir. Doküman iş akışları işletmeden işletmeye farklılık göstermekle birlikte genelde dokümanların oluşturulması, incelenmesi, paylaşılması, onaylanması, güncellenmesi, arşivlenmesi gibi süreçleri içerirler.

 

>> Daha Fazla...

5 Yaygın İş Akışı Sorunu ve Çözümleri

15.11.2017

İş yerindeki verimsiz süreç ve prosedürler, zamanın en önemli değer olduğu rekabet ortamında karlılığı olumsuz yönde etkiledikleri gibi iş ve çalışan verimliliğini de düşürürler. Çözülmesinin son derece zor ve maliyetli olduğu düşünülen pek çok iş akışı probleminin üstesinden iyi bir planlama, akıllı yatırımlar ve doğru iş akışı çözümleri ile gelmek mümkün.

 

>> Daha Fazla...

Ofislerin "Az Kağıtlı" Geleceği

19.09.2017

KYOCERA Document Solutions Avrupa Başkanı Takahiro Sato; dijitalleşme çağının en çok tartışılan kavramlarından “kağıtsız ofis” yapısını, %100 kağıtsız çalışmanın mümkün olup olmadığını ve MFP’lerin dijital dönüşümde üstlendiği rolü ITPRoPortal internet sitesi için kaleme aldığı makalede değerlendirdi.

 

>> Daha Fazla...

KYOCERA Hizmet Ödülleri 10. Yılında

02.08.2017

2008 yılından bu yana Kyocera kalitesinin ayrılmaz birer parçası olan yetkili iş ortağı teknisyenlerimizin ödüllendirilmesi amacıyla verilen KYOCERA Document Solutions Europe B.V. (Kyocera) Hizmet Ödülleri bu yıl 10. kez düzenleniyor. 2017 KYOCERA Hizmet Ödülleri Türkiye’deki iş ortaklarımıza bağlı teknikerlerin yarışmaya ilk kez katılması açısından büyük önem taşıyor.

 

>> Daha Fazla...

Ofisinizde Kağıt Tüketimini Azaltacak 10 Yöntem

27.07.2017
 

Kağıtsız ofis kavramını duymuş muydunuz? Dijitalleşmenin hem günlük hayat, hem de iş hayatı üzerindeki etkilerinin yoğunlaşması ve dijital dönüşüm kavramının gündemimize girmesiyle bireyler ve organizasyonlar artık işlerini hiç kağıt kullanmadan halletmekten bahsediyorlar. Ancak yine de istisnasız her gün kullandığımız bu ürüne olan bağımlılığımızın ortadan kalkması için önümüzde uzun bir yol var.

 

>> Daha fazla...

Kağıt Tüketimi Hakkında Bilmeniz Gereken 10 Gerçek

19.07.2017
 

İş hayatında her gün masalarımızdan geçen yüzlerce, hatta binlerce kağıdın çevreye ne ölçüde zarar verdiğini hiç düşünmüş müydünüz? Ya da neden dünyanın önde gelen firmalarının dijital dönüşüm çerçevesinde “kağıtsız ofis” kavramını iş akışlarına entegre etmeye çalıştıklarını?

 

>> Daha fazla...

İşletmelerde Dijitalleşme

24.07.2017
 

Dijital devrimin gerçekleştiği kesin, ancak bu durum işletmeler için ne anlama geliyor, işletmelerin dijital dönüşümde hangi noktaları göz önünde bulundurmaları gerekiyor? KYOCERA Document Solutions Europe Başkanı Takahiro Sato; dijitalleşmenin gerçek anlamını ve işletmeler üzerinde yaratacağı etkiyi değerlendirdi.

 

>> Daha fazla...

Her zaman sizin bakış açınızdan

02.06.2017

Müşterilerimizin iş hayatına ve mümkün olduğunca çok kişiye kullanıcı dostu
doküman cihazları ve hizmetleri sunarak katkıda bulunmayı diliyoruz.
Her müşteriyi en iyi şekilde anlamak ve daha iyi ürün ve hizmetler sunmak için kullanıcı merkezli ürünler geliştiriyoruz.

 

>> Daha Fazla...

KYOCERA ile Akıllı Ofisler Nasıl Yaratılır

17.03.2017

 

Günümüzde küresel rekabet şirketleri verimli, yenilikçi ve yaratıcı olmaya zorlamaktadır. Bu durumda başarılı olmanın yolu da çalışanların motivasyonunu, çevikliğini ve iletişimini en üst düzeye çıkartıp, devamlı kılacak Akıllı Ofis’lerden geçmektedir. KYOCERA, Akıllı Ofis'ler için sayısız çözüm önerisi sunuyor. 

 

>> Daha fazla...

Dijitalleşme Yarışı

16.03.2017

CIO'lar söz konusu olduğunda her zaman verilen mesaj: En zorluk çektikleri süreç, tüm süreçlerini dijitalleştirme süreçleridir. Peki neden bu kadar zor? Çünkü sistemleri planlama, satınalma, entegre etme ve yönetme hem karmaşık hem de zaman kaybettirici. Ancak zaman daralıyor, CEO'lar BT müdürlerinin üstüne, etkinliği artırmak ve masrafları ksımak için gittikçe daha fazla baskı uyguluyor. Bu yüzden birçok CIO, dijitalleşme peşinde....

 

>> Daha Fazla...

Scroll to top